Wieger Wesselink wrote:Gerard de Groot wrote:Lezen Eric. Lezen. Het was een persbericht van de WHDB. En dus niet van wat voor woordvoerder dan ook.
Dit was overigens voor het eerst in twee weken dat ik dit forum bezocht en gezien het eindeloos gezever, zal het ook wel weer twee weken duren voor ik me weer meld.
Ik zou zeggen, verras ons de volgende keer met een bericht dat het gezever ontstijgt!
Bert Zwart wrote:Gerard de Groot wrote:Lezen Eric. Lezen. Het was een persbericht van de WHDB. En dus niet van wat voor woordvoerder dan ook.
Dit was overigens voor het eerst in twee weken dat ik dit forum bezocht en gezien het eindeloos gezever, zal het ook wel weer twee weken duren voor ik me weer meld.
braak
Helaas, Wieger, ik zou het graag willen, maar Bert maait me het gras voor de voeten weg.
Ik heb verder nog wel het volgende over het persbericht van de WHDB. Zoals zo velen heb ik dit bericht, dat nu ook in het Damspel staat, op 21 mei in mijn mailbox ontvangen. Henk de Witt was zo vriendelijk het mij door te sturen.
Het persbericht is gesteld op briefpapier van de WHDB en als auteur staat vermeld Guido van den Berg, wedstrijdleider van de WHDB. Het is gedateerd op 20 mei 2004.
Het document is echter gecreeerd door veens921 van de organisatie "Damvereniging RDG/DIO". Het document is echter laatst opgeslagen door - jawel - niemand anders dan Henk de Witt. Mijn theorie is dat Henk het na ontvangst via mail eerst op zijn harde schijf heeft opgeslagen en toen pas naar mij doorgestuurd. Dom, dom, dom, want nu kunnen de complottheorie denkers weer aan de slag.
In totaal is het document vijf maal opgeslagen. De totale bewerkingstijd is echter slechts tien minuten, wat mij aanleiding geeft te denken dat Guido de tekst eerst zelf getypt heeft en dat vervolgens door veens921 in 10 minuten in de template van het WHDB briefpapier heeft laten persen.
Onder water is er natuurlijk nog veel meer te zien. Zo blijkt dat het document afstamt van een document met de agenda van het WHDB voorzittersoverleg van 8 november 1998. Op de PC van Jetse te vinden, in weer een andere versie, op K:\WHDB\Brieven\2003-11-17 Brief naar sec. en vzt verenigingen en bestuur.doc.
Henk de Witt had het document opgeslagen in C:\Mijn documenten\Dammen\Puntentelling\WHDB\Persbericht WHDB puntentelling 20 5 04.doc Interessant hierbij is dat Henk blijkbaar ook nog andere interesses heeft dan dammen alleen. Welke andere mappen zouden zich bevinden onder C:\Mijn documenten? Strand wellicht? Wie zoekt dit uit?
Kijk dan Jetse, dat is een echte dammer. Die begint niet met K:\Dammen\WHDB maar meteen K:\WHDB. Dat zijn de mensen waar de damwereld op kan bouwen!
Nou dat is wel weer genoeg voor vandaag, beste lezertjes. Veel plezier met deze donders interessante info.