Dieter wrote:
- Drammen,
VOLGENS DE VAN DALE
dram·men (onov.ww.)
1 [inf.] aandringen, aanhoudend zeuren, zaniken
Ja Dieter, ik vrees, nee ik weet wel zeker dat jij deze kwalificatie aan mij toedicht. En ik moet eerlijk zeggen, dat het langzamerhand tijd wordt voor mij om me weer wat terug te trekken uit deze discussie. Ook wanneer men met feiten en argumenten reageert op stemmingmakerij, manipulaties en scheldpartijen kan het wel eens te veel van het goede worden.
Mag ik als excuus aanvoeren dat ik nadrukkelijk uitgenodigd ben, om niet te zeggen uitgedaagd ben, om mij een keer op dit forum te manifesteren?
Men bleef aan mijn adres vragen stellen. Henk, wat is volgens jouw de meerwaarde van de Delftse telling? Henk, wil jij ontkennen dat je een jokkebrok bent? Men vroeg wederom om gedetailleerde uitslagen van de Delftse toptoernooien.
Het was haast geen doen, Dieter. Echt waar. Jij kent het gezegde over die ene gek die meer vragen kon stellen dan tien wijzen konden beantwoorden. Wat denk je dan van tien forumtijgers die alsmaar vragen stellen aan deze eenvoudige toernooi-organisator annex promotor van hervorming van de puntentelling? Oei, wat een afschuwelijke mond vol. En dan moet je je ook nog voorstellen dat elk antwoord weer werd verdraaid, dat cijfers die ik gaf werden 'bewerkt' tot heel andere cijfers of gewoon weggetoverd, dat toernooien met zes wereldkampioenen, twee Nederlandse kampioenen, twee Afrikaanse kampioenen, een Europees kampioene, een elfvoudig wereldkampioene, gereduceerd werden tot fluttoernooitjes.
Ik geef het je te doen Dieter, ga er maar eens aanstaan.
Nou, dat heb ik maar eens een keer gedaan. Tegenover de wegcijferaars weer de correcte cijfers geplaatst. Van de manipulators ontleden hoe hun manipulatie in elkaar zit. De stemmingmakers standvastig van repliek gediend. Scheldpartijen beantwoorden met argumenten. De humorlozen er op wijzen dat het niet om leven of dood gaat maar om een eenvoudige puntentelling.
Ik heb de illusie dat ik een aantal mensen hiermee een dienst heb bewezen. Maar, het kan vervelend worden. Denk je lekker wat stemming te maken met complete onzin. Pats! Daar heb je die vervelende De Witt weer. Zit je lekker te manipuleren. Boem! Heb je die De Witt weer in je nek. Ja, dan is zo'n forum helemaal niet leuk meer. Vroeger kon je lekker stemming maken, lekker schelden, lekker manipuleren. Er werd incidenteel wel eens wat van gezegd, maar over het algemeen kon je toch lekker je gang gaan.
Dus Dieter, om niet ook maar enigszins in de buurt te komen van jouw definitie, zal ik binnenkort gas terugnemen. Maar,
mind you helemaal zal ik het gaspedaal niet loslaten.
Van tijd tot tijd, als het me te bar wordt zal ik tegengas geven.
Dieter, een heel goeie avond gewenst, met lekkere stukjes kersenvlaai en dergelijke.