DUWO Kennisstadtoernooi Delft
DUWO Kennisstadtoernooi Delft
Waarschuwing voor mensen die op zoek gaan morgen naar de Beestenmarkt:
De organisatie heeft definitief besloten het openluchttoernooi te verplaatsen naar het Denksport Centrum aan de Zusterlaan 110A te Delft. Dit i.v.m. de slechte weersverwachting. (Regen, hagel, windstoten)
De organisatie heeft definitief besloten het openluchttoernooi te verplaatsen naar het Denksport Centrum aan de Zusterlaan 110A te Delft. Dit i.v.m. de slechte weersverwachting. (Regen, hagel, windstoten)
Heaven is no location, but a state of mind
-
-
-
- Arjen de Mooij
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
-
- Hanco Elenbaas
-
Inderdaad is het zo dat zonder DT de partij Thijssen-Golubewa gewoon in remise was geeindigd.Hanco Elenbaas wrote:Thijssen - Goloebjewa is toch wel erg vermakelijk.Dieter wrote:eerste ronde 21 partijen en 1 delftse uitslag.
Goloebjewa probeert een verdiende puntennederlaag te vermijden en verliest daardoor niet met 1 - 3 maar met 0 - 5!
Had ze deze blunder niet gemaakt met de gewone regels?, lijkt me ver gezocht. Volgens mij gewoon een blunder van de buitencategorieEric van Dusseldorp wrote:Inderdaad is het zo dat zonder DT de partij Thijssen-Golubewa gewoon in remise was geeindigd.Hanco Elenbaas wrote:Thijssen - Goloebjewa is toch wel erg vermakelijk.Dieter wrote:eerste ronde 21 partijen en 1 delftse uitslag.
Goloebjewa probeert een verdiende puntennederlaag te vermijden en verliest daardoor niet met 1 - 3 maar met 0 - 5!
- Hanco Elenbaas
Kees zou Goloebjewa met onze regels wel al eerder remise hebben geschonken, maar het grappige is dat dat mens nu zo in beslag genomen werd door de onafwendbare puntennederlaag dat ze vergat dat ze ook nog gewoon kon verliezen.Dieter wrote:Had ze deze blunder niet gemaakt met de gewone regels?, lijkt me ver gezocht. Volgens mij gewoon een blunder van de buitencategorieEric van Dusseldorp wrote:Inderdaad is het zo dat zonder DT de partij Thijssen-Golubewa gewoon in remise was geeindigd.Hanco Elenbaas wrote: Thijssen - Goloebjewa is toch wel erg vermakelijk.
M.i. was een gewone nederlaag ook niet onverdiend geweest, krijg niet de indruk dat ze in meer dan een punt geïnteresseerd was.Hanco Elenbaas wrote:Thijssen - Goloebjewa is toch wel erg vermakelijk.Dieter wrote:eerste ronde 21 partijen en 1 delftse uitslag.
De meest gehate dammer allertijden.