Gezelligste toernooi

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Wat is door de jaren heen het gezelligste toernooi van Nederland?

Den Haag Open
1
3%
Bijlmertoernooi
0
No votes
DuWo Kennisstadtoernooi
3
8%
Hiltex Zeeland Open
0
No votes
NK-finale
0
No votes
Nijmegen Open
2
5%
Brunssum Open
13
35%
Barnsteentoernooi
1
3%
Mello Koolmantoernooi
8
22%
Amsterdam Paastoernooi
4
11%
Ander toernooi (graag de naam!)
5
14%

Total votes: 37

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Re: Gezelligste toernooi

Post by Kosmos » Sat Jul 31, 2004 18:19

reiger56 wrote:
Kosmos wrote: Jij bent nooit een zaadje geweest, beste Reiger56.
Jij was en bent een ziel en hebt je net als de meerderheid der mensen vereenzelvigd met het lichaam dat je van de Kosmos kreeg (via allerhande processen beginnend met een zaadje en een eicel).
Na een tijdje Kosmos moet je echter weer een leven leiden in een lichaam op een of andere planeet.
Dat archief kan ook Akasha heten trouwens, daar wil ik vanaf zijn. Mijn dikke duim bevat Kosmische sappen en daarop zuigen is een perfect subsituut teslotte.
Na jouw uitleg, en niet te vergeten, die van Alex [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img] , meen ik dus te begrijpen dat er veel minder zielen dan lichamen beschikbaar zijn?
Nee, er zijn uiteraard meer zielen dan lichamen.
Neem K = het aantal zielen in de Kosmische Bioscoop.
Neem L= het aantal zielen die een leven leiden op een planeet ergens in de kosmos.

Het aantal lichamen is dus L en het aantal zielen is L + K.
K > 0
Hieruit volgt K + L > L
Er zijn meer zielen (veel meer) dan lichamen (oragnsimen).

Overigens is de Kosmos zelve ook een (giga-)organisme, door sommigen wel God genoemd.
Heaven is no location, but a state of mind

Marjola

Post by Marjola » Sat Jul 31, 2004 18:35

Ik ga ook voor het NK junioren
Barnsteen was ook heel gezellig die 2 dagen dat ik d'r was en ik heb ook zin om te gaan kamperen in Goes

reiger56

Post by reiger56 » Sat Jul 31, 2004 21:39

Kosmos wrote: Nee, er zijn uiteraard meer zielen dan lichamen.
Neem L= het aantal zielen die een leven leiden op een planeet ergens in de kosmos.

K > 0
Hieruit volgt K + L > L

Overigens is de Kosmos zelve ook een (giga-)organisme, door sommigen wel God genoemd.
Ik ben niet echt goed in wiskunde, maar volgens mij klopt er van deze formule niet veel.
Als K het aantal zielen in de KB is, zijn dat zielen die nu wachten op een lichaam, maar die in het verleden al diverse lichamen hebben gehad.
Ook de zielen die onder L vallen hebben al meer lichamen (cq vorige levens) gehad.
Dus L= aantal lichamen (en dan bedoel ik al die lichamen die inmiddels al op deze planeet hebben vertoefd) zou groter moeten zijn dan
Zielen in KB + zielen in L.

Ik geef gelijk toe dat dit onderhand niets maar dan ook niets met het
onderwerp meer heeft te maken, dus om dat goed te maken vermeld ik nog even dat mijn dochter Sarah Brunssum het gezelligste toernooi vind
Last edited by reiger56 on Sat Jul 31, 2004 22:38, edited 1 time in total.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Sat Jul 31, 2004 21:48

reiger56 wrote:
Kosmos wrote: Nee, er zijn uiteraard meer zielen dan lichamen.

K > 0
Hieruit volgt K + L > L

Ik ben niet echt goed in wiskunde, maar volgens mij klopt er van deze formule niet veel.
Als K het aantal zielen in de KB is, zijn dat zielen die nu wachten op een lichaam, maar die in het verleden al diverse lichamen hebben gehad.
Ook de zielen die onder L vallen hebben al meer lichamen (cq vorige levens) gehad.
Dus L= aantal lichamen (en dan bedoel ik al die lichamen die inmiddels al op deze planeet hebben vertoefd) zou groter moeten zijn dan
Zielen in KB + zielen in L.

Ik geef gelijk toe dat dit onderhand niets maar dan ook niets met het
onderwerp meer heeft te maken, dus om dat goed te maken vermeld ik nog even dat mijn dochter Sarah Brunsum het gezelligste toernooi vind
Nee, Reiger, lichamen die ontzield zijn tellen niet mee.
De deeltjes waaruit een lichaam bestaat komen terug in de Kosmische kringloop. (Ashes to ashes)
Waarom hecht je belang aan het aantal lichamen. Je essentie is toch de ziel?
Als je wilt beweren dat er sinds de BB tot nu meer lichamen zijn geweest dan dat er op enig moment zielen zijn, zul je wel gelijk hebben trouwens. Mijn formule geldt voor 1 bepaald tijdstip.

Ik vind Brunssum ook het leukste toernooi. Relaxte valantiesfeer. Veel leuke, enthousiaste, aardige veelal jonge mensen. Ik voel me prima thuis in die sfeer.
Dit wordt mijn 7e deelname.
Heaven is no location, but a state of mind

Post Reply