NK Experidammen

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij » Tue Aug 03, 2004 21:58

Nu nog meer foto's van Ktardammen op http://home.planet.nl/~ppvisser/

Nagelslag

Post by Nagelslag » Wed Aug 04, 2004 14:47

In het totaal-klassement van het Ktardammen staat Herman van Westerloo op 7 punten, terwijl hij volgens de tabel van het toernooi op 30 juli 6 punten heeft gescoord.
Krijgen debutanten alvast 1 punt voor de moeite ?

Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij » Wed Aug 04, 2004 16:35

Klopt de rest wel? Dan vind ik het persoonlijk zonde van mijn tijd om die fout te gaan veranderen, maar ik doe het toch. Eerlijk gezegd heb ik zo aan die pagina zitten klootviolen dat het me niet zou verbazen als er geen fouten in zaten.

Bedankt trouwens voor het compliment over het prachtige verslag en even zo mooie foto's!

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Wed Aug 04, 2004 17:22

Arjen de Mooij wrote:Klopt de rest wel? Dan vind ik het persoonlijk zonde van mijn tijd om die fout te gaan veranderen, maar ik doe het toch. Eerlijk gezegd heb ik zo aan die pagina zitten klootviolen dat het me niet zou verbazen als er geen fouten in zaten.

Bedankt trouwens voor het compliment over het prachtige verslag en even zo mooie foto's!
Even iets compleet anders, Zopje.

Wat een leuk verslag staat er op de Nijmegen-site en wat een geinige foto's met dito onderschrift!
Weet jij toevallig wie dat verslag geschreven heeft trouwens?
Heaven is no location, but a state of mind

Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij » Wed Aug 04, 2004 17:46

Kosmos wrote:
Arjen de Mooij wrote:Klopt de rest wel? Dan vind ik het persoonlijk zonde van mijn tijd om die fout te gaan veranderen, maar ik doe het toch. Eerlijk gezegd heb ik zo aan die pagina zitten klootviolen dat het me niet zou verbazen als er geen fouten in zaten.

Even iets compleet anders, Zopje.

Wat een leuk verslag staat er op de Nijmegen-site en wat een geinige foto's met dito onderschrift!
Weet jij toevallig wie dat verslag geschreven heeft trouwens?
That's it, lik m'n bolle reet. Oeh lekker. Het was ik natuurlijk (verassing!!!), maar ter verdediging breng ik aan dat de wijsheid al in de kan was ten tijde van het vervaardigen van dit meesterwerkje.

steenslag

Post by steenslag » Wed Aug 04, 2004 21:45

Ook heel kreatieve kadertjes in de einduitslag-tabel. Random Borders gaan het helemaal worden in 2004, qua webdesing!

Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij » Wed Aug 04, 2004 22:34

steenslag wrote:Ook heel kreatieve kadertjes in de einduitslag-tabel. Random Borders gaan het helemaal worden in 2004, qua webdesing!
Moet jij eens een door excel geexporteerde lijst zien om te zetten naar iets fatsoenlijks. Zucht...

Nagelslag

Post by Nagelslag » Thu Aug 05, 2004 20:22

Natuurlijk vond ik het stuk prachtig Ktarjen, maar er stond inderdaad geen naam bij. Die steniging met damstenen omkleed met vilt brachten mij in het ongewisse. Die ene foto is wel leuk. Deze heb ik ook tijdelijk op de nieuwspagina van www.pfdb.nl gezet.

Post Reply