Stel dat er geen NK met DT komt......
Wat willen de dammers dan?
DT-tegenstanders hebben het over een barrage--systeem.
Bij winst in de reguliere partij 3-0.
Bij 1-1 sneldambarrage om het derde punt.
Ok ben benieuwd naar de steun voor het barragesysteem, dat de uitslag 1-1 uitbant. (het wordt 3-0 of 2-1)
Barragesysteem voor of tegen?
Barragesysteem voor of tegen?
Heaven is no location, but a state of mind
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
-
Eerst mee experimenteren zou ik zeggen: Ik heb precies dezelfde bezwaren tot een (te) snelle invoering als bij DT.
Ik sluit me ook voor een groot deel aan bij het commentaar van Ingo Greveraars bij de enquete van dieter: De beste sneldammer zou wel eens het NK kunnen gaan winnen.
Op zich heb ik daar geen problemen mee.
Gewoon weer de tweede rustdag schrappen levert ongetwijfeld weer een winstpercentage van >35 procent op. Een simpel incrementeel oplossinkje zonder negatieve gevolgen. En Huissen heeft daardoor iets minder hotelkosten. Of komen de deelnemers dit jaar in gastgezinnen?
Ik sluit me ook voor een groot deel aan bij het commentaar van Ingo Greveraars bij de enquete van dieter: De beste sneldammer zou wel eens het NK kunnen gaan winnen.
Gewoon weer de tweede rustdag schrappen levert ongetwijfeld weer een winstpercentage van >35 procent op. Een simpel incrementeel oplossinkje zonder negatieve gevolgen. En Huissen heeft daardoor iets minder hotelkosten. Of komen de deelnemers dit jaar in gastgezinnen?
-
Nee, de deelnemers slapen het komende NK met z'n tweeën in één bed.Bert Zwart wrote:Eerst mee experimenteren zou ik zeggen: Ik heb precies dezelfde bezwaren tot een (te) snelle invoering als bij DT.