Stoop is een lichtend voorbeeld voor de jeugd!

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Cor van Dusseldorp

Post by Cor van Dusseldorp » Sun Oct 31, 2004 13:24

Een moment van zwakte gevolgd door een dapper moment.
Het is alleen jammer dat sommige mensen zo vooringenomen zijn dat ze alleen de zwakte bij de ander zien en niet dapper genoeg om de uitleg van Henk te accepteren.

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Sun Oct 31, 2004 13:31

Zoals gezegd lijkt de uitleg van Henk in strijd met de feiten.

Klaas van der Laan
Real name: Klaas van der Laan

Post by Klaas van der Laan » Sun Oct 31, 2004 13:35

rijmer wrote:Zusje er hoeft niet zozeer gezwegen te worden, maar ik snap de behoefte van mensen om het oog om oog tand om tand principe altijd toe te passen niet. Als jij Henk verwijt mensen achterbaks onderuit te schoffelen waarom doe jij dat dan ook? Waarom laat jij niet zien beter te zijn?
Gaat de boodschapper nu weer zwaarder gestraft worden dan de crimineel?

Andre de Koning

Post by Andre de Koning » Sun Oct 31, 2004 13:36

blondegod wrote:Het is dapper om toe te geven dat je fout zit (zat) [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Niks dapper, hij kan kennelijk geen kant meer uit en is gedwongen om toe te geven.

DeletedProfile

Post by DeletedProfile » Sun Oct 31, 2004 13:44

Ik probeer de zaak niet af te dekken. Ik geef aan dat iedereen zijn zwaktes heeft. Henk heeft bekent daarmee de zaak af. Maar sommige mensen schijnen altijd na te moeten trappen en tegelijkertijd alle goede kanten van iemand in het discrediet te brengen. En daarnaast werd er 1 ontwaarheid verkondigd (dat het wedstrijdformulier al getekend was) en 1 onzinnige koppeling gemaakt (linkerhand van aankomend voorzitter).
Als ik de zaak had willen afdekken had ik mijn pijlen wel persoonlijk kunnen richten op zusje wat neit mijn bedoeling is!

FDA

Post by FDA » Sun Oct 31, 2004 13:45

Andre de Koning wrote:
blondegod wrote:Het is dapper om toe te geven dat je fout zit (zat) [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Niks dapper, hij kan kennelijk geen kant meer uit en is gedwongen om toe te geven.
Welnee, hij kan blijven ontkennen dat het niet zo is! (nadat hij 3-9 zo heeft doorgkrast dat je de zet niet meer ziet) Tijn geeft zelf toe dat hij niks kon bewijzen. Daarom is het toch dapper van Stoop dat hij heeft toegegeven.

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Sun Oct 31, 2004 13:50

Rijmer heeft dus het wedstrijdformulier ondertekend.

Maar wat heeft hij gedaan met de beladen informatie op dat biljet?

reiger56

Post by reiger56 » Sun Oct 31, 2004 13:51

Ik begrijp niet wat er dapper is aan vals spelen! Ik begrijp wel waarom sommige mensen het bij voorbaat voor Henk Stoop opnemen.
Ik begrijp ook waarom de rollen van slachtoffers en daders worden omgedraaid. Dit is in de damwereld een bekend verschijnsel. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

FDA

Post by FDA » Sun Oct 31, 2004 13:55

reiger56 wrote:Ik begrijp niet wat er dapper is aan vals spelen! Ik begrijp wel waarom sommige mensen het bij voorbaat voor Henk Stoop opnemen.
Ik begrijp ook waarom de rollen van slachtoffers en daders worden omgedraaid. Dit is in de damwereld een bekend verschijnsel. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Het is inderdaad niet dapper om vals te spelen, maar het is wel dapper om je fout toe te geven in plaats van volhouden (zie mijn post hierboven)
Natuurlijk is het niet goed te praten, maar wat had jij gedaan als je stoop was? volhouden of toegeven? Ik denk dat veel dammers in de damwereld zullen doorgaan. Want anders verlies je zowiezo. Ik hoop dat dit duidelijk is.

blondegod

Post by blondegod » Sun Oct 31, 2004 13:57

reiger56 wrote:Ik begrijp niet wat er dapper is aan vals spelen
Vals spelen is niet dapper, het is uitermate zwak. Toegeven dat je valsspeelt is wel dapper.

blondegod

Post by blondegod » Sun Oct 31, 2004 13:58

FDA wrote:
reiger56 wrote:Ik begrijp niet wat er dapper is aan vals spelen! Ik begrijp wel waarom sommige mensen het bij voorbaat voor Henk Stoop opnemen.
Het is inderdaad niet dapper om vals te spelen, maar het is wel dapper om je fout toe te geven in plaats van volhouden (zie mijn post hierboven)
Natuurlijk is het niet goed te praten, maar wat had jij gedaan als je stoop was? volhouden of toegeven? Ik denk dat veel dammers in de damwereld zullen doorgaan. Want anders verlies je zowiezo. Ik hoop dat dit duidelijk is.
ok, je bent me voor [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

reiger56

Post by reiger56 » Sun Oct 31, 2004 13:58

FDA wrote:
Als ik Stoop was had ik hetzelfde gedaan (juist omdat ik Stoop was).
Als ik mezelf was had ik in de eerste plaats niet vals gespeeld.

reiger56

Post by reiger56 » Sun Oct 31, 2004 14:01

blondegod wrote:
Vals spelen is niet dapper, het is uitermate zwak. Toegeven dat je valsspeelt is wel dapper.
Toegeven als het al op het forum staat is heel wat minder dapper.

blondegod

Post by blondegod » Sun Oct 31, 2004 14:03

reiger56 wrote:
blondegod wrote:
Toegeven als het al op het forum staat is heel wat minder dapper.
Je kunt ook je kop in het zand steken en het over laten waaien.

hansie

Post by hansie » Sun Oct 31, 2004 14:12

maar als tijn niks had gezegd was ie er ook nog mooi mee weg gekomen

Post Reply