Tsja, en de kans dat ze dat aan de westkant doen is ook niet zo groot.blondegod wrote:Als je geluk hebt [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]hansie wrote:
ze zetten je wel bij de afsluitdijk af
Damnacht 2004 Westerhaar
- Wishmaster
- Real name: Pascal Stil
Tsja, alleen jammer (?) [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] dat de afstand van de afsluitdijk (zelfs de westkant) naar Hoorn nog een behoorlijk stukje wandelen is.....hansie wrote:nou je weet t nooit he je kan er op gokken de afsluitdijk is ook niet zo lang ben je zo over
-
- Real name: Irene Stegeman
Je kunt nie alles hebben he?!?!Mark Hees wrote:Tsja, alleen jammer (?) [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] dat de afstand van de afsluitdijk (zelfs de westkant) naar Hoorn nog een behoorlijk stukje wandelen is.....hansie wrote:nou je weet t nooit he je kan er op gokken de afsluitdijk is ook niet zo lang ben je zo over
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Neuh, maar dan moet je maar niet in Hoorn gaan wonen.... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Damkoningin wrote:Je kunt nie alles hebben he?!?!Mark Hees wrote:Tsja, alleen jammer (?) [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] dat de afstand van de afsluitdijk (zelfs de westkant) naar Hoorn nog een behoorlijk stukje wandelen is.....hansie wrote:nou je weet t nooit he je kan er op gokken de afsluitdijk is ook niet zo lang ben je zo over
- Wishmaster
- Real name: Pascal Stil
-
Dan heb jij nog nooit een damn8 van W'haar meegemaakt, want dat is alles behalve saai...Mark Hees wrote:Bah, saai hoor.....Wishmaster wrote:Het is wel leuk dat er op zo'n geintje zoveel gereageerd wordt en het topic er een beetje door tot leven komt, zullen we het dan nu weer over de damnacht zelf gaan hebben?
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Haha, dat bedoelde ik ook niet, Irene. Ik had het over de opmerking van de wensmeester. Ik heb al hele goede verhalen gehoord over de damnacht. Denk alleen niet dat ik met de auto kom, dus zit ik even te kijken of er met OV een beetje te komen is..... Maar alles gaat uit van Almelo, en als je Westerhaar al geen gehucht vind, dan Almelo toch zeker.....Damkoningin wrote:Dan heb jij nog nooit een damn8 van W'haar meegemaakt, want dat is alles behalve saai...Mark Hees wrote:Bah, saai hoor.....Wishmaster wrote:Het is wel leuk dat er op zo'n geintje zoveel gereageerd wordt en het topic er een beetje door tot leven komt, zullen we het dan nu weer over de damnacht zelf gaan hebben?
-
Tjah.. toch jammer dat je mij niet begreep.... Ik wist wel wat jij bedoelde namelijk...Mark Hees wrote:Haha, dat bedoelde ik ook niet, Irene. Ik had het over de opmerking van de wensmeester. Ik heb al hele goede verhalen gehoord over de damnacht. Denk alleen niet dat ik met de auto kom, dus zit ik even te kijken of er met OV een beetje te komen is..... Maar alles gaat uit van Almelo, en als je Westerhaar al geen gehucht vind, dan Almelo toch zeker.....Damkoningin wrote:Dan heb jij nog nooit een damn8 van W'haar meegemaakt, want dat is alles behalve saai...Mark Hees wrote: Bah, saai hoor.....
Pfff, vermoeiend hoor, al die verborgen boodschappen.....Damkoningin wrote:Tjah.. toch jammer dat je mij niet begreep.... Ik wist wel wat jij bedoelde namelijk...Mark Hees wrote:Haha, dat bedoelde ik ook niet, Irene. Ik had het over de opmerking van de wensmeester. Ik heb al hele goede verhalen gehoord over de damnacht. Denk alleen niet dat ik met de auto kom, dus zit ik even te kijken of er met OV een beetje te komen is..... Maar alles gaat uit van Almelo, en als je Westerhaar al geen gehucht vind, dan Almelo toch zeker.....Damkoningin wrote: Dan heb jij nog nooit een damn8 van W'haar meegemaakt, want dat is alles behalve saai...
Ja we houden het in Utrecht en noemen het damnacht van Westerhaar. [img]images/smilies/shrug.gif[/img]Wishmaster wrote:Het zou wel fijn zijn als die damnacht van Westerhaar een keer wat dichterbij gehouden werd [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
Misschien trekt het wel bezoekers... In Utrecht de damnacht van Westerhaar.. Is wel een leuke actie......wibor wrote:Ja we houden het in Utrecht en noemen het damnacht van Westerhaar. [img]images/smilies/shrug.gif[/img]Wishmaster wrote:Het zou wel fijn zijn als die damnacht van Westerhaar een keer wat dichterbij gehouden werd [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Voorlopige deelnamelijst
......door politie en dominee geweerd.....
-