Royement

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Mark Hees

Post by Mark Hees » Sun Nov 02, 2003 12:56

Ik heb even een paar dagen niet op FMJD gekeken, en ineens 2 pagina's over een royement....

Het is me ook wat. Één van de meest waardevolle spelers die de KNDB rijk is royeren. Waardevol in kennis van het spel en (vooral) trainen van de jeugd. Ik heb geen idee wat er in de chatbox gezegd is, en het interesseert me ook geen lor. Iemand op basis van uitlatingen in een chatbox royeren slaat werkelijk nergens op. Het enige wat nog erger is, is het doorsturen van het gesprek naar de KNDB.

Mark Hees

Eric Sanders

Post by Eric Sanders » Sun Nov 02, 2003 13:18

jelle groeneveld wrote:Je moet niet gaan wijzen naar hen die "aangifte" hebben gedaan. Dan draaien we de zaken wel helemaal om.
Dat lijkt me niet. Velen van ons, als ik de reacties zo eens peil, vinden het nogal belachelijk dat iemands brood en spelen worden ontnomen vanwege uitlatingen in het privedomein. Velen van ons vinden de daad van het copieren uit chatboxen en doorsturen vele malen walgelijker dan het feit dat iemand in z'n vrije tijd iemand anders voor rotte vis uitmaakt.

Andre de Koning

klikspaan, halve maan

Post by Andre de Koning » Sun Nov 02, 2003 13:22

Inderdaad, wat een gelul - feiten omdraaien?
Op de kleuterschool mocht je vroeger al niet klikken, maar daar maakte jij zeker een uitzondering op, Jelle?

A.Presman
Real name: Alexander Presman

Post by A.Presman » Sun Nov 02, 2003 13:30

Inmiddels zie ik dat de uitslgag van de wedstrijd
DC Apeldoorn - Maas van 't Hoog is van 8-12 naar 7-13 veranderd...

Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Sun Nov 02, 2003 14:03

Hanco, ben jij toen ook niet geschorst in de zaak van Westerloo en hoe is dat toen uiteindelijk afgelopen? Je damt toch wel al weer een aantal jaartjes. Is dat royement van Tjalling echt definitief of kan er nog tegen in hoger beroep worden gegaan?

reiger56

Post by reiger56 » Sun Nov 02, 2003 14:32

Prima, vertel mij maar op grond van welke opmerkingen ik geschorst zou moeten worden.[/quote]

zou zonde zijn om jou korte termijn geheugen op te frissen en die honderden quote's van jou te herhalen. Bovendien lees je niet goed, ik schreef dat als het beledigen van mensen een reden tot royement is, jij o.a. ook in aanmerking zou komen. Dus niet dat ik dat zou willen.

Vraagje

Post by Vraagje » Sun Nov 02, 2003 14:36

reiger56 wrote:Prima, vertel mij maar op grond van welke opmerkingen ik geschorst zou moeten worden.
zou zonde zijn om jou korte termijn geheugen op te frissen en die honderden quote's van jou te herhalen. Bovendien lees je niet goed, ik schreef dat als het beledigen van mensen een reden tot royement is, jij o.a. ook in aanmerking zou komen. Dus niet dat ik dat zou willen. [/quote]

Ik heb niks gezegd op grond waarvan ik redelijkerwijs geschorst zou kunnen worden.

reiger56

Post by reiger56 » Sun Nov 02, 2003 14:40

Vraagje wrote: Ik heb niks gezegd op grond waarvan ik redelijkerwijs geschorst zou kunnen worden.
Op dit forum niet. Ga zo door. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Vraagje

Post by Vraagje » Sun Nov 02, 2003 14:44

reiger56 wrote:
Vraagje wrote: Ik heb niks gezegd op grond waarvan ik redelijkerwijs geschorst zou kunnen worden.
naar mijn mening ook niet op damweb

Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Sun Nov 02, 2003 14:48

Vraagje wrote:
reiger56 wrote:
Kopje koffie in Brunssum en dergelijke misschien? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

De Boeler

Post by De Boeler » Sun Nov 02, 2003 14:53

TG heeft er de laatste jaren gewoon een potje van gemaakt. Het beledigen van mensen was een tweede natuur van hem geworden. Het is goed dat hij nu een keertje aangepakt wordt. Ik kan me voorstellen dat ze er in Apeldoorn niet zo blij zijn met de situatie, maar ze hebben met TG gewoon een dure kat in de zak gekocht. Een typisch geval van pech hebben. Als TG nog binnen een dambond wil dammen, kan hij altijd nog z'n eigen Ktariaanse dambond oprichten, met of zonder DT

Vraagje

Post by Vraagje » Sun Nov 02, 2003 14:53

Dolly's brother wrote:
Vraagje wrote:
reiger56 wrote: Op dit forum niet. Ga zo door.
Kopje koffie in Brunssum en dergelijke misschien?
Het zou werkelijk van de zotte zijn om daarvoor een schorsing te geven. Je kunt het ermee eens zijn of niet, maar ik beledig niemand.

Andre de Koning

kopje koffie

Post by Andre de Koning » Sun Nov 02, 2003 15:00

sinds wanneer is het beledigen van iemand reden om een persoon te royeren ?
dat doe je toch alleen maar als ie niet aan zijn financiele verplichtingen voldoet?
de rest is toch volkomen onbelangrijk?

De Boeler

Post by De Boeler » Sun Nov 02, 2003 15:17

Als je een keertje niet aan een financiele verplichting kan voldoen, maakt dat je nog geen slecht persoon. Maar als je je veelvuldig onbehoorlijk gedraagt en stelselmatig mensen zwaar gaat beledigen, dan is dat ander koek [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Sun Nov 02, 2003 15:20

De Boeler wrote:Als je een keertje niet aan een financiele verplichting kan voldoen, maakt dat je nog geen slecht persoon. Maar als je je veelvuldig onbehoorlijk gedraagt en stelselmatig mensen zwaar gaat beledigen, dan is dat ander koek [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Wie ben je trouwens?

Post Reply