Is De Witt nog wel de juiste woordvoerder van de DT?

Discussies over damsport (in het Nederlands)
GuidoB

Post by GuidoB » Tue Aug 31, 2004 21:04

Ben Anoniem wrote:Bij de zgn puntenoverwinning is het potje echter nog niet klaar. Er zijn nog zetten genoeg...
Dit is werkelijk briljant! Het gaat natuurlijk ook voor een remise op: er zijn nog zetten genoeg... Ben heeft de oplossing voor het remiseprobleem gevonden: de grootmeesters moeten gewoon doorspelen tot een van de twee gewonnen heeft!!

Geweldig, fantastisch!! Zegt het voort: het remiseprobleem is opgelost!

hans andriessen

Post by hans andriessen » Tue Aug 31, 2004 21:40

Bert Zwart wrote:
ikke wrote:.........

Overigens, misschien moeten we naar een FLEXIBELE puntentelling toe. Heb daar wel wat ideeen over, die ik t.z.t. in een nieuwe draad wil voorstellen....
Ben jij neerlands beste arbiter, Francis H?
Nee, Francis heet "ikke is batgirl".

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Tue Aug 31, 2004 23:10

hans andriessen wrote:
Bert Zwart wrote:
ikke wrote:.........

Overigens, misschien moeten we naar een FLEXIBELE puntentelling toe. Heb daar wel wat ideeen over, die ik t.z.t. in een nieuwe draad wil voorstellen....
Ben jij neerlands beste arbiter, Francis H?
Dat is geen argument Hans. Je gaat er ten onrechte van uit dat iedereen slechts 1 nick heeft.

hans andriessen

Post by hans andriessen » Wed Sep 01, 2004 01:39

Bert Zwart wrote:
hans andriessen wrote:
Bert Zwart wrote: Ben jij neerlands beste arbiter, Francis H?
Dat is geen argument Hans. Je gaat er ten onrechte van uit dat iedereen slechts 1 nick heeft.
Ik dacht dat Francis wel meer fantasie heeft om naast "ikke is batgirl" domweg "ikke" te gebruiken.

Maar misschien wil "ikke" wel vertellen of "het" een mannetje of een vrouwtje is?

ikke

Post by ikke » Wed Sep 01, 2004 08:29

Ik dacht dat Francis wel meer fantasie heeft om naast "ikke is batgirl" domweg "ikke" te gebruiken.

Maar misschien wil "ikke" wel vertellen of "het" een mannetje of een vrouwtje is?
Mijn excuses: ik wist niet dat er al een "ikke is batgirl" bestond. Maar ik ben gewoon een mannetje. Dit is overigens totaal niet relevant (althans in deze draad).

hans andriessen

Post by hans andriessen » Wed Sep 01, 2004 22:12

ikke wrote: Mijn excuses: ik wist niet dat er al een "ikke is batgirl" bestond. Maar ik ben gewoon een mannetje. Dit is overigens totaal niet relevant (althans in deze draad).
Hindert niet.
En inderdaad niet relevant, tenzij in de thread over vrouwendammen.

Post Reply