Het forum is strikt serieus

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
breekbaar

Het forum is strikt serieus

Post by breekbaar » Mon Jun 07, 2004 13:07

Het forum is strikt serieus, dat blijkt wel nadat de webmaster een speciale jeugdafdeling heeft aangemaakt. Zelf sta ik hier als "oude" man toch wel van te kijken. Het lijkt alsof de Webmaster de jeugd verwijderd wil hebben van het forum. Volgens mij is minimaal de helft van de "actieve" forumleden toch wel de Jeugd. Moet dit forum dan echt serieus zijn en mogen er geen puberale, voor zover je dit zo kan noemen, onderwerpen of aspecten in staan? Bij deze onderwerpen zijn er toch ook wel degelijk volwassenen zondere puberale trekjes die reageren!
Mijn vraag is dan ook , Wat willen we nu precies met dit forum? Moet het alleen om het dammen zelf draaien of ook om de leuke dingen eromheen.
Ik dacht dat dit forum ook een manier was voor niet-dammers om te kijken hoe het er in de damwereld aan toe gaat. Als een man van mijn leeftijd naar een frum als dit gaat slaat hij de voor mij leukere onderwerpen over, want de jeugdafdeling is niks voor hem. Dat is Jeugd, niks bijzonders voor een op leeftijd gekomen man. Ik denk dus ook dat de aparte jeugdafdeling geschrapt moet worden. Waarom moeten toch wel aansprekende onderwerpen in een aparte box worden geplaatst? Laten we gewoon alles in 1 box houden zodat ook de niet-dammer niet alleen het door zijn ogen ziende saaie van het dammen ziet.

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Tue Jun 08, 2004 12:51

Ik denk dat de webmaster het gedaan heeft, zodat de jeugd hier ook een speciale ruimte heeft om over een paar dingen te praten. Maar het heeft niet te betekenen dat de webmaster wil dat de jeugd weggaat, die moet natuurlijk wel blijven.
Maar de ouderen hier (geen jeugd zeg maar) mogen ook wel op de jeugdafdeling kijken hoor.. Staat genoeg informatie op.... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Post Reply