EK-pool voor dammers en mensen

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Tuinsma

Post by Tuinsma » Sun Jun 13, 2004 00:34

Apart, dat degenen met het minste verstand van voetbal met dit soort pools altijd de meeste punten scoren.
Bezigheid is de arts der natuur.

Maartuhhh

Post by Maartuhhh » Sun Jun 13, 2004 01:59

pfff wat nou ik sta terecht bovenaan [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
hehe en dat blijft zo tot het eind [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]

PeterHt

Post by PeterHt » Sun Jun 13, 2004 22:47

Het was even spannend, maar met dank aan Barthez en Zidane is daar dan de eerste correcte uitslag van mijn EK-voorspelling [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Dat er nog maar vele mogen volgen...

Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Sun Jun 13, 2004 23:03

PeterHt wrote:Het was even spannend, maar met dank aan Barthez en Zidane is daar dan de eerste correcte uitslag van mijn EK-voorspelling [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Het was een wonder, maar de eerste vijfpunter is binnen [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] Wel meteen de meest onverdiende overwinning tot dusverre, maar de Fransen hebben toch meestal mazzel [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]

Maartuhhh

Post by Maartuhhh » Sun Jun 13, 2004 23:47

pfffffff Ik had 2-1 voor engeland [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img] gaat me koppositie... dacht nou 1-0 penalty denk die is binneen hehe ma neej

MonestrySoul

Post by MonestrySoul » Sun Jun 13, 2004 23:49

Maartuhhh wrote:pfffffff Ik had 2-1 voor engeland [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img] gaat me koppositie... dacht nou 1-0 penalty denk die is binneen hehe ma neej
hehe kostbare puntjes:D

ZevenInEenKlap

Post by ZevenInEenKlap » Mon Jun 14, 2004 01:55

Matthijs en ik zaten hier thuis op de bank te juichen en Zidane te bejubelen toen hij de 1-1 scoorde (dat hadden we beiden voorspeld). Nog geen 2 minuten later vervloekten we diezelfde Zidane vanwege z'n 2-1....
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy

Jasper Daems

Post by Jasper Daems » Mon Jun 14, 2004 09:37

Dolly's brother wrote:
PeterHt wrote:Het was even spannend, maar met dank aan Barthez en Zidane is daar dan de eerste correcte uitslag van mijn EK-voorspelling

Het was een wonder, maar de eerste vijfpunter is binnen Wel meteen de meest onverdiende overwinning tot dusverre, maar de Fransen hebben toch meestal mazzel
Bij mij ook al, het zag er lang niet naar uit, maar Zidane maakt zijn naam van de allergrootste op het moment weer waar. Die man moeten ze inhuren om Nederlanders penalty's te nemen, bij hem is zelfs aan zijn standbeen niet te zien waar hij heen gaat schieten!!

Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Mon Jun 14, 2004 13:49

Heb je al een nieuwe tussenstand, Bart? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

ZevenInEenKlap

Post by ZevenInEenKlap » Mon Jun 14, 2004 14:08

Dolly's brother wrote:Heb je al een nieuwe tussenstand, Bart?
Je bent me net voor!
Ik was de tussenstand al aan het opmaken!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

De tussenstand in de EK-pool na de 2e speeldag.
Er zijn gister 2 wedstrijden gespeeld:

Zwitserland - Kroatië 0-0
Frankrijk - Engeland 2-1

Dit brengt de tussenstand na de tweede speeldag (+3 open vragen) op:

1 Maikel Palmans 9 punten
2/6 Dik de Voogd, Jasper Daems, Joost Verplak, Martin van Dijk, Peter Hoogteijling 7 punten
7/11 Dominique de Rooij, Jimmy Depaepe, Maarten Wichgers, Rik Beerthuizen, Sander Spaans 5 punten
12/14 Frank Eektimmerman, Katrinus Posthumus, Michiel Kloosterziel 4 punten
15/21 Arjan Hogewoning, Arjen de Mooij, Bart de Vos, Gabriël Heerema, Leo de Vos, Matthijs Verweij, Nico Konijn 2 punten
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy

Damsaurus

Post by Damsaurus » Mon Jun 14, 2004 14:56

Ik heb me kapot geergerd aan Frankrijk en Zidane in het bijzonder. Wat een vuile streek om zo te winnen! Die penalty was onterecht, wat een toneelspel voerde die Henry op zeg.

Gegroet,
Damsaurus

Eric Sanders

Post by Eric Sanders » Mon Jun 14, 2004 15:24

Damsaurus wrote:Ik heb me kapot geergerd aan Frankrijk en Zidane in het bijzonder. Wat een vuile streek om zo te winnen! Die penalty was onterecht, wat een toneelspel voerde die Henry op zeg.
Bij www.grootstevoetballer.com komt die Zidane steeds hoger. Wat een fabelachtige balbehandeling.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart

Dieter

Post by Dieter » Mon Jun 14, 2004 15:28

Damsaurus wrote:Ik heb me kapot geergerd aan Frankrijk en Zidane in het bijzonder. Wat een vuile streek om zo te winnen! Die penalty was onterecht, wat een toneelspel voerde die Henry op zeg.

Gegroet,
Damsaurus
Tja, remise hadden die engelsen wel verdiend. maar wat een enorme blunder van die verdediger om de bal zo terug te spelen, ongeveer net zo erg als een drie om een verliezen.

Dominique

Post by Dominique » Mon Jun 14, 2004 15:46

Gegroet,
Damsaurus
Ben je Engels of heb je je hele vermogen vergokt aan die wedstrijd omdat je zo fel reageert?
Frankrijk domineerde. Engeland had de winst voor het grijpen, maar blonk uit in domheid.
Lompe overtreding op rand 16 meter en een minuut later een achterlijke terugspeelbal en heel dom uitgekomen van de keeper (voeten ipv handen), dan krijg je altijd een penalty tegen.

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Mon Jun 14, 2004 16:24

Dominique wrote:

Gegroet,
Damsaurus
Ben je Engels of heb je je hele vermogen vergokt aan die wedstrijd omdat je zo fel reageert?
Frankrijk domineerde. Engeland had de winst voor het grijpen, maar blonk uit in domheid.
Lompe overtreding op rand 16 meter en een minuut later een achterlijke terugspeelbal en heel dom uitgekomen van de keeper (voeten ipv handen), dan krijg je altijd een penalty tegen.
Ja niks toneelspel. Gewoon slim de keeper opgezocht. Dat is tenminste profesionaliteit. Dat is gewoon het kenmerk van een wereldspits. Slim zijn en alert.

Post Reply