Bedoel je dat 666 er een einde aan moet maken? Dat lijkt me geen slecht plan. Misschien kan ie een bomgordel omgespen en die in jouw nabijheid tot ontploffing brengen. Hij heeft het offer er vast voor over.DE_PRUTSER wrote:zalig de eenvoudigen van Geest vriend.en inderdaad ik ken geen twijfel nee GOD LEEFT.Ben Anoniem wrote:Typisch mens dit.DE_PRUTSER wrote:ik heb nog steeds geen verontschuldiging van dat jochie gehad.
waarschijnlijk weet ie nog niet dat er nog maar weinig tijd is.
jouw uitspraken slaan nergens op, als je later zelf voor de troon staat dan kun je niet zeggen ik wist niet van het bestaan van U.
Duidelijk is dat hij geen twijfel kent.
Voorbeeld van geslaagde suggestie/hypnose/hersenspoeling.
Hij denkt echt dat ie straks voor een troon staat.
Weet het zelfs zeker.
Waarschijnlijk een combinatie van opvoeding + lage intelligentie + beperkte omgeving.
jij mag persoonlijk zijn geen probleem, jij mag je veel hoger inschatten geen probleem.ik bid voor jouw tekortkomingen die zijn zoveel meer dan die van mij. ik heb het niet nodig om mij naar jouw maatstaven te verlagen,je bent je eigen probleem los het op nu het nog kan.
einde discussie
Geloven dammers in God?
-
oh ja nog ff dit ik heb nooit de intentie gehad iemand te willlen beledigen dan wel te willen onderuithalen.
en dat is dan het laatste wat ik hier zeg,en het maakt mij niet uit of ik als oude vuil word behandeld.
ik ben het gewend als ik openlijk de liefde aan Mijn Verlosser verklaar dat er mensen zijn die allerlei ellende naar mijn hoogd toeslingeren dat is niet mijn tekortkoming,draai het maar om het is toch vreemd dat als je uitkomt voor je geloof dat je met de grond gelijk gemaakt word.
geen enkel probleem als er later iemand van jullie tegen mij zegt je moet net als wij niet in God geloven of wij stenigen je met damschijven (voor mijn part) tot de dood er op volgt, dan zeg ik ga je gang GOD IS MIJN ZALIGMAKER,NIEMAND KAN TOT MIJ KOMEN TENZIJ JE OOK GELOOFT DAT JEZUS VOOR JOUW IS GESTORVEN AAN HET KRUIS VAN GOLGOTHA.
dan allen ben je gered en niet anders.
voor mij is HIJ die weg gegaan laat mij dan maar simpel zijn.
ik denk dan aan de woorden van HEM laat de kinderen tot mij komen en verhindert ze niet.
ik ben een mens met al mijn tekortkomingen en die zijn vele,maar door HEM ben ik behouden en dat ontneemt niemand mij.
ik moet nu helaas deze discussie beeindigen want ook ik ben net als Hanco maar een eenvoudig mens,ik begrijp Hanco volledig HANCO PROBEERT JULLIE OOK WAKKER TE SCHUDDEN,OP EEN RUIGE MANIER EN JULLIE BEGRIJPEN HET NIET.
OP EEN GEESTIGE MANIER EN JULLIE BEGRIJPEN HET NIET.
IK STOP MET DEZE DISCUSSIE OMDAT HET PERSOONLIJK WORD
WANNEER NA EINDE DISCUSSIE NOG STEEDS PERSOONLIJK OP MIJ WORD AANGEVALLEN,OVERWEEG IK SERIEUS ER EEN RECHTZAAK VAN TE MAKEN,LET WEL IK MAAK HIEROVER GEEN GEINTJE.
IK BEN NOG NIET ZODANIG DOM DAT IN NIET WEET HOE TE MOETEN HANDELEN IN DEZE DUS EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE.
VOOR DIEGENE DIE MIJ NIET GOED GENOEG KENNEN IK BEN BLOED SERIEUS GEEN PERSOONLIJKE AANVALLEN MEER.
MET EEN VRIENDELIJKRE GROET,
JAN SCHIPPERS.
en dat is dan het laatste wat ik hier zeg,en het maakt mij niet uit of ik als oude vuil word behandeld.
ik ben het gewend als ik openlijk de liefde aan Mijn Verlosser verklaar dat er mensen zijn die allerlei ellende naar mijn hoogd toeslingeren dat is niet mijn tekortkoming,draai het maar om het is toch vreemd dat als je uitkomt voor je geloof dat je met de grond gelijk gemaakt word.
geen enkel probleem als er later iemand van jullie tegen mij zegt je moet net als wij niet in God geloven of wij stenigen je met damschijven (voor mijn part) tot de dood er op volgt, dan zeg ik ga je gang GOD IS MIJN ZALIGMAKER,NIEMAND KAN TOT MIJ KOMEN TENZIJ JE OOK GELOOFT DAT JEZUS VOOR JOUW IS GESTORVEN AAN HET KRUIS VAN GOLGOTHA.
dan allen ben je gered en niet anders.
voor mij is HIJ die weg gegaan laat mij dan maar simpel zijn.
ik denk dan aan de woorden van HEM laat de kinderen tot mij komen en verhindert ze niet.
ik ben een mens met al mijn tekortkomingen en die zijn vele,maar door HEM ben ik behouden en dat ontneemt niemand mij.
ik moet nu helaas deze discussie beeindigen want ook ik ben net als Hanco maar een eenvoudig mens,ik begrijp Hanco volledig HANCO PROBEERT JULLIE OOK WAKKER TE SCHUDDEN,OP EEN RUIGE MANIER EN JULLIE BEGRIJPEN HET NIET.
OP EEN GEESTIGE MANIER EN JULLIE BEGRIJPEN HET NIET.
IK STOP MET DEZE DISCUSSIE OMDAT HET PERSOONLIJK WORD
WANNEER NA EINDE DISCUSSIE NOG STEEDS PERSOONLIJK OP MIJ WORD AANGEVALLEN,OVERWEEG IK SERIEUS ER EEN RECHTZAAK VAN TE MAKEN,LET WEL IK MAAK HIEROVER GEEN GEINTJE.
IK BEN NOG NIET ZODANIG DOM DAT IN NIET WEET HOE TE MOETEN HANDELEN IN DEZE DUS EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE.
VOOR DIEGENE DIE MIJ NIET GOED GENOEG KENNEN IK BEN BLOED SERIEUS GEEN PERSOONLIJKE AANVALLEN MEER.
MET EEN VRIENDELIJKRE GROET,
JAN SCHIPPERS.
-
Zo Jan, als jij je achter deze tekst van Hanco opstelt, dan zou het in een rechtszaak wel eens slecht kunnen aflopen.Hanco Elenbaas wrote:De niet zo sympathieke Gerard Cox vertelde kort geleden de anecdote dat zijn vader had gezegd dat als de derde wereldoorlog zou uitbreken dat een vervelende buurman dan voor hem zou zijn.
Ik voeg eraan toe dat als de derde wereldoorlog binnenkort uitbreekt, dat jij voor mij bent.
En anders ben je wel voor Herman Spanjer of Jan Schippers of Henk Stoop.
Het benieuwt me zeer hoe jij kort daarna zult kruipen voor de troon van God.
-
NU OPHOUDEN STOPPEN STOKER DIT IS PURE BEDREIGING JE GAAT TE VER NOG 1 KEER EN IK MAAK HIER WERK VAN EN DAN BEDOEL IK DAT IK ER EEN RECHTZAAK VAN GA MAKEN JE BEGEEFT JE NU OP ERG GLAD IJSstoker wrote:Bedoel je dat 666 er een einde aan moet maken? Dat lijkt me geen slecht plan. Misschien kan ie een bomgordel omgespen en die in jouw nabijheid tot ontploffing brengen. Hij heeft het offer er vast voor over.DE_PRUTSER wrote:zalig de eenvoudigen van Geest vriend.en inderdaad ik ken geen twijfel nee GOD LEEFT.Ben Anoniem wrote: Typisch mens dit.
Duidelijk is dat hij geen twijfel kent.
Voorbeeld van geslaagde suggestie/hypnose/hersenspoeling.
Hij denkt echt dat ie straks voor een troon staat.
Weet het zelfs zeker.
Waarschijnlijk een combinatie van opvoeding + lage intelligentie + beperkte omgeving.
jij mag persoonlijk zijn geen probleem, jij mag je veel hoger inschatten geen probleem.ik bid voor jouw tekortkomingen die zijn zoveel meer dan die van mij. ik heb het niet nodig om mij naar jouw maatstaven te verlagen,je bent je eigen probleem los het op nu het nog kan.
einde discussie
-
- Arjen de Mooij
- Arjen de Mooij
Ik wist niet dat jij naast Gerard Cox woonde [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] (He Hanco, grapje he!)Hanco Elenbaas wrote:...
De niet zo sympathieke Gerard Cox vertelde kort geleden de anecdote dat zijn vader had gezegd dat als de derde wereldoorlog zou uitbreken dat een vervelende buurman dan voor hem zou zijn.
Ik voeg eraan toe dat als de derde wereldoorlog binnenkort uitbreekt, dat jij voor mij bent.
En anders ben je wel voor Herman Spanjer of Jan Schippers of Henk Stoop.
Het benieuwt me zeer hoe jij kort daarna zult kruipen voor de troon van God.
- Hanco Elenbaas
Weet je wat jij moet doen kabouter Zopje?Arjen de Mooij wrote: Ik wist niet dat jij naast Gerard Cox woonde [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] (He Hanco, grapje he!)
Doe je puntmutsje op en stop dat hoofdje van je er dan even een paar minuten helemaal in bij een van je vriendinnetjes. Van achteren mag ook, als je dat leuker vindt. Indien het bevalt kun je jezelf bij een volgende gelegenheid misschien proberen terug te denken naar de baarmoeder.
Zo kom je er wat sneller achter wat er allemaal is mis gegaan met Zopje de afgelopen jaren.
- Arjen de Mooij
Hanco, zou je even rustig willen worden. Ik zet er nog bij dat het een grapje is, wat ik denk, dan zal ie niet overdreven reageren. Maar blijkbaar ben je er op uit om te zieken, want je gevoel voor humor lijkt verdwenen. Tenzij dit ook een poging to humor was, dan zeg ik hahahahaha, en waar kan ik zo'n puntmutsje kopen?Hanco Elenbaas wrote:Weet je wat jij moet doen kabouter Zopje?Arjen de Mooij wrote: Ik wist niet dat jij naast Gerard Cox woonde (He Hanco, grapje he!)
Doe je puntmutsje op en stop dat hoofdje van je er dan even een paar minuten helemaal in bij een van je vriendinnetjes. Van achter mag ook, als je dat leuker vindt. Indien het bevalt kun je jezelf bij een volgende gelegenheid misschien proberen terug te denken naar de baarmoeder.
Zo kom je er wat sneller achter wat er allemaal is mis gegaan met Zopje de afgelopen jaren.
- Hanco Elenbaas
Bij de feestwinkel.Arjen de Mooij wrote:Hanco, zou je even rustig willen worden. Ik zet er nog bij dat het een grapje is, wat ik denk, dan zal ie niet overdreven reageren. Maar blijkbaar ben je er op uit om te zieken, want je gevoel voor humor lijkt verdwenen. Tenzij dit ook een poging to humor was, dan zeg ik hahahahaha, en waar kan ik zo'n puntmutsje kopen?Hanco Elenbaas wrote:Weet je wat jij moet doen kabouter Zopje?Arjen de Mooij wrote: Ik wist niet dat jij naast Gerard Cox woonde (He Hanco, grapje he!)
Doe je puntmutsje op en stop dat hoofdje van je er dan even een paar minuten helemaal in bij een van je vriendinnetjes. Van achter mag ook, als je dat leuker vindt. Indien het bevalt kun je jezelf bij een volgende gelegenheid misschien proberen terug te denken naar de baarmoeder.
Probeer het nou, ik heb deze therapie speciaal voor jou ontwikkeld.
Over twee weken mag je verslag komen uitbrengen.
- Arjen de Mooij
Speciaal voor mij, dankjewel! Het deel van mij dat nog niet door de duivel bezeten is smeekt mij om het te doen.
Hebben ze daar ook met glijmiddel? Ik heb al wel de bijpassende baard.
Wil je dat van die vriendinnetjes trouwens niet te hard roepen, je weet nooit wie het leest [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Hebben ze daar ook met glijmiddel? Ik heb al wel de bijpassende baard.
Wil je dat van die vriendinnetjes trouwens niet te hard roepen, je weet nooit wie het leest [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
-
Eigenlijk is die Judas een beste kerel.
Hij wordt wel misbruikt zeg, door Jezus.
Eerst wordt de duivel in hem gestopt, waardoor ie Jezus verraad, maar dat was voorbestemt, Judas had natuurlijk geen keuze. Jezus wilde na 4000 jaar ook wel eens weten wat het is om mens te zijn en pijn lijden.
En Judas moest alle zonden op zich nemen, voor eeuwig vervloekt, omdat Jezus het graag wilde.
Jezus hangt de held uit maar heeft zelf de duivel bij Judas ingestopt.
Want nadat Judas had gemerkt wat ie aangericht had - duivel vast weer weggegaan - dat hij de man van wie hij veel hield had verraden (door de duivelse ingeving!) was hij zo verdrietig dat hij zelfmoord pleegde!
Best sneu eigenlijk.
En Jezus maar in alle bioscopen de held uithangen...
Hij wordt wel misbruikt zeg, door Jezus.
Eerst wordt de duivel in hem gestopt, waardoor ie Jezus verraad, maar dat was voorbestemt, Judas had natuurlijk geen keuze. Jezus wilde na 4000 jaar ook wel eens weten wat het is om mens te zijn en pijn lijden.
En Judas moest alle zonden op zich nemen, voor eeuwig vervloekt, omdat Jezus het graag wilde.
Jezus hangt de held uit maar heeft zelf de duivel bij Judas ingestopt.
Want nadat Judas had gemerkt wat ie aangericht had - duivel vast weer weggegaan - dat hij de man van wie hij veel hield had verraden (door de duivelse ingeving!) was hij zo verdrietig dat hij zelfmoord pleegde!
Best sneu eigenlijk.
En Jezus maar in alle bioscopen de held uithangen...
Laten we nou eerst maar eens de uitslag hiervan afwachten...
"Van damproblematiek weet ik weinig.", Hanco Elenbaas
De rechter man is iemand die gelooft dat de terugkomst van Christus nabij is.
Op Grand-Prix-terreinen, marathombanen wil deze man ook steeds voortijdig een einde maken aan het gebeuren. Naar verluidt (PFDB-webmaster Nagel meldt het) kan de man ook in damzalen zorgen voor een vroegtijdig einde van het feestje.
De voormalige geestelijke hoopt op de dag dat Christus terugkomt en de bazuinen schallen op vergiffenis.
Opvallend is dat de braziliaanse marathonloper een Kosmisch nummer kreeg opgespeld...
Heaven is no location, but a state of mind