Knokken in Salou

Discussies over damsport (in het Nederlands)
ktarinus

Re: Knokken in Salou

Post by ktarinus » Sat Jun 05, 2004 22:11

Ben Anoniem wrote:
Insomnia wrote: Michiel ging voor de gein Dik proberen te versieren en Dik zei, kap daar eens mee, maar Michiel ging door, en toen... bammm
Een vrij logische (Michiel zocht fysiek contact) en adequate (Michiel zal dit pestgedrag voortaan wel laten) reactie van Dik.
Mag ik hieruit heel voorzichtig opmaken dat we hier met een man met ordinaire ideen te maken hebben?
Meneer anoniem dit kunt U toch niet menen?
U bent er dus voor om homoseksuelen te verwonden?
Er is vast wel een plaatsje voor U in de moslim gemeenschap!
Waar moet dit heen?
Wat zal het volgende voorval zijn?
Een bom in de spelersbus van tdv???!!
Wie geen hersens heeft om te denken, werke!

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sat Jun 05, 2004 22:14

Wie wordt er eigenlijk beter van het bespreken van dit incident op het forum?
Als Joost het volle verhaal vertelt, dan heeft Dik Michiel terecht een lesje geleerd.
Het lijkt me sterk dat Michiel dan zo kinderachtig zal zijn om er een tuchtzaak van te maken.
Als Joost het verhaal verkeerd begrepen heeft en Michiel er om de een of andere terechte reden een tuchtzaak van wil maken, dan hoort het verhaal pas op het forum als Dik en Michiel daar beiden voor kiezen.
Nu heeft het er alle schijn van dat het incident gebruikt wordt om de reputatie van enkele collega-dammers te besmeuren.
Daarom kan de draad het beste verwijderd worden.

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Sat Jun 05, 2004 22:14

Wat een lariekoek ktarinus.

Je trekt idiote conclusies.

De beschreven situatie gaat over provocatie.
Iemand die verbaal aangeeft niet van provocatie gediend te zijn, mag tot andere methodes overgaan als de provocatie aanhoudt.
Anders blijf je gepest worden.

Te abstract voor jou?

ktarinus

Post by ktarinus » Sat Jun 05, 2004 22:17

Het is nogal grof om iemand te slaan die een beetje liefde zoekt.....

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Sat Jun 05, 2004 22:18

"Michiel ging voor de gein Dik proberen te versieren"

Voor de gein
Kan je niet lezen, ktarinus?

ktarinus

Post by ktarinus » Sat Jun 05, 2004 22:19

Ik vrees dat U ergens onderbewust een enorme haat heeft tegen dit soort mensen maar U durft er niet voor uit te komen...

ktarinus

Post by ktarinus » Sat Jun 05, 2004 22:20

Joost was er niet bij dus hoe kan hij met zekerheid zeggen dat Michiel geen echte move maakte?

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Sat Jun 05, 2004 22:22

ktarinus wrote:Ik vrees dat U ergens onderbewust een enorme haat heeft tegen dit soort mensen maar U durft er niet voor uit te komen...
Jij maakt er een discussie over homosexualiteit van, waarom eigenlijk?

Ik ging er van uit dat noch Michiel noch Dik homo was.
Dat boeit me ook niet.

Wat mij boeit is privacy en aantasting van privacy.

Insomnia

Post by Insomnia » Sat Jun 05, 2004 22:22

Hanco Elenbaas wrote:Wie wordt er eigenlijk beter van het bespreken van dit incident op het forum?
Als Joost het volle verhaal vertelt, dan heeft Dik Michiel terecht een lesje geleerd.
Het lijkt me sterk dat Michiel dan zo kinderachtig zal zijn om er een tuchtzaak van te maken.
Als Joost het verhaal verkeerd begrepen heeft en Michiel er om de een of andere terechte reden een tuchtzaak van wil maken, dan hoort het verhaal pas op het forum als Dik en Michiel daar beiden voor kiezen.
Nu heeft het er alle schijn van dat het incident gebruikt wordt om de reputatie van enkele collega-dammers te besmeuren.
Ik was er zelf bij en Michiel deed het echt voor de grap.
Dat Dik het niet pikte valt te begrijpen, hoewel de meesten niet zouden slaan denk ik.
Dat Michiel er een tuchtzaak van maakt lijkt me onwaarschijnlijk.
Het lijkt me beter dat het juiste verhaal nu op forum blijft want anders denkt iedereen weer iets anders zoals al zo vaak is gebeurd.

hans andriessen

Post by hans andriessen » Sat Jun 05, 2004 22:23

Braintag wrote: Ik begreep dat Stoop het goedkeurde, waar dat gebeurde lijkt me niet zo interessant
Voordat we oordelen: was het geen grap van Henk? De man heeft veel humor, hoor.

Over de zaak zelf.
Het was diep in de nacht. Vermoedelijk had men vele glaasjes fris op ......
Zouden beide partijen er niet beter aan doen elkaar de hand te geven. [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]

Ik wil de zaak niet verder oprakelen, maar dat van die homosexualiteit is uit de lucht gegrepen. Ik heb gehoord, dat Dik en Michiel achter hetzelfde meisje aanzaten [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img]
Last edited by hans andriessen on Sat Jun 05, 2004 22:29, edited 1 time in total.

Insomnia

Post by Insomnia » Sat Jun 05, 2004 22:26

hans andriessen wrote:
Braintag wrote: Ik begreep dat Stoop het goedkeurde, waar dat gebeurde lijkt me niet zo interessant
Voordat we oordelen: was het geen grap van Henk? De man heeft veel humor, hoor.

Over de zaak zelf.
Het was diep in de nacht. Vermoedelijk had men vele glaasjes fris op ......
Zouden beide partijen er niet beter aan doen elkaar de hand te geven. [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Ik weet er helemaal niks van dat Stoop het zou hebben goedgekeurd ofzo.....
Maar ik denk dat Dik en Michiel het allang vergeten zijn terwijl jullie er over zitten te kutten!

ktarinus

Post by ktarinus » Sat Jun 05, 2004 22:27

Buitengewoon jammer dat een verstandig mens als U zich verdedigdt tegen de satire van een snotneus..

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Sat Jun 05, 2004 22:29

ktarinus wrote:Buitengewoon jammer dat een verstandig mens als U zich verdedigdt tegen de satire van een snotneus..
Je doet erg je best om netjes en foutloos te schrijven, complimenten hoor.

Braintag

Post by Braintag » Sat Jun 05, 2004 22:31

Hanco Elenbaas wrote:Wie wordt er eigenlijk beter van het bespreken van dit incident op het forum?
Van de meeste zaken op dit forum wordt niemand beter. Ik denk niet dat er terecht "een lesje" is geleerd. Ik hou niet zo van geweld, jij hebt dar gezien je eerdere bedreigingen blijkbaar minder moeite mee.

ktarinus

Post by ktarinus » Sat Jun 05, 2004 22:31

Goh nu wordt ik verlegen [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]

Post Reply