Knokken in Salou

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sat Jun 05, 2004 22:37

Insomnia wrote: Het lijkt me beter dat het juiste verhaal nu op forum blijft want anders denkt iedereen weer iets anders zoals al zo vaak is gebeurd.
En nu gaat niet iedereen er wat anders over denken?
Heeft dit verhaal trouwens iets met dat incident tussen jou en Tjalling te maken? Daar denkt nu ook iedereen iets anders over, dus waarom helder je dat niet op door bijvoorbeeld te vertellen wat precies je aan wie hebt verteld, als je vindt dat dit soort kwesties op een forum thuishoren.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sat Jun 05, 2004 22:59

Braintag wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Wie wordt er eigenlijk beter van het bespreken van dit incident op het forum?
Als Joost het volle verhaal vertelt, dan heeft Dik Michiel terecht een lesje geleerd.
Het lijkt me sterk dat Michiel dan zo kinderachtig zal zijn om er een tuchtzaak van te maken.
Als Joost het verhaal verkeerd begrepen heeft en Michiel er om de een of andere terechte reden een tuchtzaak van wil maken, dan hoort het verhaal pas op het forum als Dik en Michiel daar beiden voor kiezen.
Nu heeft het er alle schijn van dat het incident gebruikt wordt om de reputatie van enkele collega-dammers te besmeuren.
Daarom kan de draad het beste verwijderd worden.
Van de meeste zaken op dit forum wordt niemand beter. Ik denk niet dat er terecht "een lesje" is geleerd. Ik hou niet zo van geweld, jij hebt dar gezien je eerdere bedreigingen blijkbaar minder moeite mee.
Jij houdt van verbaal geweld en gelet op je postuur is het heel verstandig dat je het daarbij wilt laten.
Ik heb minder moeite met geweld dan jij. Soms kun je bepaalde 'mensen' met een paar gerichte tikken veel sneller op betere ideeën brengen dan met wat voor discussie ook.
Jouw voornaamste bedoeling hier is sarren en mensen beschadigen. En omdat je je verbeeldt dat je hier de enige slimme bent, denk je dat niemand dat door heeft.

Zusje

Post by Zusje » Sat Jun 05, 2004 23:07

beste hanco!!
mag ik jou ff een misselijk figuur noemen!!
je bent er dus voor om dingen met geweld op te lossen???? en jij noemt jezelf een volwassen persoon??? sorry hoor maar je bent klein kind!!
en over dat verhaal van michiel ook al was hij irritant bezig je gaat niet iemand op zijn neus slaan en dat van henk stoop is helemaal erg.....mensen aansporen tot geweld?!!! royeren met die man!!!
en meneer andriessen > stoop heeft humor hahahahaha laat me niet lachen!!!
Last edited by Zusje on Sat Jun 05, 2004 23:08, edited 1 time in total.

Braintag

Post by Braintag » Sat Jun 05, 2004 23:07

Hanco Elenbaas wrote:
Braintag wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Wie wordt er eigenlijk beter van het bespreken van dit incident op het forum?
Als Joost het volle verhaal vertelt, dan heeft Dik Michiel terecht een lesje geleerd.
Het lijkt me sterk dat Michiel dan zo kinderachtig zal zijn om er een tuchtzaak van te maken.
Als Joost het verhaal verkeerd begrepen heeft en Michiel er om de een of andere terechte reden een tuchtzaak van wil maken, dan hoort het verhaal pas op het forum als Dik en Michiel daar beiden voor kiezen.
Nu heeft het er alle schijn van dat het incident gebruikt wordt om de reputatie van enkele collega-dammers te besmeuren.
Van de meeste zaken op dit forum wordt niemand beter. Ik denk niet dat er terecht "een lesje" is geleerd. Ik hou niet zo van geweld, jij hebt dar gezien je eerdere bedreigingen blijkbaar minder moeite mee.
Jij houdt van verbaal geweld en gelet op je postuur is het heel verstandig dat je het daarbij wilt laten.
Ik heb minder moeite met geweld dan jij. Soms kun je bepaalde 'mensen' met een paar gerichte tikken veel sneller op betere ideeën brengen dan met wat voor discussie ook.
Jouw voornaamste bedoeling hier is sarren en mensen beschadigen. En omdat je je verbeeldt dat je hier de enige slimme bent, denk je dat niemand dat door heeft.
Dat is een misvatting Hanco. Ik ben er niet op uit om te sarren en te beschadigen. Nou goed, misschien een beetje sarren soms. Maar ik ben helaas zo naief te veronderstellen dat mensen mijn woordne zo opvatten als ze bedoeld zijn. Met een brok zout dus. Dat blijkt echter niet altijd het geval te zijn. Ik wil niemand beschadigen. Misschien gebeurt dat soms, dan voer ik het spel misschien iets te ver. Aan allen die menen door mij beledigd te zijn biedt ik dan ook graag mijn excuses aan. maar ik vermoed (hoop) dtas het wel meevalt.

Braintag

Post by Braintag » Sat Jun 05, 2004 23:14

Hanco Elenbaas wrote:
Braintag wrote:
Zusje heeft wel gelijk, jezelf het recht toeëigenen mensen (hooghartigtussen aanhalingstekens geplaatst, jij vindt jezelf absoluut niet superieur aan anderen) anderen middels geweld "betere ideëen" bij te brengen is redelijk walgelijk. En jij hebt anderen met Stalin en Hitler vergeleken. De kern van hun methodes onderschrijf je echter. Walgelijk.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sat Jun 05, 2004 23:30

Braintag wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Braintag wrote: Van de meeste zaken op dit forum wordt niemand beter. Ik denk niet dat er terecht "een lesje" is geleerd. Ik hou niet zo van geweld, jij hebt dar gezien je eerdere bedreigingen blijkbaar minder moeite mee.
Zusje heeft wel gelijk, jezelf het recht toeëigenen mensen (hooghartigtussen aanhalingstekens geplaatst, jij vindt jezelf absoluut niet superieur aan anderen) anderen middels geweld "betere ideëen" bij te brengen is redelijk walgelijk. En jij hebt anderen met Stalin en Hitler vergeleken. De kern van hun methodes onderschrijf je echter. Walgelijk.
Ik vind mezelf superieur aan jou, dat lijkt me logisch. Daarom heb ik er ook geen moeite mee om types als jij op het rechte pad te helpen en bij jou gaat dat volgens mij het snelst met een paar dreunen.

Sarren en treiteren, zoals jij nu al jaren doet jegens Henk Stoop, omdat je wat gehoord hebt, zonder ooit Stoop zelf daarover te spreken, dat mag wel, maar Frederik daarna even inpeperen dat je daar niet van gediend bent, dat is walgelijk, daar houdt Frederik niet van.
Maar, ik schreef je al dat ik graag van je aanbod gebruik wil maken en bij je wil komen logeren tijdens je toernooi. Jij schreef terug dat ik welkom was, maar je lijkt me je adres niet te willen geven. Waarom toch Frederik? Jos Livestro heeft me ooit bedankt voor een klap op zijn bek, dus waar doe je zo moeilijk over?
Ik wil je dat geschenk graag komen brengen.

hans andriessen

Post by hans andriessen » Sat Jun 05, 2004 23:34

Zusje wrote:........ en dat van henk stoop is helemaal erg.....mensen aansporen tot geweld?!!! royeren met die man!!!
Beste Zusje,
Je mag het natuurlijk best voor je broer opnemen.
Maar niemand heeft gezegd dat Henk Stoop iemand heeft aangespoord tot geweld.
Ik heb zelf veel narigheid ondervonden van onware uitlatingen die over mij gedaan zijn. Daarom roep ik op om niet te snel te oordelen.

Even voor de goede orde. Ik maak Michiel wekelijks mee bij RDC. Uitstekende relatie. Mocht je denken, dat ik partij kies tegen Michiel, dan heb je het bij het verkeerde eind.
Ik ken de ware toedracht niet en kies dus geen partij.

Henk Stoop maak ik ook regelmatig mee. Hij heeft wel degelijk humor. Michiel trouwens ook.

ktarinus

Post by ktarinus » Sat Jun 05, 2004 23:36

Zozo een bedreiging in het openbaar.....
Het moet niet gekker worden met die dammers!
Wie geen hersens heeft om te denken, werke!

Zusje

Post by Zusje » Sat Jun 05, 2004 23:45

beste meneer andriessen
dat ik de zus van michiel ben heeft er geen reet mee te maken!!
wie heeft gezegd dat u partij kiest? ik niet
en over stoop dat is waar en heb ik uit zeer betrouwbare bron! nee niet michiel!!
dus u moet mij geen dingen opleggen waar u niets van weet!! daar hou ik niet zo van!!

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sat Jun 05, 2004 23:45

Zusje wrote:beste hanco!!
mag ik jou ff een misselijk figuur noemen!!
je bent er dus voor om dingen met geweld op te lossen???? en jij noemt jezelf een volwassen persoon??? sorry hoor maar je bent klein kind!!
en over dat verhaal van michiel ook al was hij irritant bezig je gaat niet iemand op zijn neus slaan en dat van henk stoop is helemaal erg.....mensen aansporen tot geweld?!!! royeren met die man!!!
Omdat je niet ingaat op wat Joost over het incident zei, neem ik aan dat het waar was dat Michiel langdurig opdringerig Dik aan het lastig vallen was en dat Dik enkele keren duidelijk heeft gemaakt dat hij daar niet van gediend was. Dan moet je niet gek staan kijken als je een dreun krijgt als je toch doorgaat.
Helemaal niet erg, daar wordt Michiel een man van. Volgende keer zal hij het anders, verstandiger aanpakken.

Zusje

Post by Zusje » Sat Jun 05, 2004 23:50

het gaat mij niet om het verhaal van joost!!! het gaat mij er om dat een volwassen iemand zoals jij! geweld toejuicht!! zo doe je niet!! erg jammer.... verder ik weet ook niet hoe het is gegaan want ik was er niet bij!! maar het gaat gewoon om de manier waarop!!
als vrienden los je dat niet zo op!!

Eric Sanders

Post by Eric Sanders » Sat Jun 05, 2004 23:57

Zusje, ik heb hier nog wel een toetsenbord voor je liggen, dat je gratis mag ophalen. Het uitroepteken erop blijft niet hangen.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart

hans andriessen

Post by hans andriessen » Sat Jun 05, 2004 23:57

Zusje wrote:beste meneer andriessen
dat ik de zus van michiel ben heeft er geen reet mee te maken!!
wie heeft gezegd dat u partij kiest? ik niet
en over stoop dat is waar en heb ik uit zeer betrouwbare bron! nee niet michiel!!
dus u moet mij geen dingen opleggen waar u niets van weet!! daar hou ik niet zo van!!
Rustig maar.
Ik hoop juist dat niemand te snel oordeelt. Eerst de feiten kennen en bewijzen ervoor hebben.
Ik zal jou dus ook niet onheus bejegenen. Daar hou ik zelf ook niet van.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Jun 06, 2004 00:00

Zusje wrote:het gaat mij niet om het verhaal van joost!!! het gaat mij er om dat een volwassen iemand zoals jij! geweld toejuicht!! zo doe je niet!! erg jammer.... verder ik weet ook niet hoe het is gegaan want ik was er niet bij!! maar het gaat gewoon om de manier waarop!!
als vrienden los je dat niet zo op!!
Dat Dik en Michiel vrienden zijn/waren maakt het verhaal weer anders dan tot dusver. Om dat soort redenen hoort dit hele verhaal niet op een forum thuis.
Ik juich geweld niet toe, maar soms is het noodzakelijk en doeltreffend en tijd besparend. Liever zou ik leven in een wereld waarin geweld niet nodig is, maar dat is helaas niet het geval.
Als je iemands vriend bent dan gedraag je je niet zoals Michiel deed, volgens dat verhaal van Joost, dat is vernederend en pesterig op een drammerige manier.

Zusje

Post by Zusje » Sun Jun 06, 2004 00:02

nogmaals ik weet niet hoe het is gegaan en joost was daar niet bij dat is 1 ding wat ik wel zeker weet.

Post Reply