Wie wordt Europees kampioen??
-
- Real name: Irene Stegeman
Wie wordt Europees kampioen??
Graag uw keuze toelichten!!
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
nee vraagje, dat was ik [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Hoewel ik heb op mijn werk een engelse kamergenoot, die wel van voetbal houdt. Maandag was het wel lachen, maar het antwoord was wel "we hebben ten minste niet van duitsland verloren"
Hoewel ik heb op mijn werk een engelse kamergenoot, die wel van voetbal houdt. Maandag was het wel lachen, maar het antwoord was wel "we hebben ten minste niet van duitsland verloren"
-
Ik heb zelf voor Frankrijk gekozen, omdat ik vind dat (ondanks de wedstrijd tegen Engeland, dat ze beter kunnen spelen. (BTW, de tv staat naast de comp, duz ik kan alles volgen)Vraagje wrote:jij hebt zeker de laatste optie gekozen: zo'n topic openen tijdens Nederland-Duitsland
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Re: Wie wordt Europees kampioen??
Wat gebeurt er als je de keuze niet toelicht?? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] Ik heb voor Spanje gekozen [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Damkoningin wrote:Graag uw keuze toelichten!!
-
Re: Wie wordt Europees kampioen??
Nou....... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Appie wrote:Wat gebeurt er als je de keuze niet toelicht?? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] Ik heb voor Spanje gekozen [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Damkoningin wrote:Graag uw keuze toelichten!!
Geen idd.. Alleen is het altijd leuk om een reactie erbij te zetten, zodat de andere ook weten op wie je gestemd hebt enzo...
-
-
- Eric Sanders