Ach Gerard, Gerbrand is de rotste niet...., meestal [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Gerard de Groot wrote:
Ik vind het wel erg goed van Hanco, dat hij kennelijk ontspoorde mannetjes met misselijke postings en die zich verschuilen achter flauwe nicks, op deze manier ontmaskert, hoor Gerbrand. Vind je zelf ook niet?
Ik ken je verder niet, maar afgaande op je postings speel ik liever tegen een valsspelende Stoop dan uberhaupt ook maar tegenover jou plaats te nemen. Of was dat nu juist de reden dat je je achter een nick verschuilt?
Stoop is een lichtend voorbeeld voor de jeugd!
Henk nooit meer doen! (alleen als ze het niet zien) [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Nog zo'n kontkruiperGerard de Groot wrote:Ik vind het wel erg goed van Hanco, dat hij kennelijk ontspoorde mannetjes met misselijke postings en die zich verschuilen achter flauwe nicks, op deze manier ontmaskert, hoor Gerbrand. Vind je zelf ook niet?VibeMan wrote:Beste Hanco ElenDwaas,Hanco Elenbaas wrote: Laf dus van Gerbrand Hessing om mee te huilen met de wolven in het bos.
Ten eerste huil ik niet mee met de wolven in het bos. Ik plaats gewoon een reëel stukje forum!
Ten tweede, wie geeft jou het recht om mijn nick openbaar te maken, voorzover deze nog niet openbaar was?
Ten derde, wie ben jij om kritiek te leveren op mijn postings?
tot zover,
Vibe
Ik ken je verder niet, maar afgaande op je postings speel ik liever tegen een valsspelende Stoop dan uberhaupt ook maar tegenover jou plaats te nemen. Of was dat nu juist de reden dat je je achter een nick verschuilt?
-