Stoop is een lichtend voorbeeld voor de jeugd!
-
-
- Klaas van der Laan
- Real name: Klaas van der Laan
Gaat de boodschapper nu weer zwaarder gestraft worden dan de crimineel?rijmer wrote:Zusje er hoeft niet zozeer gezwegen te worden, maar ik snap de behoefte van mensen om het oog om oog tand om tand principe altijd toe te passen niet. Als jij Henk verwijt mensen achterbaks onderuit te schoffelen waarom doe jij dat dan ook? Waarom laat jij niet zien beter te zijn?
-
Niks dapper, hij kan kennelijk geen kant meer uit en is gedwongen om toe te geven.blondegod wrote:Het is dapper om toe te geven dat je fout zit (zat) [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
- DeletedProfile
Ik probeer de zaak niet af te dekken. Ik geef aan dat iedereen zijn zwaktes heeft. Henk heeft bekent daarmee de zaak af. Maar sommige mensen schijnen altijd na te moeten trappen en tegelijkertijd alle goede kanten van iemand in het discrediet te brengen. En daarnaast werd er 1 ontwaarheid verkondigd (dat het wedstrijdformulier al getekend was) en 1 onzinnige koppeling gemaakt (linkerhand van aankomend voorzitter).
Als ik de zaak had willen afdekken had ik mijn pijlen wel persoonlijk kunnen richten op zusje wat neit mijn bedoeling is!
Als ik de zaak had willen afdekken had ik mijn pijlen wel persoonlijk kunnen richten op zusje wat neit mijn bedoeling is!
Welnee, hij kan blijven ontkennen dat het niet zo is! (nadat hij 3-9 zo heeft doorgkrast dat je de zet niet meer ziet) Tijn geeft zelf toe dat hij niks kon bewijzen. Daarom is het toch dapper van Stoop dat hij heeft toegegeven.Andre de Koning wrote:Niks dapper, hij kan kennelijk geen kant meer uit en is gedwongen om toe te geven.blondegod wrote:Het is dapper om toe te geven dat je fout zit (zat) [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
-
Ik begrijp niet wat er dapper is aan vals spelen! Ik begrijp wel waarom sommige mensen het bij voorbaat voor Henk Stoop opnemen.
Ik begrijp ook waarom de rollen van slachtoffers en daders worden omgedraaid. Dit is in de damwereld een bekend verschijnsel. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Ik begrijp ook waarom de rollen van slachtoffers en daders worden omgedraaid. Dit is in de damwereld een bekend verschijnsel. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Het is inderdaad niet dapper om vals te spelen, maar het is wel dapper om je fout toe te geven in plaats van volhouden (zie mijn post hierboven)reiger56 wrote:Ik begrijp niet wat er dapper is aan vals spelen! Ik begrijp wel waarom sommige mensen het bij voorbaat voor Henk Stoop opnemen.
Natuurlijk is het niet goed te praten, maar wat had jij gedaan als je stoop was? volhouden of toegeven? Ik denk dat veel dammers in de damwereld zullen doorgaan. Want anders verlies je zowiezo. Ik hoop dat dit duidelijk is.
ok, je bent me voor [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]FDA wrote:Het is inderdaad niet dapper om vals te spelen, maar het is wel dapper om je fout toe te geven in plaats van volhouden (zie mijn post hierboven)reiger56 wrote:Ik begrijp niet wat er dapper is aan vals spelen! Ik begrijp wel waarom sommige mensen het bij voorbaat voor Henk Stoop opnemen.
Natuurlijk is het niet goed te praten, maar wat had jij gedaan als je stoop was? volhouden of toegeven? Ik denk dat veel dammers in de damwereld zullen doorgaan. Want anders verlies je zowiezo. Ik hoop dat dit duidelijk is.
Als ik Stoop was had ik hetzelfde gedaan (juist omdat ik Stoop was).FDA wrote:Het is inderdaad niet dapper om vals te spelen, maar het is wel dapper om je fout toe te geven in plaats van volhouden (zie mijn post hierboven)reiger56 wrote:Ik begrijp niet wat er dapper is aan vals spelen! Ik begrijp wel waarom sommige mensen het bij voorbaat voor Henk Stoop opnemen.
Als ik mezelf was had ik in de eerste plaats niet vals gespeeld.
Je kunt ook je kop in het zand steken en het over laten waaien.reiger56 wrote:Toegeven als het al op het forum staat is heel wat minder dapper.blondegod wrote:Vals spelen is niet dapper, het is uitermate zwak. Toegeven dat je valsspeelt is wel dapper.reiger56 wrote:Ik begrijp niet wat er dapper is aan vals spelen