stoker wrote:Het damspel is weer uit. Ik zag het liggen en nam het. Ik bladerde het door, maar in plaats van het te stelen volgens planning, legde ik het weer terug. Een soort scoutingblaadje. Laat de eigenaar het zelf van zich werpen.
Is dit wel echt zo? Ik geef toe: mijn eerste indruk deze keer was ook: beetje slapjes. Mogelijke oorzaak: beetje veel aandacht voor paar onderwerpen die beter wat meer 'ingedikt' hadden kunnen worden. Ik doel op de ledenwerfcompetitie, Interfloorsimultaan, boek over Fries dammen en NK blind dammen.
Wel degelijk echter ook aardige inhoud. Verslag bekercompetitie (volgende keer graag leuk fragmentje erbij), Nijmegen Open (leuk, combinatie verslag met handzame techniek), Reactie van lezers (wie volgt met een daadwerkelijke reactie op iets in HD dat daartoe uitlokt), epistel van Ivens, Valneris wint open NK (alleen graag minder uitslag en paar fragmenten meer), stuk over nieuw boek Koops (veel voorbeelden, lekker!), dammen en trainen online (prima wetenswaardigheden!), bericht over nieuwe blindsimultaan Sijbrands), de aloude Kijkjes, nieuws over dopingreglement, Vuurwerk (iets lekkerder vormgeving maakt het nog leuker) en wat doelgroepspul achterin.
Aardige opomming toch!
Dus heren, geen slappe kritiek, serieuze suggesties of commentaar zou ik zeggen.