NK Experidammen
- Arjen de Mooij
- Arjen de Mooij
Klopt de rest wel? Dan vind ik het persoonlijk zonde van mijn tijd om die fout te gaan veranderen, maar ik doe het toch. Eerlijk gezegd heb ik zo aan die pagina zitten klootviolen dat het me niet zou verbazen als er geen fouten in zaten.
Bedankt trouwens voor het compliment over het prachtige verslag en even zo mooie foto's!
Bedankt trouwens voor het compliment over het prachtige verslag en even zo mooie foto's!
Even iets compleet anders, Zopje.Arjen de Mooij wrote:Klopt de rest wel? Dan vind ik het persoonlijk zonde van mijn tijd om die fout te gaan veranderen, maar ik doe het toch. Eerlijk gezegd heb ik zo aan die pagina zitten klootviolen dat het me niet zou verbazen als er geen fouten in zaten.
Wat een leuk verslag staat er op de Nijmegen-site en wat een geinige foto's met dito onderschrift!
Weet jij toevallig wie dat verslag geschreven heeft trouwens?
Heaven is no location, but a state of mind
- Arjen de Mooij
That's it, lik m'n bolle reet. Oeh lekker. Het was ik natuurlijk (verassing!!!), maar ter verdediging breng ik aan dat de wijsheid al in de kan was ten tijde van het vervaardigen van dit meesterwerkje.Kosmos wrote:Even iets compleet anders, Zopje.Arjen de Mooij wrote:Klopt de rest wel? Dan vind ik het persoonlijk zonde van mijn tijd om die fout te gaan veranderen, maar ik doe het toch. Eerlijk gezegd heb ik zo aan die pagina zitten klootviolen dat het me niet zou verbazen als er geen fouten in zaten.
Wat een leuk verslag staat er op de Nijmegen-site en wat een geinige foto's met dito onderschrift!
Weet jij toevallig wie dat verslag geschreven heeft trouwens?
- Arjen de Mooij
Natuurlijk vond ik het stuk prachtig Ktarjen, maar er stond inderdaad geen naam bij. Die steniging met damstenen omkleed met vilt brachten mij in het ongewisse. Die ene foto is wel leuk. Deze heb ik ook tijdelijk op de nieuwspagina van www.pfdb.nl gezet.