Knokken in Salou

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
Braintag

Knokken in Salou

Post by Braintag » Sat Jun 05, 2004 18:08

In Salou heeft Culemborger Dik de Voogd een vuistslag uitgedeeld aan een dansende Michiel Kloosterziel. De vuistslag belandde bovenop de paars aanlopende neus van Michiel.
Begeleider Henk Stoop complimenteerde Dik met het uitdelen van de rake klap.

Wie weet meer details over deze onverkwikkelijke agressie vanuit Culemborg-kamp?

kneeltje

Re: Knokken in Salou

Post by kneeltje » Sat Jun 05, 2004 18:14

Braintag wrote:In Salou heeft Culemborger Dik de Voogd een vuistslag uitgedeeld aan een dansende Michiel Kloosterziel. De vuistslag belandde bovenop de paars aanlopende neus van Michiel.

Wie weet meer details over deze onverkwikkelijke agressie vanuit Culemborg-kamp?
Michiel aan het dansen? ha, ha, ha de klompendans zeker!

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sat Jun 05, 2004 18:41

Braintag wrote:In Salou heeft Culemborger Dik de Voogd een vuistslag uitgedeeld aan een dansende Michiel Kloosterziel. De vuistslag belandde bovenop de paars aanlopende neus van Michiel.

Lazer toch op Frederik Bos.
Als je zo doorgaat sla ik jouw neus eraf de volgende keer als ik dat gluiperige koppie voor ogen krijg.

PeterHt

Post by PeterHt » Sat Jun 05, 2004 18:59

Is dit de informatie behorende bij de thread 'Naaistreek van de adder'?!

Insomnia

Post by Insomnia » Sat Jun 05, 2004 19:57

Hanco Elenbaas wrote:

Als je zo doorgaat sla ik jouw neus eraf de volgende keer als ik dat gluiperige koppie voor ogen krijg.
Hanco, het is wel waar.
Het was om half 4 ofzo in de discotheek ik weet niet precies meer.
Michiel ging voor de gein Dik proberen te versieren en Dik zei, kap daar eens mee, maar Michiel ging door, en toen... bammm
Michiel heeft toen een half uur ofzow in de "solo chicas" (dameswc) plee gestaan omdat het zo bloedde!

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Sat Jun 05, 2004 20:05

Insomnia wrote: "Wie geen vijanden heeft, heeft niet geleefd."

- H.C. Elenbaas (2004)
Is dat een rechtvaardiging voor ongefundeerde beschuldigingen en een rationalisatie van de reacties daarop?

PeterHt

Post by PeterHt » Sat Jun 05, 2004 20:07

Insomnia wrote:
Hanco Elenbaas wrote:

Hanco, het is wel waar.
Michiel ging voor de gein Dik proberen te versieren en Dik zei, kap daar eens mee, maar Michiel ging door, en toen... bammm
Michiel heeft toen een half uur ofzow in de "solo chicas" (dameswc) plee gestaan omdat het zo bloedde!
Gezellig, Michiel als nieuwe clubgenoot volgend jaar... Gelukkig dat we geen sport doen waarna we samen moeten douchen [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Braintag

Post by Braintag » Sat Jun 05, 2004 20:42

Insomnia wrote:
Hanco Elenbaas wrote:

Hanco, het is wel waar.
Zo hanco, jouw grofheid is weer grenzeloos. Ik verneem uit meerdere lekkende bronnen dat er gevochten is. Een ernstige zaak die op het forum mooi opgehelderd kan worden. Jij echter, kan alleen wat grove platitudes oprochelen. En ook nog mensen bedreigen. Dat is de mentaliteit die je ouders door hun ervaringen in de jappenkampen aan je hebben doorgegeven? Een klein vernisje van beschaving moet je toch wel kunnen veinsen.
Maar goed, het zal wel en grap of iets dergelijks zijn. Heb je je trouwens al opgegeven voor het Mello Koolmantoernooi? de inschrijving is weer geopend (www.hetnoorden.org). Je kan bij een gastgezin logeren hanco, ik heb nog wel een matrasje voor je over.

Maar nog even over het onderwerp. Ik heb begrepen dat michiel een tuchtaak overwoog, weet iemand daar meer van?

ktarinus

Post by ktarinus » Sat Jun 05, 2004 21:22

Het is uiteraard logisch dat Michiel een tuchtzaak begint.
En dan niet alleen tegen de dader maar ik zou een nog ergere aanklacht ingediend willen zien tegen de heer Stoop.
Het is toch beneden alle peil dat een jeugdleider zijn pupillen stimuleert om anderen pijn te doen.
Nu weet ik dat er bepaalde mensen altijd iets tegen de heer stoop proberen te zoeken ik heb me daar tot nu toe nog niet bij aangesloten maar dit wekt toch wel erg veel verbazing.
Wie geen hersens heeft om te denken, werke!

Gerard de Groot

Post by Gerard de Groot » Sat Jun 05, 2004 21:30

In 1986 liep ik voor de eerste keer het clubgebouw van de Enschedese Damclub binnen. Juist op dat moment ging een dammer een ander te lijf met een barkruk. Ik ben meteen lid geworden.

De dammers zijn toch wel een bijzonder braaf volkje dat zo'n akkefietje in een disco toch nog enige ophef veroorzaakt. Gelukkig is er nog Braintag die bereid is ons allen op de hoogte te stellen (onder het mom van de bevrediging van zijn eigen nieuwsgierigheid, blijkbaar durfde hij de direct betrokkenen niet rechtstreeks te benaderen).

Veel opvallender dan dit geweldsincident lijkt mij het blijkbare gegeven dat Henk Stoop om half vier in de disco zit. Misschien kan daar nog een boom over opgezet worden.

Braintag

Post by Braintag » Sat Jun 05, 2004 21:31

ktarinus wrote:Het is uiteraard logisch dat Michiel een tuchtzaak begint.
En dan niet alleen tegen de dader maar ik zou een nog ergere aanklacht ingediend willen zien tegen de heer Stoop.
Het is toch beneden alle peil dat een jeugdleider zijn pupillen stimuleert om anderen pijn te doen.
Nu weet ik dat er bepaalde mensen altijd iets tegen de heer stoop proberen te zoeken ik heb me daar tot nu toe nog niet bij aangesloten maar dit wekt toch wel erg veel verbazing.
Dat van die klap vond ik al vaag, maa rja kan gebeuren, maar toen ik hoorde dat stoop (als jeugdleider) het niet afkeurde, tja dat is toch een slechte zaak. Misschien zijn er nog getuigen die hier in het openbaar wat meer info kunnen verschaffen?

Braintag

Post by Braintag » Sat Jun 05, 2004 21:41

Gerard de Groot wrote:In 1986 liep ik voor de eerste keer het clubgebouw van de Enschedese Damclub binnen. Juist op dat moment ging een dammer een ander te lijf met een barkruk. Ik ben meteen lid geworden.

De dammers zijn toch wel een bijzonder braaf volkje dat zo'n akkefietje in een disco toch nog enige ophef veroorzaakt. Gelukkig is er nog Braintag die bereid is ons allen op de hoogte te stellen (onder het mom van de bevrediging van zijn eigen nieuwsgierigheid, blijkbaar durfde hij de direct betrokkenen niet rechtstreeks te benaderen).

Veel opvallender dan dit geweldsincident lijkt mij het blijkbare gegeven dat Henk Stoop om half vier in de disco zit. Misschien kan daar nog een boom over opgezet worden.
Of stoop echt aanwezig was of het achteraf goedkeurde weet ik eigenlijk niet

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Sat Jun 05, 2004 21:42

Insomnia wrote: Michiel ging voor de gein Dik proberen te versieren en Dik zei, kap daar eens mee, maar Michiel ging door, en toen... bammm
Een vrij logische (Michiel zocht fysiek contact) en adequate (Michiel zal dit pestgedrag voortaan wel laten) reactie van Dik.

Gerard de Groot

Post by Gerard de Groot » Sat Jun 05, 2004 21:48

Braintag wrote:In Salou heeft Culemborger Dik de Voogd een vuistslag uitgedeeld aan een dansende Michiel Kloosterziel. De vuistslag belandde bovenop de paars aanlopende neus van Michiel. Begeleider Henk Stoop complimenteerde Dik met het uitdelen van de rake klap. ...
Drie uur later:
Braintag wrote:Of Stoop echt aanwezig was of het achteraf goedkeurde weet ik eigenlijk niet.
Tsja...

Braintag

Post by Braintag » Sat Jun 05, 2004 22:06

Gerard de Groot wrote:
Braintag wrote:In Salou heeft Culemborger Dik de Voogd een vuistslag uitgedeeld aan een dansende Michiel Kloosterziel. De vuistslag belandde bovenop de paars aanlopende neus van Michiel. Begeleider Henk Stoop complimenteerde Dik met het uitdelen van de rake klap. ...
Drie uur later:
Braintag wrote:Of Stoop echt aanwezig was of het achteraf goedkeurde weet ik eigenlijk niet.
Tsja...
Ik begreep dat Stoop het goedkeurde, waar dat gebeurde lijkt me niet zo interessant

Post Reply