stoker wrote:DE_PRUTSER wrote:stoker wrote:
Zo zijn de manieren
Rauw en primitief
Van de Batavieren
Rauw en primitief
Ik stamp ik bonk ik brul
Rauw en primitief
Gedrag van het jaar nul
Rauw
En primitief
stoker wrote:DE_PRUTSER wrote:stoker wrote:
Als jij Jan werkelijk niet met de dood hebt bedreigd Frederik, dan hoef je misschien niet te zingen in het koor, maar vindt Jan het ook goed als je drie jaar zijn kerk schoonmaakt op zondag na de avondienst.Driezessen wrote:Je hebt het over straf voor Driezessen, Hanco i.v.m. een doodsbedreiging.Hanco Elenbaas wrote:Maar Jan, nu je met de dood bent bedreigd, kun je met het verhaal op http://www.webwereld.nl/nav/nb?18981 in de hand naar Webmaster Alexander Presman. Presman zal je dan het e-mailadres van Stoker en Driezessen moeten geven. Als je de e-mailadressen hebt, waarschijnlijk van Microsoft-hotmail, Lycos of Yahoo, kun je tamelijk eenvoudig uit laten zoeken wie die berichtjes verstuurd heeft.
Daarna kun je zien wat je ermee doet, tuchtcommissie, aangifte bij politie of Stoker en Driezessen verplichten drie jaar lang elke zondag twee maal een kerkdienst te bezoeken en ze laten meezingen in het koor.
Kun je mij laten zien wanneer ik Prutser met de dood heb bedreigd?
Nee, dat kun je niet, want het is een valse beschuldiging.
Ik verneem dat je ook de jezuïeten vals beschuldigt. Ze zouden achter de schermnn de wereld manipuleren en reptielen en Lucifer als vrienden hebben.
Dat past in een eeuwenoude traditie, gesteund door de kerk, om de joden zwart te maken en overal de schuld van te geven.
Hanco Elenbaas wrote:Tjalling is niet Stoker of Driezessen, daar is Tjalling net niet gemeen genoeg voor. Niet onwaarschijnlijk is dat Tjalling weet wie het wel is. Frederik Bos zegt dat hij het ook weet, wat niet zo vreemd is, want vrijwel zeker is het Frederik Bos zelf.DE_PRUTSER wrote:Vreemd dat jij mij verwijt dat ik mensen ziek noem,voor het overige vergeet je gemakshalve dat ik doodgewenst word.Kosmos wrote: Als Hanco de kans krijgt, Ben, dan maakt ie mensen af. Hanco ziet overal haatzaaierij, projectie heet dat fenomeen.
Ik plaatste gewoon een onschuldig bericht waarin Kosmos, wederkomst en de Olympische Spelen samenkomen.
Je zou ook kunnen reageren met: Deze man is een waanzinnige ex-priester, maar er zijn ook gezond denkende mensen die in de wederkomst van Christus geloven.
Ondertussen heeft Hanco de afgelopen maanden DIVERSE MALEN mij geprovoceerd (weten jullie nog van de halfjaarlijkse schosing?) en wat ziet Hanco? iemand anders die provoceert, terwijl ik nota bene mijn eigen Kosmos-geloof bespotte door te wijzen op de 123 op het shirt van de marathonrenner. Een andere gelovige, Teun, reageerde met een plagerijtje naar mij toe, door te zeggen dat het dan dus wel terecht was, ik hield me in en schreef niet dat ik weet dat christenen niet zo tolerant zijn t.o.v. andersdenkenden...
Deze valse beschuldiging van Hanco (ik heb er weer diverse mogen lezen o.a. een hatelijke leugen over bestuursleden die elkaar het licht in de ogen niet gunenn) is de zoveelste in een lange reeks.
Aangezien alle drek van Hanco hier vrij mag worden gepost, verlaat ik deze beerput. Ik ben de beschuldigingen, stemmingmakerij, het gedachtenlezen (hanco kent ieders motieven en de motieven zijn altijd duister), verdachtmakinge, complottheorieën en ander zwakzinnig geleuter meer dan zat. Ik was dit forum al een tijd beu, vanwege de troep die Hanco post.
Ik stel het op prijs als de discussie over mijn persoon gesloten wordt.
Kosmos verlaat dit forum.
Ik ben bezig met mijn eigen website mét forum en de bedoeling is dat dat een technisch, serieus forum wordt, bedoeld om op constructieve wijze dammers van interessante informatie te voorzien. Beledigende teksten, persoonlijke aanvallen en inhoudsloos gewauwel zullen verwijderd worden door een moderator.
Als de site af is, zal ik wel een linkje plaatsen, voor de rest zien jullie mij hier niet meer terug.
Vaarwel FMJd-ers en tot ziens.
PS Ik heb geen behoefte eraan om bij Jan in het team te spelen, hoor.
Al zou verzoening voor mij een fluitje van een cent zijn, maar voor Jan is dat wat moelijker blijkt.
Deze draad was ook bedoeld om je mening over het geloof in God te geven, niet om mensen te bekeren, waarmee Jan bezig is. Bekeren betekent dat je de visie van de ander niet respecteert. Want als je de visie van een ander respecteert ga je die ander niet proberen van gedachten te doen veranderen. Je gaat helemaal niet mensen ziek noemen en uitmaken voor bezetenen, lijkt mij.
Van mij hoeft niemand in de Kosmos te geloven.
Laat Jan maar lekker geloven waarin hij geloven wil, maar anderen ermee lastig vallen en je extreme visie aan hen opdringen, daarmee bereik je niks positiefs.
Ook heb je het over HANCO die hier kritiek levert,maar met geen woord praat je over driezessen en stoker die verschrikkelijke dingen aan mijn adres uitkramen.
Daar rep je met geen woord over.
Want zoals gezegd durf ik wel te stellen wie stoker en driezessen zijn.
Trouwens dat jij mij vergeeft(alsof het een fluitje van een cent betreft)
betwijfel ik ten zeerste.
ik heb nl een heel andere beeld van jouw waarde vriend,en die heb je zelf gecreerd.
En dat weet jezelf drommels goed nietwaar.
trouwens die onschuldige berichtjes plaatsen,zijn niet zo onschuldig als je doet voorkomen,daarvoor moet je met een sterker argument komen.
ik durf te stellen dat je die met je volle verstand en bewust hier neerzet.
Jij weet dat ik weet dat je op msn een grove fout hebt begaan naar mij toe.ik vergeet dat niet,maar vergeef je wel geen probleem.
Maar Jan, nu je met de dood bent bedreigd, kun je met het verhaal op http://www.webwereld.nl/nav/nb?18981 in de hand naar Webmaster Alexander Presman. Presman zal je dan het e-mailadres van Stoker en Driezessen moeten geven. Als je de e-mailadressen hebt, waarschijnlijk van Microsoft-hotmail, Lycos of Yahoo, kun je tamelijk eenvoudig uit laten zoeken wie die berichtjes verstuurd heeft.
Daarna kun je zien wat je ermee doet, tuchtcommissie, aangifte bij politie of Stoker en Driezessen verplichten drie jaar lang elke zondag twee maal een kerkdienst te bezoeken en ze laten meezingen in het koor.
DE_PRUTSER wrote:op verzoek verwijderen
Er zouden weinig mensen overblijven wanneer allen die uit de zwarte doos van jouw paranoïde geest tevoorschijn floepen vervolgd worden wegens door jouw verzonnen misdaden. De verdedeging voeren heeft dan ook geen zin, voor bewijs en argument ben je stokdoof, het maakt niet uit dat ik op de momenten dat veel berichtjes gepost werden in het buitenland, ver van computers, was. Dat ik enkele dagen tijdens plaatsing van verschillende postings van de eerder genoemde 2 in het ziekenhuis lag maakt ook niet uit, beschuldig maar rustig verder.Hanco Elenbaas wrote:Het is niet aan mij om het tot de bodem uit te zoeken Frederik, of om het te laten rusten.
Dat bepaalt Jan.
Als het aan mij lag, zou jij een paar jaar moeten zingen op zondag.
Wat hebben ze gedaan in dat ziekenhuis? Een hersentransplantatie waarschijnlijk. Logisch dat je je niets meer kunt herinneren.Braintag wrote: Dat ik enkele dagen tijdens plaatsing van verschillende postings van de eerder genoemde 2 in het ziekenhuis lag maakt ook niet uit, beschuldig maar rustig verder.
Dat bewijst in ieder geval je onschuld.Braintag wrote:het maakt niet uit dat ik op de momenten dat veel berichtjes gepost werden in het buitenland, ver van computers, was.
Het moet toch niet gekker worden. Peper die iets zinnigs schrijft. Waar gaat het heen met dit forum??peper wrote:De zichzelf superieur achtende westerling schrijft.Ben Anoniem wrote:In het buitenland, verweggistan, hebben ze ezels en gebruiken ze rooksignalen. Barre oorden kortom, waar het spijkerschrift net uitgevonden is.
Nog even en hij noemt Bush God en Balkenende Jezus.