Wie is de meest veelbelovende jeugdspeler?
Wie is de meest veelbelovende jeugdspeler?
Welke jeugdspeler gaat in de toekomst ook een grote rol spelen bij de senioren? Welk talent slaat door helemaal tot de seniorentop? Wie toont er dat hij of zij zeker geen eendagsvlieg zal zijn?
Bij de te kiezen spelers zult u een keuze kunnen maken tussen welpen, pupillen, aspiranten en junioren. Zowel jongens als meisjes. Uiteraard is het moeilijker te zeggen of een welp het helemaal gaat maken, dan dat een junior dit zal doen... maar voor de echte kenners, de echte scouts moet dit geen probleem zijn. Anders is een gokje natuurlijk ook nooit weg.
Het woord is aan u...
Bij de te kiezen spelers zult u een keuze kunnen maken tussen welpen, pupillen, aspiranten en junioren. Zowel jongens als meisjes. Uiteraard is het moeilijker te zeggen of een welp het helemaal gaat maken, dan dat een junior dit zal doen... maar voor de echte kenners, de echte scouts moet dit geen probleem zijn. Anders is een gokje natuurlijk ook nooit weg.
Het woord is aan u...
-
Veelbelovend in wat?
Veelbelovend in zuipen, waarom sta ik er niet bij dan?
Misschien kun je beter kijken naar de halve finales [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] bij aspiranten en junioren
Misschien kun je beter kijken naar de halve finales [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] bij aspiranten en junioren
-
- Real name: Irene Stegeman
Dan moet ik er ook bij Joozt [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Puntenmachine wrote:Veelbelovend in wat?
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Ja precies, hoe kun je nou een Irene Stegeman vergeten?
veel beter dan al die prutsers die zelfs ik niet ken en Irene krijgt nou training van sven dus dat komt wel goed qua dammen en met zuipen kan ze best NK vrouwen worden denk ik zo.
Het hangt er maar vanaf welke meetmaat je gebruikt, er zullen ook mensen zijn die Irene zonder alcohol dronken vinden [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
veel beter dan al die prutsers die zelfs ik niet ken en Irene krijgt nou training van sven dus dat komt wel goed qua dammen en met zuipen kan ze best NK vrouwen worden denk ik zo.
Het hangt er maar vanaf welke meetmaat je gebruikt, er zullen ook mensen zijn die Irene zonder alcohol dronken vinden [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
-
- Real name: Irene Stegeman
Hahahahahahahahahaha....Puntenmachine wrote:Ja precies, hoe kun je nou een Irene Stegeman vergeten?
Ik wil wel een keer een zuipwedstrijd houden voor NK vrouwen.. Mogen alleen damsters meedoen.. Lijkt me wel een leuk toernooi..
Regels:
Geen gekots, alleen bier!!!!!!, als je niet meer kunt val je af, net zo lang tot er 1 over blijft! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Ik denk dat als dit gebeurt bij het NK senioren, dat Marino Barkel nu wel NK wordt [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Verplakje, de reden dat jij er niet bij staat is te wijten aan het feit dat (naast een keertje pupillenkampioen te zijn geweest) je ondanks een jarenlange bestempeling als 'talent' dat pas nu maar een keertje in een halve finale hebt laten zien. Als je nou Nederlands kampieon wordt, dan zal ik spijt laten blijken van mijn keuze. maar nu moest er een keuze gemaakt worden, en daarvan zijn al wel meerdere mogelijke beloften slachtoffer van geworden. Ik denk aan een EJ de Bruijn, een Zainal Palmans en ga zo maar door....
Requiescant in pace
-
Zoals ik al eerder zei, zijn er enige slachtoffers gevallen die misschien ook wel in dit rijtje gestaan zouden kunnen hebben. Er moet een keuze worden gemaakt. De Bruijn staat er niet tussen omdat hij, ondanks hij al enige jaren als een wervelwind de halve finales junioren doorkruist en een goede internationale prestatie heeft neergezet, afgelopen jaar (jaren) toch niet zo van zich heeft laten spreken als de andere vier genoemde junioren. Daarbij is Leijenaar als keuzemogelijkheid gekozen vanwege zijn vroegere prestaties en jongheid.
Requiescant in pace
Je maakt het ons wel moeilijk Carolus. We moeten van jou appels met peren vergelijken.
De junioren zijn er inderdaad aan toe om in het seniorendammen echt door te breken. Ik zou dus eigenlijk een van hen moeten kiezen.
De jongeren moeten het allemaal nog maar laten zien.
Geen van de jongeren is nu ook al echt beter dan de juniorentoppers.
Ik wacht op het moment dat een topaspirant kampioen wordt bij de junioren.
Wat betreft de jongere spelers. Je neemt wel de top 3 welpen van dit jaar mee, dan mogen die van vorig jaar ook niet ontbreken.
Die hebben net zoveel talent, lijkt mij.
Omdat ik dan toch ook een gemotiveerde subjectieve keuze wil maken:
Ik woon in Groningen en ik denk dat de Groningse Mei-Jhi Wu dit jaar podiumkansen heeft op het EK jeugd in Polen.
Daarom gaat mijn stem naar Mei-Jhi.
De junioren zijn er inderdaad aan toe om in het seniorendammen echt door te breken. Ik zou dus eigenlijk een van hen moeten kiezen.
De jongeren moeten het allemaal nog maar laten zien.
Geen van de jongeren is nu ook al echt beter dan de juniorentoppers.
Ik wacht op het moment dat een topaspirant kampioen wordt bij de junioren.
Wat betreft de jongere spelers. Je neemt wel de top 3 welpen van dit jaar mee, dan mogen die van vorig jaar ook niet ontbreken.
Die hebben net zoveel talent, lijkt mij.
Omdat ik dan toch ook een gemotiveerde subjectieve keuze wil maken:
Ik woon in Groningen en ik denk dat de Groningse Mei-Jhi Wu dit jaar podiumkansen heeft op het EK jeugd in Polen.
Daarom gaat mijn stem naar Mei-Jhi.
-
Een dergelijke prestatie lijkt een duidelijke vingerwijzing voor toekomstige prestaties.Van Hest wrote: Ik wacht op het moment dat een topaspirant kampioen wordt bij de junioren.
Hoe hebben eigenlijk de Nederlandse kampioenen van de afgelopen decennia het in hun jeugd gedaan?
In cijfers: hoe vaak zijn zij nationaal kampioen (niet sneldammen!) bij de jeugd geweest en op welke leeftijd debuteerden ze op het NK senioren?
Daaruit zou je dan kunnen afleiden of er "nog hoop" is voor de huidige jeugd.
Zie http://www.kndb.nl/club/archief/archief.htmhans andriessen wrote:Een dergelijke prestatie lijkt een duidelijke vingerwijzing voor toekomstige prestaties.Van Hest wrote: Ik wacht op het moment dat een topaspirant kampioen wordt bij de junioren.
Hoe hebben eigenlijk de Nederlandse kampioenen van de afgelopen decennia het in hun jeugd gedaan?
In cijfers: hoe vaak zijn zij nationaal kampioen (niet sneldammen!) bij de jeugd geweest en op welke leeftijd debuteerden ze op het NK senioren?
Daaruit zou je dan kunnen afleiden of er "nog hoop" is voor de huidige jeugd.
-
Re: Wie is de meest veelbelovende jeugdspeler?
Aan een hoe grote rol dacht je?Carolus wrote:Welke jeugdspeler gaat in de toekomst ook een grote rol spelen bij de senioren?
Wereld/Europees kampioen?
Een aantal jaren achtereen Nederlands kampioen?
Of is 1 keer Nederlands kampioen al voldoende?
Re: Wie is de meest veelbelovende jeugdspeler?
Nog gefliciteerd (met name Frerik zelf) met de sneldamtitel.hans andriessen wrote:Aan een hoe grote rol dacht je?Carolus wrote:Welke jeugdspeler gaat in de toekomst ook een grote rol spelen bij de senioren?
Wereld/Europees kampioen?
Een aantal jaren achtereen Nederlands kampioen?
Of is 1 keer Nederlands kampioen al voldoende?
Mijn voorspellingen zijn meestal niet zo goed.
Maar mensen prikkeln daar ben ik een ster in.
Heaven is no location, but a state of mind
-
Dat zijn alleen uitslagenlijsten; geen antwoord op mijn vraag.Alex wrote:Zie http://www.kndb.nl/club/archief/archief.htmhans andriessen wrote:Hoe hebben eigenlijk de Nederlandse kampioenen van de afgelopen decennia het in hun jeugd gedaan?
Daar staan de pupillen niet eens bij!
Zou de CTO geen "scorekaarten" bijhouden van vroegere en huidige jeugd?