ongelovelijk dat zo,n jochie die zoveel jonger is zo,n toon durft aan te slaan twee weken onder mijn hoede en hij heeft meer normen en waarden geleerd dan in die paar jaar dat ie nu aanwezig is in de grote mensenwereld.Hanco Elenbaas wrote:Nee Jan, het is een vaste nul.DE_PRUTSER wrote:Hoi Hanco,Hanco Elenbaas wrote:Fretje Bos (Damclub Het Noorden) = Braintag = Damduivel = Stoker = Driezessen
Speciaal voor dit Fretje: http://www.webwereld.nl/nav/nb?18981
Je komt het ventje tegen in de clubcompetitie Jan!
Zou het dan ook nog zoveel praatjes hebben?
ik ken dat ventje helemaal niet kan die dammen dan.
Wanneer mogen jullie tegen Het Noorden? Ik hoop voor jullie vroeg in de competitie, want anders is het ventje vervangen door een degelijke oude baas.
Geloven dammers in God?
-
- Hanco Elenbaas
Nou ik geef het je te doen Jan, twee weken zo'n drukke Hoeperdepoep over de vloer. Jij liever dan ik. Ik moet er niet aan denken.DE_PRUTSER wrote:ongelovelijk dat zo,n jochie die zoveel jonger is zo,n toon durft aan te slaan twee weken onder mijn hoede en hij heeft meer normen en waarden geleerd dan in die paar jaar dat ie nu aanwezig is in de grote mensenwereld.Hanco Elenbaas wrote:Nee Jan, het is een vaste nul.DE_PRUTSER wrote: Hoi Hanco,
ik ken dat ventje helemaal niet kan die dammen dan.
Wanneer mogen jullie tegen Het Noorden? Ik hoop voor jullie vroeg in de competitie, want anders is het ventje vervangen door een degelijke oude baas.
Kijk dit is het ventje. Het is al enigszins kalend ondanks de nog prille leeftijd.
Fretje Bos=Braintag=Stoker=Driezessen=Damduivel
Ach, in ieder geval que haardracht passen ze dan wel redelijk bij elkaar. Jan wint het kalende gedeelte ruimschoots.....Hanco Elenbaas wrote:
Nou ik geef het je te doen Jan, twee weken zo'n drukke Hoeperdepoep over de vloer. Jij liever dan ik. Ik moet er niet aan denken.
Kijk dit is het ventje. Het is al enigszins kalend ondanks de nog prille leeftijd.
Ik moet je teleurstellen hanco. Driezessen en stoker zijn wel goede bekenden van mij. Maar ikvrees dat er wat zand in je ogen is gestrooid door hun gewoonte mij te bezoeken en dan de ganse nacht op mijn computer het forum vol te kalken. ik ben nu braintag, ik ben altijd braintag, schuilnamen heb ik niet nodig. Ik durf je zo ook wel een paranoïde idioot te noemen. Kan je misschien nog eens toelichten hoe dat nou zit met de aftocht van dit forum die je ons beloofd hebt?Hanco Elenbaas wrote:Nou ik geef het je te doen Jan, twee weken zo'n drukke Hoeperdepoep over de vloer. Jij liever dan ik. Ik moet er niet aan denken.DE_PRUTSER wrote:ongelovelijk dat zo,n jochie die zoveel jonger is zo,n toon durft aan te slaan twee weken onder mijn hoede en hij heeft meer normen en waarden geleerd dan in die paar jaar dat ie nu aanwezig is in de grote mensenwereld.Hanco Elenbaas wrote: Nee Jan, het is een vaste nul.
Last edited by Braintag on Sun Aug 08, 2004 21:12, edited 1 time in total.
- Hanco Elenbaas
Is Jan kalend? Ik heb 'm twee jaar geleden voor het laatst gezien dus het zou kunnen dat er recent iets aan het veranderen is.Mark Hees wrote:Ach, in ieder geval que haardracht passen ze dan wel redelijk bij elkaar. Jan wint het kalende gedeelte ruimschoots.....Hanco Elenbaas wrote:
Nou ik geef het je te doen Jan, twee weken zo'n drukke Hoeperdepoep over de vloer. Jij liever dan ik. Ik moet er niet aan denken.
Zo kaal als jij zal Jan in ieder geval nog niet zijn Mark. Wat heb ik net genoten trouwens van FC Utrecht! Zie je wel, dat wordt niks met de AFC dit jaar.
Maar waar het natuurlijk om gaat is dat zo'n beweeglijke jonge jongen met haaruitval veel overlast geeft, tenzij je van stofzuigen houdt.
Oef, Jan is dan veel veranderd in die twee jaar....Hanco Elenbaas wrote: Is Jan kalend? Ik heb 'm twee jaar geleden voor het laatst gezien dus het zou kunnen dat er recent iets aan het veranderen is.
Zo kaal als jij zal Jan in ieder geval nog niet zijn Mark. Wat heb ik net genoten trouwens van FC Utrecht! Zie je wel, dat wordt niks met de AFC dit jaar.
Maar waar het natuurlijk om gaat is dat zo'n beweeglijke jonge jongen met haaruitval veel overlast geeft, tenzij je van stofzuigen houdt.
En die kale kop van mij? Dat komt omdat ik net ook naar Ajax - Utrecht gekeken heb. Ben weer wat grijze haartjes rijker.... We hebben het tijdens het Paastoernooi er nog wel even over. Met een beetje geluk (zeker voor jou) spelen we een keer tegen elkaar.....
Jan ken ik privé verder niet, maar het lijkt me geen makkelijke.
Overigens Jan, vat dat laatste niet verkeerd op. Je weet dat ik je graag mag als we elkaar tegenkomen met de jeugd....
- Hanco Elenbaas
De vraag is alleen of je in staat bent om al die dingen die je veilig in je huisje opschrijft ook recht in mijn gezicht te zeggen. Het antwoord weet ik al bunzing.Braintag wrote:Ik moet je teleurstellen hanco. Driezessen en stoker zijn wel goede bekenden van mij. Maar ikvrees dat er wat zand in je ogen is gestrooid door hun gewoonte mij te bezoeken en dan de ganse nacht op mijn computer het forum vol te kalken. ik ben nu braintag, ik ben altijd braintag, schuilnamen heb ik niet nodig. Ik durf je zo ook wel een paranoïde idioot te noemen. Kan je misschien nog eens toelichten hoe dat nou zit met de aftocht van dit forum die je ons beloofd hebt?Hanco Elenbaas wrote:Nou ik geef het je te doen Jan, twee weken zo'n drukke Hoeperdepoep over de vloer. Jij liever dan ik. Ik moet er niet aan denken.DE_PRUTSER wrote: ongelovelijk dat zo,n jochie die zoveel jonger is zo,n toon durft aan te slaan twee weken onder mijn hoede en hij heeft meer normen en waarden geleerd dan in die paar jaar dat ie nu aanwezig is in de grote mensenwereld.
Vanzelfsprekend dat je ontkent dat je Stoker of Driezessen bent, ook dat was te verwachten na wat je onder die namen hier hebt geschreven over oa Herman Spanjer. In ieder geval geef je toe dat die laster via jouw computer op dit forum terecht is gekomen. Ik zal Kees Jacobs eens vragen wat met die bekentenis gedaan kan worden.
-
nee hoor Mark ik vat het zeker niet verkeerd op hoor,enne gelukkig Hanco ik ben nog steeds niet kalend.Mark Hees wrote:Oef, Jan is dan veel veranderd in die twee jaar....Hanco Elenbaas wrote: Is Jan kalend? Ik heb 'm twee jaar geleden voor het laatst gezien dus het zou kunnen dat er recent iets aan het veranderen is.
En die kale kop van mij? Dat komt omdat ik net ook naar Ajax - Utrecht gekeken heb. Ben weer wat grijze haartjes rijker.... We hebben het tijdens het Paastoernooi er nog wel even over. Met een beetje geluk (zeker voor jou) spelen we een keer tegen elkaar.....
Jan ken ik privé verder niet, maar het lijkt me geen makkelijke.
Overigens Jan, vat dat laatste niet verkeerd op. Je weet dat ik je graag mag als we elkaar tegenkomen met de jeugd....
kan jaap stam niet zeggen
slaap lekker allemaal en voor morgen weer gezond op.
Hanco Elenbaas wrote:De vraag is alleen of je in staat bent om al die dingen die je veilig in je huisje opschrijft ook recht in mijn gezicht te zeggen. Het antwoord weet ik al bunzing.Braintag wrote:Ik moet je teleurstellen hanco. Driezessen en stoker zijn wel goede bekenden van mij. Maar ikvrees dat er wat zand in je ogen is gestrooid door hun gewoonte mij te bezoeken en dan de ganse nacht op mijn computer het forum vol te kalken. ik ben nu braintag, ik ben altijd braintag, schuilnamen heb ik niet nodig. Ik durf je zo ook wel een paranoïde idioot te noemen. Kan je misschien nog eens toelichten hoe dat nou zit met de aftocht van dit forum die je ons beloofd hebt?Hanco Elenbaas wrote: Nou ik geef het je te doen Jan, twee weken zo'n drukke Hoeperdepoep over de vloer. Jij liever dan ik. Ik moet er niet aan denken.
Vanzelfsprekend dat je ontkent dat je Stoker of Driezessen bent, ook dat was te verwachten na wat je onder die namen hier hebt geschreven over oa Herman Spanjer. In ieder geval geef je toe dat die laster via jouw computer op dit forum terecht is gekomen. Ik zal Kees Jacobs eens vragen wat met die bekentenis gedaan kan worden.
Je gezeik is immer lachwekkend maar was zelden triester. Ik ben de kwaadste niet en zal er nog maar eens, voor het laatst voor mijn reces, op in gaan. Op het internet, aangezien je te laf bent om mijn uitnodiging om hier het MK toernooi bij te wonen en bij mij te overnachten te accepteren (eerst deed je nog alsof je wel lef had, maar via de achterdeur meldde je je af). Misschien is de webmaster bereidt je de ip-adressen van mijn vermeende alter-ego's van hun verschillende berichten te verstrekken. Dan zal je ontdekken dat ik niet de meest logische figuur achter deze twee dammers ben. Het zijn trouwens verschillende personen, en waarom ze anoniem willen zijn moeten ze zelf maar uitleggen.Hanco Elenbaas wrote:De vraag is alleen of je in staat bent om al die dingen die je veilig in je huisje opschrijft ook recht in mijn gezicht te zeggen. Het antwoord weet ik al bunzing.Braintag wrote:Ik moet je teleurstellen hanco. Driezessen en stoker zijn wel goede bekenden van mij. Maar ikvrees dat er wat zand in je ogen is gestrooid door hun gewoonte mij te bezoeken en dan de ganse nacht op mijn computer het forum vol te kalken. ik ben nu braintag, ik ben altijd braintag, schuilnamen heb ik niet nodig. Ik durf je zo ook wel een paranoïde idioot te noemen. Kan je misschien nog eens toelichten hoe dat nou zit met de aftocht van dit forum die je ons beloofd hebt?Hanco Elenbaas wrote: Nou ik geef het je te doen Jan, twee weken zo'n drukke Hoeperdepoep over de vloer. Jij liever dan ik. Ik moet er niet aan denken.
Verder zou je je beter eens zorgen gaan maken over jouw laster en beledigingen die je anderen toe doet komen. Mij hiervan beschuldigen is er weer één van.
Alhoewel, waarschijnlijk heb je gelijk. Ik ben wouter van beek, of een shapeshiftende reptiel, net als iedereen die tegen je is. Iedereen is fout, enkel Hanco verdient het in het zonlicht te mogen leven. De lasteraar die zo graag mensen beledigt zoekt blijkbaar overal soortgenoten. Dat wordt een moeizame queeste, want zo erg als hijzelf zullen er weinig zijn. Fijne vakantie hanco...
- Hanco Elenbaas
De gebeden van Jan zijn nog niet verhoord.Braintag wrote:Je gezeik is immer lachwekkend maar was zelden triester. Ik ben de kwaadste niet en zal er nog maar eens, voor het laatst voor mijn reces, op in gaan. Op het internet, aangezien je te laf bent om mijn uitnodiging om hier het MK toernooi bij te wonen en bij mij te overnachten te accepteren (eerst deed je nog alsof je wel lef had, maar via de achterdeur meldde je je af). Misschien is de webmaster bereidt je de ip-adressen van mijn vermeende alter-ego's van hun verschillende berichten te verstrekken. Dan zal je ontdekken dat ik niet de meest logische figuur achter deze twee dammers ben. Het zijn trouwens verschillende personen, en waarom ze anoniem willen zijn moeten ze zelf maar uitleggen.Hanco Elenbaas wrote:De vraag is alleen of je in staat bent om al die dingen die je veilig in je huisje opschrijft ook recht in mijn gezicht te zeggen. Het antwoord weet ik al bunzing.Braintag wrote: Ik moet je teleurstellen hanco. Driezessen en stoker zijn wel goede bekenden van mij. Maar ikvrees dat er wat zand in je ogen is gestrooid door hun gewoonte mij te bezoeken en dan de ganse nacht op mijn computer het forum vol te kalken. ik ben nu braintag, ik ben altijd braintag, schuilnamen heb ik niet nodig. Ik durf je zo ook wel een paranoïde idioot te noemen. Kan je misschien nog eens toelichten hoe dat nou zit met de aftocht van dit forum die je ons beloofd hebt?
Verder zou je je beter eens zorgen gaan maken over jouw laster en beledigingen die je anderen toe doet komen. Mij hiervan beschuldigen is er weer één van.
Alhoewel, waarschijnlijk heb je gelijk. Ik ben wouter van beek, of een shapeshiftende reptiel, net als iedereen die tegen je is. Iedereen is fout, enkel Hanco verdient het in het zonlicht te mogen leven. De lasteraar die zo graag mensen beledigt zoekt blijkbaar overal soortgenoten. Dat wordt een moeizame queeste, want zo erg als hijzelf zullen er weinig zijn. Fijne vakantie hanco...
Laster is strafbaar Frederik.
Als ik zou lasteren zou ik snel voor de tuchtcommissie worden gesleept. Er zijn er veel die daar belang bij hebben en op het buitenkansje wachten dat ik zou lasteren. Ik zet af en toe wel wat vooraanstaande hufters in de damwereld voor schut en zoiets maakt je niet geliefd, maar om die reden hoef ik toch niet te leven, dus daar heb ik maling aan.
Maar jij lastert wel en zoals je gisteren bekende laat je ook toe dat anderen op jouw computer lasterlijke taal uitkramen, waarvan een groot gedeelte door Alexander is verwijderd, maar wel opgeslagen.
Als jij je auto zou uitlenen aan personen zonder rijbewijs en die ventjes zouden iemand het ziekenhuis inrijden, dan ga jij ook niet vrijuit.
Het enige wat jij hier op het forum doet is je haat uitleven jegens mensen als Henk Stoop, Herman Spanjer en mij.
Iets positiefs heb ik je nog niet zien doen. Om die reden denk ik dat het geen kwaad kan jou heel spoedig eens via de Ezechiël-methode met de toorn van God te laten kennismaken. Dat is vaak effectief gebleken.
En wat dat toernooi betreft, bij jou logeren is voor mij geen optie. Bah, vieze jongen! Dat laat ik graag aan anderen over, zoals eerder beschreven.
Als je het Martijn had gevraagd, was je erachter gekomen dat ik niet meedoe aan het Mello-toernooi omdat Hiltex op 4 september oefenwedstrijden heeft gepland.
- Hanco Elenbaas
Ik ken de arbiter Jan Huijsen wel van een wedstrijd in Amsterdam Zuidoost, maar kun je me ook zeggen tegen wie jantjuh het hier heeft?jantjuh wrote:
moet je hellaas teleur stellen met je damduivel want dat ben ik heet jan huijsen en speel voor damclub den haag en zoek het de volgende keer eerst uit voordat je er iets uitgooid ga jou naam toch ook niet voor iemand anders gebruiken en het maak trouwens niks uit bij dammen hoeveel punten je haalt als je het maar leuk en er plezier in heb iets wat ik denk dat jij niet heb als ik jou zo hoor praten dus laat die jan lekker met rust
Volgens mij haalt Jantjuh van alles door elkaar. Dat krijg je ervan als je voor de (dam)duivel gaat dansen.
-
-
Frederik Bos of ben je dit alweer vergeten.Driezessen wrote:Karakteristiek voor mensen die louter LIPPENDIENST bewijzen aan God.DE_PRUTSER wrote:triest dit.Ben Anoniem wrote:Wat dit met dammers en got te maken heeft is niet direct duidelijk, hanco.
Tussen haakjes, stil hè die got, nog iets van hem vernomen lately? Indirect misschien, een wondertje?
vooral anoniem blijven doorgaan,voor GOD ben je nl. niet anoniem later zul je je moeten verantwoorden ook anonieme mensen ontkomen er niet aan.
Louter onverdraagzaamheid schenken aan de wereld.
Geen sprankje liefde hebben ze te bieden.
Als Prutser (of hoe de primaat maar heten mag) bij de hemelpoort komt zal Jezus zeggen:
"Ik heb U nooit gekend."
-