Braintag wrote:Hanco Elenbaas wrote:Braintag wrote:
Van de meeste zaken op dit forum wordt niemand beter. Ik denk niet dat er terecht "een lesje" is geleerd. Ik hou niet zo van geweld, jij hebt dar gezien je eerdere bedreigingen blijkbaar minder moeite mee.
Jij houdt van verbaal geweld en gelet op je postuur is het heel verstandig dat je het daarbij wilt laten.
Ik heb minder moeite met geweld dan jij. Soms kun je bepaalde 'mensen' met een paar gerichte tikken veel sneller op betere ideeën brengen dan met wat voor discussie ook.
Jouw voornaamste bedoeling hier is sarren en mensen beschadigen. En omdat je je verbeeldt dat je hier de enige slimme bent, denk je dat niemand dat door heeft.
Zusje heeft wel gelijk, jezelf het recht toeëigenen mensen (hooghartigtussen aanhalingstekens geplaatst, jij vindt jezelf absoluut niet superieur aan anderen) anderen middels geweld "betere ideëen" bij te brengen is redelijk walgelijk. En jij hebt anderen met Stalin en Hitler vergeleken. De kern van hun methodes onderschrijf je echter. Walgelijk.
Ik vind mezelf superieur aan jou, dat lijkt me logisch. Daarom heb ik er ook geen moeite mee om types als jij op het rechte pad te helpen en bij jou gaat dat volgens mij het snelst met een paar dreunen.
Sarren en treiteren, zoals jij nu al jaren doet jegens Henk Stoop, omdat je wat gehoord hebt, zonder ooit Stoop zelf daarover te spreken, dat mag wel, maar Frederik daarna even inpeperen dat je daar niet van gediend bent, dat is walgelijk, daar houdt Frederik niet van.
Maar, ik schreef je al dat ik graag van je aanbod gebruik wil maken en bij je wil komen logeren tijdens je toernooi. Jij schreef terug dat ik welkom was, maar je lijkt me je adres niet te willen geven. Waarom toch Frederik? Jos Livestro heeft me ooit bedankt voor een klap op zijn bek, dus waar doe je zo moeilijk over?
Ik wil je dat geschenk graag komen brengen.