Nieuwe woordvoerder DT
-
Nieuwe woordvoerder DT
Waarde landgenoten, er is een nieuwe woordvoerder van de DT en dat ben ik zelf. De Witt is met pensioen gestuurd en bovendien wordt het ook gewoon eens tijd voor een leider met charisma. Ik nodig alle voorstanders uit om 25 euro te storten op het steunfonds DT ten name van ondergetekende en het gaat allemaal goed komen. Dit bedrag gaat geheel ten goede komen aan de oprichting van een nieuwe Dambond waaruit alle conservatieve lieden zoals Van Dusseldorp, Wesselink, Van Amersfoort,Elenbaas, Van Gortel, Anoniem,Vengaboy en vele anderen zorgvuldig geweerd gaan worden.
Re: Nieuwe woordvoerder DT
klein, klein kleutertje..............Fred van Amersfoort wrote:Waarde landgenoten, er is een nieuwe woordvoerder van de DT en dat ben ik zelf. De Witt is met pensioen gestuurd en bovendien wordt het ook gewoon eens tijd voor een leider met charisma. Ik nodig alle voorstanders uit om 25 euro te storten op het steunfonds DT ten name van ondergetekende en het gaat allemaal goed komen. Dit bedrag gaat geheel ten goede komen aan de oprichting van een nieuwe Dambond waaruit alle conservatieve lieden zoals Van Dusseldorp, Wesselink, Van Amersfoort,Elenbaas, Van Gortel, Anoniem,Vengaboy en vele anderen zorgvuldig geweerd gaan worden.
Re: Nieuwe woordvoerder DT
€25,- slechts? Dat is een koopje!Fred van Amersfoort wrote:Waarde landgenoten, er is een nieuwe woordvoerder van de DT en dat ben ik zelf. De Witt is met pensioen gestuurd en bovendien wordt het ook gewoon eens tijd voor een leider met charisma. Ik nodig alle voorstanders uit om 25 euro te storten op het steunfonds DT ten name van ondergetekende en het gaat allemaal goed komen. Dit bedrag gaat geheel ten goede komen aan de oprichting van een nieuwe Dambond waaruit alle conservatieve lieden zoals Van Dusseldorp, Wesselink, Van Amersfoort,Elenbaas, Van Gortel, Anoniem,Vengaboy en vele anderen zorgvuldig geweerd gaan worden.