NK Aspiranten
-
joost wordt 1 denk ik al is pim natuurlijk ook super goeddddddd maar neuj joost is denk ik nu beter [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
ik denk altijd heel goed na voordat ik iets doms zeg
Bert Zwart wrote:Ik voorspel dat Joost en Pim allebei 17 uit 9 zullen scoren waarna ze een match over 20 partijen zullen spelen met miljoenen E
uri aan prijzengeld!
We moeten er nu bij zijn anders komt het er nooit meer van omdat 1 van de 2 zn status niet kwijt wil [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Wie geen hersens heeft om te denken, werke!
- Hanco Elenbaas
Ajax-fan is nog ongeslagen!!
Wacht maar tot hij tegen een Feyenoorder moet.
http://www.xs4all.nl/~stooph/nka04prg.htm
Wacht maar tot hij tegen een Feyenoorder moet.
http://www.xs4all.nl/~stooph/nka04prg.htm
Ajax-fan verliest.
Pim remise tegen Pim.
Adder verspeelt een punt aan Gerrit Thijssen [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] .
Pim remise tegen Pim.
Adder verspeelt een punt aan Gerrit Thijssen [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] .
Heaven is no location, but a state of mind
- Hanco Elenbaas
Het wordt een slecht seizoen voor Ajax-fans.Kosmos wrote:Ajax-fan verliest.
Pim remise tegen Pim.
Ruud Gullit zal Feyenoord weer eens kampioen gaan maken.
Pim is een maatje te groot voor Joost.
“The modern banking system manufactures money out of nothing... If you want to be slaves of the bankers, and pay the costs of your own slavery, then let the banks create money.”
- Lord Josiah Stamp, former Director of the Bank of England
Aiii Hanco, gelukkig heb je meer verstand van dammen dan van voetbal..... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Hanco Elenbaas wrote: Het wordt een slecht seizoen voor Ajax-fans.
- Hanco Elenbaas
Was het maar waar Mark, het worden vreselijke seizoenen voor Ajax-fans!Mark Hees wrote:Aiii Hanco, gelukkig heb je meer verstand van dammen dan van voetbal..... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Hanco Elenbaas wrote: Het wordt een slecht seizoen voor Ajax-fans.
“The modern banking system manufactures money out of nothing... If you want to be slaves of the bankers, and pay the costs of your own slavery, then let the banks create money.”
pfff, we hebben deze discussie afgelopen jaar ook al een keer gehad. Toen werd Ajax ook gewoon kampioen, zoals het hoort. We hebben het er bij het volgend paastoernooi onder het genot van een goed glas bier (of whiskey op de slotavond) nog wel een keer over..... [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Hanco Elenbaas wrote:Was het maar waar Mark, het worden vreselijke seizoenen voor Ajax-fans!Mark Hees wrote:Aiii Hanco, gelukkig heb je meer verstand van dammen dan van voetbal..... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Hanco Elenbaas wrote: Het wordt een slecht seizoen voor Ajax-fans.
Het wordt tijd dat er weer over het NK pupillen gesproken wordt, hier