Damnacht 2004 Westerhaar

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Wishmaster
Real name: Pascal Stil

Post by Wishmaster » Sat Nov 13, 2004 21:48

blondegod wrote:
hansie wrote:

ze zetten je wel bij de afsluitdijk af
Als je geluk hebt [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Tsja, en de kans dat ze dat aan de westkant doen is ook niet zo groot.
everytime is a good time to take your time to have a good time

hansie

Post by hansie » Sat Nov 13, 2004 22:28

nou je weet t nooit he je kan er op gokken de afsluitdijk is ook niet zo lang ben je zo over

Mark Hees

Post by Mark Hees » Mon Nov 15, 2004 08:15

hansie wrote:nou je weet t nooit he je kan er op gokken de afsluitdijk is ook niet zo lang ben je zo over
Tsja, alleen jammer (?) [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] dat de afstand van de afsluitdijk (zelfs de westkant) naar Hoorn nog een behoorlijk stukje wandelen is.....

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Tue Nov 16, 2004 09:37

Mark Hees wrote:
hansie wrote:nou je weet t nooit he je kan er op gokken de afsluitdijk is ook niet zo lang ben je zo over
Tsja, alleen jammer (?) [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] dat de afstand van de afsluitdijk (zelfs de westkant) naar Hoorn nog een behoorlijk stukje wandelen is.....
Je kunt nie alles hebben he?!?!
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Mark Hees

Post by Mark Hees » Tue Nov 16, 2004 10:45

Damkoningin wrote:
Mark Hees wrote:
Je kunt nie alles hebben he?!?!
Neuh, maar dan moet je maar niet in Hoorn gaan wonen.... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Wishmaster
Real name: Pascal Stil

Post by Wishmaster » Tue Nov 16, 2004 12:43

Het is wel leuk dat er op zo'n geintje zoveel gereageerd wordt en het topic er een beetje door tot leven komt, zullen we het dan nu weer over de damnacht zelf gaan hebben?
everytime is a good time to take your time to have a good time

Mark Hees

Post by Mark Hees » Tue Nov 16, 2004 12:44

Wishmaster wrote:Het is wel leuk dat er op zo'n geintje zoveel gereageerd wordt en het topic er een beetje door tot leven komt, zullen we het dan nu weer over de damnacht zelf gaan hebben?
Bah, saai hoor.....

Damkoningin

Post by Damkoningin » Tue Nov 16, 2004 14:34

Mark Hees wrote:
Wishmaster wrote:Het is wel leuk dat er op zo'n geintje zoveel gereageerd wordt en het topic er een beetje door tot leven komt, zullen we het dan nu weer over de damnacht zelf gaan hebben?
Bah, saai hoor.....
Dan heb jij nog nooit een damn8 van W'haar meegemaakt, want dat is alles behalve saai...
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

Mark Hees

Post by Mark Hees » Tue Nov 16, 2004 15:08

Damkoningin wrote:
Mark Hees wrote:
Bah, saai hoor.....
Dan heb jij nog nooit een damn8 van W'haar meegemaakt, want dat is alles behalve saai...
Haha, dat bedoelde ik ook niet, Irene. Ik had het over de opmerking van de wensmeester. Ik heb al hele goede verhalen gehoord over de damnacht. Denk alleen niet dat ik met de auto kom, dus zit ik even te kijken of er met OV een beetje te komen is..... Maar alles gaat uit van Almelo, en als je Westerhaar al geen gehucht vind, dan Almelo toch zeker.....

Damkoningin

Post by Damkoningin » Tue Nov 16, 2004 16:35

Mark Hees wrote:
Damkoningin wrote:
Mark Hees wrote: Bah, saai hoor.....
Haha, dat bedoelde ik ook niet, Irene. Ik had het over de opmerking van de wensmeester. Ik heb al hele goede verhalen gehoord over de damnacht. Denk alleen niet dat ik met de auto kom, dus zit ik even te kijken of er met OV een beetje te komen is..... Maar alles gaat uit van Almelo, en als je Westerhaar al geen gehucht vind, dan Almelo toch zeker.....
Tjah.. toch jammer dat je mij niet begreep.... Ik wist wel wat jij bedoelde namelijk...

Mark Hees

Post by Mark Hees » Tue Nov 16, 2004 17:13

Damkoningin wrote:
Mark Hees wrote:
Damkoningin wrote: Dan heb jij nog nooit een damn8 van W'haar meegemaakt, want dat is alles behalve saai...
Tjah.. toch jammer dat je mij niet begreep.... Ik wist wel wat jij bedoelde namelijk...
Pfff, vermoeiend hoor, al die verborgen boodschappen.....

wibor

Post by wibor » Tue Nov 16, 2004 23:24

Wishmaster wrote:Het zou wel fijn zijn als die damnacht van Westerhaar een keer wat dichterbij gehouden werd [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Ja we houden het in Utrecht en noemen het damnacht van Westerhaar. [img]images/smilies/shrug.gif[/img]

Damkoningin

Post by Damkoningin » Wed Nov 17, 2004 07:55

wibor wrote:
Wishmaster wrote:Het zou wel fijn zijn als die damnacht van Westerhaar een keer wat dichterbij gehouden werd [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Ja we houden het in Utrecht en noemen het damnacht van Westerhaar. [img]images/smilies/shrug.gif[/img]
Misschien trekt het wel bezoekers... In Utrecht de damnacht van Westerhaar.. Is wel een leuke actie......

Vengaboy

Voorlopige deelnamelijst

Post by Vengaboy » Tue Nov 30, 2004 13:16

......door politie en dominee geweerd.....

Damkoningin

Post by Damkoningin » Wed Dec 01, 2004 14:37

Als je ziet dat de damn8 over een maand pas is en dat er nu al een leuke (voorlopige)deelnemerslijst is..
Dan zal het zekers gezellig worden.

Post Reply