Wie moet de nieuwe voorzitter worden van de KNDB

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Wie moet de nieuwe voorzitter worden van de KNDB

Johan Huls
11
12%
Henk Stoop
8
9%
Wouter van Beek
1
1%
Dieter van Gortel
6
7%
Tjalling Goedemoed
20
22%
Marcel Kosters
3
3%
Fred van Amersfoort
11
12%
Harm Wiersma
10
11%
Iemand anders, graag namen
11
12%
Aart Walraven
6
7%
Haitze Meurs
4
4%

Total votes: 91

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Mon Jun 07, 2004 15:04

Aart Walraven als nieuwe voorzitter. Dat zal Jeanine van den Horst niet zo geschikt vinden denk ik.
Walraven is namelijk gebrouilleerd met haar, nadat ze enkele woorden van kritiek op het beleid van Walraven liet horen.
Als KNDB-voorzitter moet je kritiek kunnen hebben.
Walraven valt m.i. af.
Heaven is no location, but a state of mind

Vengaboy

Post by Vengaboy » Mon Jun 07, 2004 15:35

Eric van Dusseldorp wrote:Wel even serieus stemmen s.v.p.
Vier stemmen voor Stoop, Goedemoed en Van Amersfoort, alsjeblieft [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]

En Walraven had al op vier moeten staan, staat echter nog op nul.
Ach, als het moet haal ik zo die namen eraf [img]images/smilies/new_2gunsfiring_v1.gif[/img]
......door politie en dominee geweerd.....

koempelsjeng

Post by koempelsjeng » Mon Jun 07, 2004 15:41

Al eens gedacht aan Piet Kole uit Limburg?

Dominique

Post by Dominique » Mon Jun 07, 2004 16:52

Eric van Dusseldorp wrote:Wel even serieus stemmen s.v.p.
Vier stemmen voor Stoop, Goedemoed en Van Amersfoort, alsjeblieft [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]

En Walraven had al op vier moeten staan, staat echter nog op nul.
Op de site van Ruud de Wild.nl stond ook iedere dag een poll. De optie met de meeste stemmen was steevast "Rot op met je poll". Onder dat motto heb ik op Tjalling gestemd.
Undo kan zeker niet; wat dat betreft is een poll als het ware leven; dat kent ook geen undo-knop. Spannend he.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Jun 07, 2004 17:22

Eric van Dusseldorp wrote: En Walraven had al op vier moeten staan, staat echter nog op nul.
Ik had al op Johan Huls gestemd voordat Aart erbij gezet werd.
Johan Huls is ook een uitstekende kandidaat. De heer Huls zal er geen moeite mee hebben het vocht achter de oren weg te blazen bij een groentje als Marcel.
In zijn korte, maar krachtige slottoespraak op het WK 2003 in Zwartsluis bevestigde de heer Huls dat hij een man is van 'geen woorden maar daden'. Daar hou ik van. Iets dergelijks heeft de KNDB nu nodig.
Is het niet mogelijk twee voorzitters aan te stellen?
Maak Johan eerste voorzitter en Aart tweede, Aart is per slot van rekening een beetje jonger.
Aart heeft meer tact dan Johan en Aart is representatiever, maar beiden beschikken over veel daadkracht en veel vrije tijd en bovenal zijn zij zeer gepassioneerd.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Mon Jun 07, 2004 17:52

Hanco Elenbaas wrote:
Eric van Dusseldorp wrote: En Walraven had al op vier moeten staan, staat echter nog op nul.
Ik had al op Johan Huls gestemd voordat Aart erbij gezet werd.
Johan Huls is ook een uitstekende kandidaat. De heer Huls zal er geen moeite mee hebben het vocht achter de oren weg te blazen bij een groentje als Marcel.
In zijn korte, maar krachtige slottoespraak op het WK 2003 in Zwartsluis bevestigde de heer Huls dat hij een man is van 'geen woorden maar daden'. Daar hou ik van. Iets dergelijks heeft de KNDB nu nodig.
Is het niet mogelijk twee voorzitters aan te stellen?
Maak Johan eerste voorzitter en Aart tweede, Aart is per slot van rekening een beetje jonger.
Aart heeft meer tact dan Johan en Aart is representatiever, maar beiden beschikken over veel daadkracht en veel vrije tijd en bovenal zijn zij zeer gepassioneerd.
Persoonlijk heb ik een paar minder prettige dingetjes met Huls meegemaakt, maar als hij zijn subjectiviteit laat varen (wel een beetje lastig voor hem, maar wellicht niet onmogelijk) dan kan het een bestuurder worden aan wie we veel kunnen hebben. Inderdaad, geen woorden maar daden, zo'n type is hij wel. Bij de juist opgestapte voorzitter was het helaas andersom.
Wat mij betreft mogen ze een bestuurderskoppel vormen, Huls en Walraven. Die laatste heeft trouwens het voordeel dat hij flexibel (en dus niet fundamentalistisch) is in het nadenken over eventuele veranderingen in toernooivormen en puntentellingen.

composite

Post by composite » Mon Jun 07, 2004 19:10

Laat ik nou nog op niemand hebben gestemd...
De reden is op de draad zelf terug te vinden. We zijn namelijk op zoek naar iemand met humor, een dikke portemonnee, uitstekende contacten met de pers, tact en flexibiliteit waar het andere toernooivormen e.d. betreft. De spoeling is dan wel erg dun...

Vengaboy

Post by Vengaboy » Mon Jun 07, 2004 19:12

composite wrote:Laat ik nou nog op niemand hebben gestemd...
De reden is op de draad zelf terug te vinden. We zijn namelijk op zoek naar iemand met humor, een dikke portemonnee, uitstekende contacten met de pers, tact en flexibiliteit waar het andere toernooivormen e.d. betreft. De spoeling is dan wel erg dun...
Wie stel jij dan voor?

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Mon Jun 07, 2004 19:22

Bart, jij bent net als Huls iemand van geen woorden maar daden, maar volgens mij kan je net iets beter het hoofd koel houden in situaties die dat vereisen, dus waarom wordt jij geen voorzitter?

Vengaboy

Post by Vengaboy » Mon Jun 07, 2004 19:24

Bert Zwart wrote:Bart, jij bent net als Huls iemand van geen woorden maar daden, maar volgens mij kan je net iets beter het hoofd koel houden in situaties die dat vereisen, dus waarom wordt jij geen voorzitter?

[img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]

composite

Post by composite » Mon Jun 07, 2004 22:08

Vengaboy wrote:
Wie stel jij dan voor?
Dat is nu juist het probleem. Bijna ongemerkt hebben jullie samen in deze draad een functieprofiel opgesteld. Maar dat functieprofiel is wel erg zwaar uitgevallen. De dammer die aan al die eisen voldoet, zou ook probleemloos een multinational kunnen leiden. Eigenlijk schiet me nu maar een naam te binnen, maar de man in kwestie is inmiddels behoorlijk op leeftijd: Ton van den Elzen.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Tue Jun 08, 2004 00:07

Het is een inkopper, Hein, maar de enige die aan alle vereisten voldoet ben jij.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Jun 08, 2004 02:07

Wie moet de nieuwe voorzitter worden van de KNDB?

Tussenstand na 36 stemmen:

1.Tjalling Goedemoed
19% [ 7 ]

2/3.Johan Huls
16% [ 6 ]
2/3.Harm Wiersma
16% [ 6 ]
4.Fred van Amersfoort
13% [ 5 ]
5.Henk Stoop
11% [ 4 ]
6.Iemand anders, graag namen
11% [ 4 ]
7.Dieter van Gortel
8% [ 3 ]
8.Aart Walraven
2% [ 1 ]
9/10.Wouter van Beek
0% [ 0 ]
9/10.Marcel Kosters
0% [ 0 ]

Total Votes : 36

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Jun 08, 2004 06:05

Arjen de Mooij wrote: Misschien Mari van Ballegooijen vanwege zn dikke portemonnee,
Wat is dat Arjen met die portemonnee van Mari. Ik hoor dat de laatste tijd vaker, dat Mari zo rijk is en dat hij het is die Ton betaalt.
Waar komt dat geld vandaan?

composite

Post by composite » Tue Jun 08, 2004 06:13

Hanco Elenbaas wrote:
Arjen de Mooij wrote: Misschien Mari van Ballegooijen vanwege zn dikke portemonnee,
Wat is dat Arjen met die portemonnee van Mari. Ik hoor dat de laatste tijd vaker, dat Mari zo rijk is en dat hij het is die Ton betaalt.
Waar komt dat geld vandaan?
Dat zou me niet verbazen. Mari zit in de eieren. Hij ism van huis uit, directeur/eigenaar van een grote internationale eierhandel. Exporteert miljoenen eieren per dag over de hele wereld.

Post Reply