Suggereer je nu dat zelfs de Nederlandse (staats-)TV in het complot van Bush zit?Hanco Elenbaas wrote:Niet veel later een nog veel verlichter moment. Onder leiding van Ferry Mengele becommentarieerden drie experts de gebeurtenissen. Maarten van Rossum was er, een andere man en een dame van middelbare leeftijd, ze heette Ruth Oudeziel of iets dergelijks.
Aan de orde waren de verkiezingsresultaten van Florida. Florida was vier jaar geleden nog de sleutel tot de gestolen verkiezingsoverwinning van Bush, zoals je weet.
Gisteren werd Florida een makkelijke prooi voor Bush. Zeer tegen de verwachting in, want Ruth Oudeziel vertelde meteen dat dit wel bijzonder vreemd was, omdat er een bijzonder groot verschil van 7% bestond tussen alle polls van vlak voor de verkiezingen en dit resultaat in het voordeel van Bush.
En toen gebeurde het. Tegen alle afspraken in begon Ruth Oudeziel over dat zij sterk rekening hield met verkiezingsfraude en Ruth noemde de naam Diebold , de (Republikeinse) fabrikant van de omstreden electronische stem- en telmachines die ook gebruikt zijn tijdens deze verkiezingen.
Ferry Mengele schrok zich een ongeluk, maar Ruth was even niet te stoppen! Ze dwong Maarten van Rossum af toe te geven dat fraude tot de mogelijkheden behoorde en dat 7% een wel heel erg groot verschil is!
Een heldendaad van Ruth, want Ruth zien we voorlopig niet meer terug in dergelijke programma's. Dit soort informatie hoort de kijker helemaal niet onder ogen te krijgen Klaas! Een strafbare handeling van Ruth. Maar ik was er blij om. Een lichtpuntje tussen alle ellende!
Klokincident
- Eric Sanders
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
- Hanco Elenbaas
Eric Sanders wrote: Suggereer je nu dat zelfs de Nederlandse (staats-)TV in het complot van Bush zit?
George W. is maar een soort luitenantje in het New World Order-geheel Eric. Die man met die helm, Dick 'Halliburton' Cheney is al een beetje hoger, laten we zeggen majoor.
Maar inderdaad, zo'n beetje alle media in Nederland zijn nu wel gecontroleerd, ook de NOS. Je hebt die Job Frieszo, Willem Lust en dergelijke van de onafhankelijke staats-tv NOS toch wel tekeer zien gaan tegen Fortuyn, of ben je dat alweer vergeten?
Ken je geen journalisten? Praat maar eens met ze en vraag eens naar wat er allemaal bij hun krant niet gepubliceerd mag worden van de hoofdredacteur.
Of beter nog: lees die site van Theo van Gogh eens over met name alle censuur bij die zogenaamde 'kwaliteitskrant' NRC Handelsblad.
Reken maar niet dat de Volkskrant jou iets vertelt over die 7% verschil in Florida. Ze hoeven ook niet, want Kerry heeft zijn nederlaag immers al erkend?
Die mevrouw over wie ik het had heet Ruth Oldenziel. Ze heeft aan Yale gestudeerd en is nu hoogleraar aan de TU in Eindhoven.
Ook Edwin de Roy van Zuydewijn wist verrassend leuke dingen te vertellen op RTL 4 tijdens de Amerikaanse verkiezingsnacht van Barend & Van Dorp. (In een uitstekend gedocumenteerd verhaal schreef Theo van Gogh dat Edwin een nazaat is van de verwekker van koningin Wilhelmina. Die De Roy van Zuydewijn deed zulks met instemming van de impotente Willem III.)
- Klaas van der Laan
- Real name: Klaas van der Laan
Hoezo bestolene? Alles verliep toch volgens zijn eigen regels. Welke dief? Jij plaatst juist zelf de hoofdverantwoordelijke in de slachtoffersrol.Hanco Elenbaas wrote: Veel kletskoek Klaas!
Bij Hiltex is echt wel zelfspot en zelfkritiek. Dat hysterische gegil van zo'n Jannet Andries is voor mij alleen niet waard om verder nog op in te gaan. Soms is zwijgen iets anders dan toestemmen.
Nog even en de bestolene hoort volgens mensen als Jannet Andries net zo zwaar bestraft te worden als de dief.
Je bedoelt dat een beetje sarren erbij hoort? Net zoals bij het doorspelen van een 3om1, waar je vooral kansen krijgt als de tegenstander kwaad wordt om je "onsportiviteit"? Of is dit een demonstratie van cynische mokumse galgenhumor?We hadden het over sportiviteit.
Regelmatig denk ik met veel plezier terug aan de legendarische wedstrijd VAD 2 - Hiltex 2, september 1996, en hoe we met VAD onze 'aartsvijand' Pieter Hildering razend kregen om onze 'onsportiviteit'. Ik plaag Pieter Hildering of andere Hiltex-betrokkenen er nog wel eens mee en hoewel Pieter er nog steeds een beetje boos om is, kan hij er ook wel om lachen als een boer met kiespijn.
Ik begrijp denk ik niet wat je hiermee bedoeld. Het bevestigd wel een leidende übermensch-Kaste. Maar zover zal het toch nog niet zijn?Je zegt dat het licht al gedoofd is. Onzin, gelukkig!
Tijdens de Amerikaanse verkiezingsnacht schrok ik opeens van twee verlichte momenten. Rond een uur of drie, vier zag ik plotseling in een compilatie van interviewfragmenten met Bush en Kerry hoe die twee gevraagd werden naar hun lidmaatschap van de Skull and Bones Society, volgens de NOS een 'zeer geheim dispuut aan de elite-universiteit Yale', maar in werkelijkheid de leidinggevende vrijmetselaarsloge in de USA, waar slechts de elite onder de elite mag toetreden. Lachend antwoordden Bush en Kerry, beiden al sinds hun studententijd lid, dat het om een zeer geheim genootschap ging en dat ze er dus niks over konden zeggen.
Helaas worden principiele onafhankelijk denkende mensen steeds zeldzamer. Universele waarden tellen niet meer als het contraproductief is.Niet veel later een nog veel verlichter moment. Onder leiding van Ferry Mengele becommentarieerden drie experts de gebeurtenissen. Maarten van Rossum was er, een andere man en een dame van middelbare leeftijd, ze heette Ruth Oudeziel of iets dergelijks.
Aan de orde waren de verkiezingsresultaten van Florida. Florida was vier jaar geleden nog de sleutel tot de gestolen verkiezingsoverwinning van Bush, zoals je weet.
Gisteren werd Florida een makkelijke prooi voor Bush. Zeer tegen de verwachting in, want Ruth Oudeziel vertelde meteen dat dit wel bijzonder vreemd was, omdat er een bijzonder groot verschil van 7% bestond tussen alle polls van vlak voor de verkiezingen en dit resultaat in het voordeel van Bush.
En toen gebeurde het. Tegen alle afspraken in begon Ruth Oudeziel over dat zij sterk rekening hield met verkiezingsfraude en Ruth noemde de naam Diebold , de (Republikeinse) fabrikant van de omstreden electronische stem- en telmachines die ook gebruikt zijn tijdens deze verkiezingen.
Ferry Mengele schrok zich een ongeluk, maar Ruth was even niet te stoppen! Ze dwong Maarten van Rossum af toe te geven dat fraude tot de mogelijkheden behoorde en dat 7% een wel heel erg groot verschil is!
Een heldendaad van Ruth, want Ruth zien we voorlopig niet meer terug in dergelijke programma's. Dit soort informatie hoort de kijker helemaal niet onder ogen te krijgen Klaas! Een strafbare handeling van Ruth. Maar ik was er blij om. Een lichtpuntje tussen alle ellende!
Ja. Wij zijn minstens zo gehypnotiseerd. Behalve jij en ik natuurlijk.En Klaas, jij noemt het demoniseren van een hele bevolkingsgroep, mijn uitlatingen over islam en islamieten.
Als tijdens '40-'45 jouw ouders en grootouders zouden hebben gezegd dat al die SS-ers gehypnotiseerde zwijnen zijn, zou jij dat dan ook demoniseren van een bevolkingsgroep durven noemen?
Het is moeilijk zo niet onmogelijk en waarschijnlijk zelfs on-w/m-enselijk om door (valse?) sentimenten en emoties neutraal (universeel) te blijven denken. (vergeef het hun, zij weten niet wat ze doen) Dat geldt voor iedereen. Maar het geforceerd bestrijden van oerangsten werkt als een self-fullfilling prophecy. Kijk naar Irak. Dan toch maar liever de (naieve) Oranjevrijstaat. Op de radio hoorde ik onderstaande tekst van een spandoek bij de demonstratie deze week in Amsterdam.Theo van Gogh had het vaak over 'geitenneukers'. Vooral nadat Paul Oudshoorn op het Gezonde Rokerforum in de tijd vlak na de moord op Pim Fortuyn enkele keren dit woord tot groot plezier van Theo had gebruikt.
Maar Theo van Gogh zei ook terecht dat hij hoewel hij een bloedhekel had aan de Islam, hij toch erg te doen had met al die zielige gemanipuleerde islamieten. Zo zie ik het zelf ook, maar omdat Islam en terreur in deze tijd wel heel nauw verstrengeld zijn, wordt het steeds moeilijker om medelijden te blijven houden.
Flow with the Go
- Hanco Elenbaas
Als je nog even door blijft piepen laat ik geheel volgens de regels jouw bankrekening leeghalen. Moet je kijken hoe snel je doorkrijgt waar het over gaat.Klaas van der Laan wrote: Hoezo bestolene? Alles verliep toch volgens zijn eigen regels. Welke dief? Jij plaatst juist zelf de hoofdverantwoordelijke in de slachtoffersrol.
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoelde -tevergeefs- te laten zien hoe onwaar jouw bevooroordeelde regels zijn. "Overtreders uit eigen kring worden met zalvende teksten, goedpraterij en relativering gespaard. Maar als het om een heidense Fries gaat, of iedereen die niet voor Hiltex is, moet Barbertje hangen."Klaas van der Laan wrote: Je bedoelt dat een beetje sarren erbij hoort? Net zoals bij het doorspelen van een 3om1, waar je vooral kansen krijgt als de tegenstander kwaad wordt om je "onsportiviteit"? Of is dit een demonstratie van cynische mokumse galgenhumor?
Hanco Elenbaas wrote:Je zegt dat het licht al gedoofd is. Onzin, gelukkig!
Tijdens de Amerikaanse verkiezingsnacht schrok ik opeens van twee verlichte momenten. Rond een uur of drie, vier zag ik plotseling in een compilatie van interviewfragmenten met Bush en Kerry hoe die twee gevraagd werden naar hun lidmaatschap van de Skull and Bones Society, volgens de NOS een 'zeer geheim dispuut aan de elite-universiteit Yale', maar in werkelijkheid de leidinggevende vrijmetselaarsloge in de USA, waar slechts de elite onder de elite mag toetreden. Lachend antwoordden Bush en Kerry, beiden al sinds hun studententijd lid, dat het om een zeer geheim genootschap ging en dat ze er dus niks over konden zeggen.
Zover is het al 6000 jaar Klaas. Maar dankzij de Volkskrant en NRC Handelsblad, De Telegraaf en gericht schoolonderwijs wordt die informatie bij de mensen weggehouden. Als we weten voor wie we werken, werken we misschien niet meer zo hard, leven we niet meer om te werken, zeker als we weten dat het de afgelopen 6000 jaar steeds zo was dat 100 onmenselijke mensen net zo rijk waren/zijn als de rest van de mensheid bij elkaar.Klaas van der Laan wrote:
Ik begrijp denk ik niet wat je hiermee bedoelt. Het bevestigt wel een leidende übermensch-Kaste. Maar zover zal het toch nog niet zijn?
Het is heel mooi dat er nu Internet is! De aanzet tot de bevrijding van de onderdanige mensensoort.
- Eric Sanders
Maar als het echt zo groot zou zijn, zou dat dan niet meteen alom bekend raken? Hoe groter het complot, des te kanslozer, zou ik denken.Hanco Elenbaas wrote:Maar inderdaad, zo'n beetje alle media in Nederland zijn nu wel gecontroleerd, ook de NOS.Eric Sanders wrote: Suggereer je nu dat zelfs de Nederlandse (staats-)TV in het complot van Bush zit?
Klinklare nonsense.Hanco Elenbaas wrote:Niet veel later een nog veel verlichter moment. Onder leiding van Ferry Mengele becommentarieerden drie experts de gebeurtenissen. Maarten van Rossum was er, een andere man en een dame van middelbare leeftijd, ze heette Ruth Oudeziel of iets dergelijks.
Als je in de VS aan mensen vraagt wat ze stemmen zeggen ze allemaal "democrat". Dat is namelijk cooler en socialer en doet het beter bij de vrouwen. Echter, als men in het stemhokje staat kiezen velen toch stiekum voor tax cuts en strong Christian/Envangelistic values(Republicans). Dat is toch allang bekend.
Het feit dat Clinton in het Witte Huis aan zijn pik liet zuigen door een stagiaire is een belangrijke drijver van de focus on values.
- Hanco Elenbaas
Gelukkig Klareveld, dankzij jou kan ik weer rustig gaan slapen.Klareveld wrote: Klinklare nonsense.
Ik ben blij dat jij het beter weet dan alle experts in dit artikel:
Stemmachines in VS blijken al jarenlang uitermate fraudegevoelig
http://www.daanspeak.com/VoteScam06.html
- Hanco Elenbaas
Het is nu toch ook algemeen bekend aan het raken?Eric Sanders wrote:
Maar als het echt zo groot zou zijn, zou dat dan niet meteen alom bekend raken? Hoe groter het complot, des te kanslozer, zou ik denken.
Zelfs de VPRO, EO, de BRT, Arte, WDR zenden documentaires uit over Skull and Bones Society, de Carlyle Group, Jezuïeten, Knights Templar, Johannieten, etc.
-
wat heeft dit nou met het onderwerp Klokincident te maken
[img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Groeneveld
[img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Groeneveld
- Hanco Elenbaas
Sign of the Times, Frank.Groeneveld wrote:wat heeft dit nou met het onderwerp Klokincident te maken
Groeneveld
Toevallig (?) werd tijdens de bespreking van het klokincident Theo ritueel vermoord, 911 dagen na Pim. En werd George W. opnieuw 'gekozen' als 'president' van de Verenigde Staten.
Maar je hebt misschien wel gelijk, ik zal erover ophouden.
- Klaas van der Laan
Precies. Dan moet je de gemeenschappelijke regels kritiseren of de gevolgen accepteren van onze verschillen, consequent en zonder aanziens des persoons, vooral voor jezelf.Hanco Elenbaas wrote: Als je nog even door blijft piepen laat ik geheel volgens de regels jouw bankrekening leeghalen. Moet je kijken hoe snel je doorkrijgt waar het over gaat.
Wiens waarheid? Ik zei toch dat we allemaal gehypnotiseerd (bevooroordeeld) zijn.Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoelde -tevergeefs- te laten zien hoe onwaar jouw bevooroordeelde regels zijn.
IJdele hoop doet leven. Maar ook via dit medium gaan groeperingen en machtswellustelingen de dominantie claimen. Dacht je niet?Zover is het al 6000 jaar Klaas. Maar dankzij de Volkskrant en NRC Handelsblad, De Telegraaf en gericht schoolonderwijs wordt die informatie bij de mensen weggehouden. Als we weten voor wie we werken, werken we misschien niet meer zo hard, leven we niet meer om te werken, zeker als we weten dat het de afgelopen 6000 jaar steeds zo was dat 100 onmenselijke mensen net zo rijk waren/zijn als de rest van de mensheid bij elkaar.
Het is heel mooi dat er nu Internet is! De aanzet tot de bevrijding van de onderdanige mensensoort.
Flow with the Go
- Hanco Elenbaas
Klaas van der Laan wrote:Precies. Dan moet je de gemeenschappelijke regels kritiseren of de gevolgen accepteren van onze verschillen, consequent en zonder aanziens des persoons, vooral voor jezelf.Hanco Elenbaas wrote: Als je nog even door blijft piepen laat ik geheel volgens de regels jouw bankrekening leeghalen. Moet je kijken hoe snel je doorkrijgt waar het over gaat.
Wat ik me afvraag betreffende die regels bij het dammen is wat Wiersma allemaal bedoelt met het volgende bericht over die regels.
De Telegraaf, 1 november 2004
Protest dammers
Van onze medewerker
AMSTERDAM, maandag
Dammers hebben hun buik vol van reglementen, die een normale gang bij wedstrijden in de weg staat. Binnenkort wordt een belangenorganisatie van dammers opgericht.
Afgelopen weekeinde verloor Kees Thijssen van de Amsterdamse clubkampioenskandidaat Hiltex zijn partij door tijdsoverschrijding. Achteraf was hierover tumult, want zijn elektronische klok werkte niet goed.
Een tweede incident was een nieuw mobiel telefoongerinkel bij de wedstrijd Apeldoorn – Tomahaok (Westland), waarbij de Senegalese grootmeester N’Diaga Samb een reglementaire nul kreeg. Binnen de damwereld gaan steeds meer geluiden op om deze strenge beslissingen aan te vechten.
Internationaal hebben de organisatie van de komende WK-matches en spelers een nieuwe regel ingevoerd om een eind te maken aan het falende setsysteem. Bij de match tussen wereldkampioen Alexander Georgiev en Alexei Tsjizjov moet de nieuwe wereldkampioen nu drie partijen winnen. Hiervoor worden vanaf 15 november eerst vijftien partijen met het traditionele speeltempo gespeeld. Is de winnaar niet bekend, dan wordt het speeltempo opgevoerd.
De Nederlandse wereldkampioene Olga Kamysheeva zal gelijktijdig op dezelfde locatie in het Zuid Russische Ufa haar titel verdedigen tegen de Tartaarse Tamara Tansykkuzhina.
Door de drukke agenda is Kamyshleeva niet in staat haar Nederlandse titel te verdedigen. Deze strijd begint vandaag op eiland Texel in hotel De Lindeboom en duurt tot 10 november.
- Eric Sanders
En van welke van deze clubs is Ferry Mingelen lid?Hanco Elenbaas wrote:Het is nu toch ook algemeen bekend aan het raken?Eric Sanders wrote:
Maar als het echt zo groot zou zijn, zou dat dan niet meteen alom bekend raken? Hoe groter het complot, des te kanslozer, zou ik denken.
Zelfs de VPRO, EO, de BRT, Arte, WDR zenden documentaires uit over Skull and Bones Society, de Carlyle Group, Jezuïeten, Knights Templar, Johannieten, etc.
Wat zou de KNDB eigenlijk van het klokincident vinden? Of doet dat er niet toe? Heeft de beheerder van het materiaal de klok al laten nazien om vervelende incidenten als deze in de toekomst te voorkomen?
Een soortgelijke (eerste) vraag kun je natuurlijk ook stellen n.a.v. het incident waarbij een op zich reglementaire zet aanvankelijk werd teruggezet? Hoe gaat de KNDB hiermee om?
Een soortgelijke (eerste) vraag kun je natuurlijk ook stellen n.a.v. het incident waarbij een op zich reglementaire zet aanvankelijk werd teruggezet? Hoe gaat de KNDB hiermee om?
- Klaas van der Laan
Diezelfde middag, in hetzelfde gebouw, ongeveer op hetzelfde moment, kwam ik met mijn tegenstander remise overeen. Tijdens het noteren van de uitslag, tijdverbruik enz. kreeg ik een hijgende arbiter in mijn nek die problemen had met 4 kruisjes voor een dubbele verplichte slag in de spannende tijdnoodfase. Verder was alles volledig ingevuld. Hij stond erop volledig te noteren. In de wedstrijdvoorwaarden wordt hiervoor ook speciaal aandacht gevraagd. Er staat zelfs een boete op van 10 EURO voor onvolledige notatiebiljetten. Ook andere gedragsregels zijn aangescherpt met peperige boetes. Is dit weer een uitvloeisel van de nieuwe wereldorde?Hanco Elenbaas wrote:
Wat ik me afvraag betreffende die regels bij het dammen is wat Wiersma allemaal bedoelt met het volgende bericht over die regels.
De Telegraaf, 1 november 2004
Protest dammers
Van onze medewerker
AMSTERDAM, maandag
Dammers hebben hun buik vol van reglementen, die een normale gang bij wedstrijden in de weg staat. Binnenkort wordt een belangenorganisatie van dammers opgericht.
Afgelopen weekeinde verloor Kees Thijssen van de Amsterdamse clubkampioenskandidaat Hiltex zijn partij door tijdsoverschrijding. Achteraf was hierover tumult, want zijn elektronische klok werkte niet goed.
Flow with the Go