Royement
Ik heb even een paar dagen niet op FMJD gekeken, en ineens 2 pagina's over een royement....
Het is me ook wat. Één van de meest waardevolle spelers die de KNDB rijk is royeren. Waardevol in kennis van het spel en (vooral) trainen van de jeugd. Ik heb geen idee wat er in de chatbox gezegd is, en het interesseert me ook geen lor. Iemand op basis van uitlatingen in een chatbox royeren slaat werkelijk nergens op. Het enige wat nog erger is, is het doorsturen van het gesprek naar de KNDB.
Mark Hees
Het is me ook wat. Één van de meest waardevolle spelers die de KNDB rijk is royeren. Waardevol in kennis van het spel en (vooral) trainen van de jeugd. Ik heb geen idee wat er in de chatbox gezegd is, en het interesseert me ook geen lor. Iemand op basis van uitlatingen in een chatbox royeren slaat werkelijk nergens op. Het enige wat nog erger is, is het doorsturen van het gesprek naar de KNDB.
Mark Hees
- Eric Sanders
Dat lijkt me niet. Velen van ons, als ik de reacties zo eens peil, vinden het nogal belachelijk dat iemands brood en spelen worden ontnomen vanwege uitlatingen in het privedomein. Velen van ons vinden de daad van het copieren uit chatboxen en doorsturen vele malen walgelijker dan het feit dat iemand in z'n vrije tijd iemand anders voor rotte vis uitmaakt.jelle groeneveld wrote:Je moet niet gaan wijzen naar hen die "aangifte" hebben gedaan. Dan draaien we de zaken wel helemaal om.
-
klikspaan, halve maan
Inderdaad, wat een gelul - feiten omdraaien?
Op de kleuterschool mocht je vroeger al niet klikken, maar daar maakte jij zeker een uitzondering op, Jelle?
Op de kleuterschool mocht je vroeger al niet klikken, maar daar maakte jij zeker een uitzondering op, Jelle?
-
Prima, vertel mij maar op grond van welke opmerkingen ik geschorst zou moeten worden.[/quote]
zou zonde zijn om jou korte termijn geheugen op te frissen en die honderden quote's van jou te herhalen. Bovendien lees je niet goed, ik schreef dat als het beledigen van mensen een reden tot royement is, jij o.a. ook in aanmerking zou komen. Dus niet dat ik dat zou willen.
zou zonde zijn om jou korte termijn geheugen op te frissen en die honderden quote's van jou te herhalen. Bovendien lees je niet goed, ik schreef dat als het beledigen van mensen een reden tot royement is, jij o.a. ook in aanmerking zou komen. Dus niet dat ik dat zou willen.
zou zonde zijn om jou korte termijn geheugen op te frissen en die honderden quote's van jou te herhalen. Bovendien lees je niet goed, ik schreef dat als het beledigen van mensen een reden tot royement is, jij o.a. ook in aanmerking zou komen. Dus niet dat ik dat zou willen. [/quote]reiger56 wrote:Prima, vertel mij maar op grond van welke opmerkingen ik geschorst zou moeten worden.
Ik heb niks gezegd op grond waarvan ik redelijkerwijs geschorst zou kunnen worden.
Op dit forum niet. Ga zo door. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Vraagje wrote: Ik heb niks gezegd op grond waarvan ik redelijkerwijs geschorst zou kunnen worden.
naar mijn mening ook niet op damwebreiger56 wrote:Op dit forum niet. Ga zo door. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Vraagje wrote: Ik heb niks gezegd op grond waarvan ik redelijkerwijs geschorst zou kunnen worden.
-
Kopje koffie in Brunssum en dergelijke misschien? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Vraagje wrote:naar mijn mening ook niet op damwebreiger56 wrote:Op dit forum niet. Ga zo door. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Vraagje wrote: Ik heb niks gezegd op grond waarvan ik redelijkerwijs geschorst zou kunnen worden.
TG heeft er de laatste jaren gewoon een potje van gemaakt. Het beledigen van mensen was een tweede natuur van hem geworden. Het is goed dat hij nu een keertje aangepakt wordt. Ik kan me voorstellen dat ze er in Apeldoorn niet zo blij zijn met de situatie, maar ze hebben met TG gewoon een dure kat in de zak gekocht. Een typisch geval van pech hebben. Als TG nog binnen een dambond wil dammen, kan hij altijd nog z'n eigen Ktariaanse dambond oprichten, met of zonder DT
Het zou werkelijk van de zotte zijn om daarvoor een schorsing te geven. Je kunt het ermee eens zijn of niet, maar ik beledig niemand.Dolly's brother wrote:Kopje koffie in Brunssum en dergelijke misschien?Vraagje wrote:naar mijn mening ook niet op damwebreiger56 wrote: Op dit forum niet. Ga zo door.
-
kopje koffie
sinds wanneer is het beledigen van iemand reden om een persoon te royeren ?
dat doe je toch alleen maar als ie niet aan zijn financiele verplichtingen voldoet?
de rest is toch volkomen onbelangrijk?
dat doe je toch alleen maar als ie niet aan zijn financiele verplichtingen voldoet?
de rest is toch volkomen onbelangrijk?
Als je een keertje niet aan een financiele verplichting kan voldoen, maakt dat je nog geen slecht persoon. Maar als je je veelvuldig onbehoorlijk gedraagt en stelselmatig mensen zwaar gaat beledigen, dan is dat ander koek [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
-
Wie ben je trouwens?De Boeler wrote:Als je een keertje niet aan een financiele verplichting kan voldoen, maakt dat je nog geen slecht persoon. Maar als je je veelvuldig onbehoorlijk gedraagt en stelselmatig mensen zwaar gaat beledigen, dan is dat ander koek [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]