NK Aspiranten

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Wie gaat er kampioen worden?

Robin Vogelaar
11
16%
Thijs Gerritsen
3
4%
Martijn Rentmeester
3
4%
Arjen Timmer
4
6%
Pieter Steijlen
3
4%
Florian Hoeve
0
No votes
Joost Verplak
13
19%
Pim Mostert
0
No votes
Zainal Palmans
4
6%
Pim Meurs
28
41%
 
Total votes: 69

Insomnia
Posts: 147
Joined: Mon Sep 29, 2003 20:45

Post by Insomnia » Tue May 18, 2004 12:06

teejow wrote:
Insomnia wrote:
draakje13 wrote:hey natuurlijk wordt joost kampioen duhhh [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] ik wordt zijn coach wel
hahha ik ben namelijk zijn vriendin
en pim 2 en arjen timmer 3
haha heey ingrid
de kosmos komt op voor pim en de rest heeft al stemmen
conclusie: florian hoeve wint [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
haha nou joost, laat jij het zover komen dan??
heheh ik hoop top 3, mag ik naar het EK

FDA
Posts: 185
Joined: Sun May 09, 2004 17:29
Location: Delft

Post by FDA » Tue May 18, 2004 21:08

Insomnia wrote:
teejow wrote:
Insomnia wrote: haha heey ingrid
de kosmos komt op voor pim en de rest heeft al stemmen
conclusie: florian hoeve wint [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
haha nou joost, laat jij het zover komen dan??
heheh ik hoop top 3, mag ik naar het EK
Als het op de stemmen van de mensen hier wordt gedaan dan haal je het wel [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]

Insomnia
Posts: 147
Joined: Mon Sep 29, 2003 20:45

Post by Insomnia » Tue May 18, 2004 23:48

teejow wrote:ja idd maar dan wordt het nog spannend wie er 10e word, Pim of Florian.
Je ziet wel goed welke 3 een voorsprong nemen op de rest
pim mostert is best goed hoorhij werd ook 2e in zijn (mijn) poule en speelde goede partijen, kanshebber voor top 3 zeg ik

blondegod
Posts: 562
Joined: Wed Nov 05, 2003 00:53

Post by blondegod » Wed May 19, 2004 16:15

pim loopt behoorlijk uit!!! (wat betreft het aantal stemmen bedoel ik) ik schat joost toch hoger in [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] . maar wie weet......

Arjen
Posts: 611
Joined: Fri Apr 30, 2004 11:22

Re: Adders en co

Post by Arjen » Thu May 20, 2004 20:02

Je bent de eenmans-giechel vergeten na deze zin, Adder! Wel goed citeren he?

Inderdaad!

Carolus
Posts: 12
Joined: Wed May 19, 2004 21:45

Post by Carolus » Fri May 21, 2004 20:22

Verrassend zal Vogelaar zijn naaste concurrent Meurs weten voor te blijven. Er zal een spannende strijd losbreken om de derde plaats tussen Steijlen, Gerritsen, Mostert en verplak. Uiteindelijk zal Steilen met de Ek-plaats gaan strijken
Requiescant in pace

User avatar
Ajax-fan
Posts: 421
Joined: Thu Jan 22, 2004 09:27

Post by Ajax-fan » Sun May 23, 2004 18:34

Carolus wrote:Verrassend zal Vogelaar zijn naaste concurrent Meurs weten voor te blijven. Er zal een spannende strijd losbreken om de derde plaats tussen Steijlen, Gerritsen, Mostert en verplak. Uiteindelijk zal Steilen met de Ek-plaats gaan strijken
Heb je dat in je glazen bol gezien ofzo? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

User avatar
Ajax-fan
Posts: 421
Joined: Thu Jan 22, 2004 09:27

Post by Ajax-fan » Thu Jun 03, 2004 18:30

Het NK aspiranten 2004 zou gespeeld worden in twee fasen (18-20 juni en 13-17 juli), omdat het WK aspiranten gespeeld zou worden van 3 tot en met 10 juli in Omsk (Rusland). Vandaag heeft de FMJD de KNDB bericht dat het WK aspiranten is uitgesteld. Er is momenteel nog geen informatie wanneer het WK aspiranten nu wel zal plaatsvinden.
Het KNDB bestuur heeft daarom, in overleg met de organisatie (Meurs/Denk en Zet), besloten de oorspronkelijke geplande NK-data te herstellen. Het NK aspiranten wordt dus gespeeld van 9 juli tot en met 17 juli.
Nu het WK aspiranten toch na het NK aspiranten wordt gehouden, zullen bij het NK aspiranten ook rechten voor het WK behaald kunnen worden. (Naast de EK kwalificatie: de nummers 1 tot en met 3 van de eindstand van het NK aspiranten plaatsen zich voor het EK dat van 1 tot en met 7 augustus in Kluczbork (Polen) wordt gehouden.)
Om recht te doen aan het feit dat er reeds drie spelers waren aangewezen voor het WK (in alfabetische volgorde Pim Meurs, Joost Verplak en Robin Vogelaar) en om recht te doen aan het zich plaatsen voor een WK via het NK, zullen op de volgende manier de drie WK plaatsen worden ingevuld. De nummers 1 tot en met 3 van de eindstand van het NK aspiranten ‘spelen’ met Pim Meurs, Joost Verplak en Robin Vogelaar voor de drie WK plaatsen. Aan de hand van de eindstand van het NK aspiranten wordt een tabel opgemaakt met de nummers 1 tot en met 3 van de eindstand van het NK en met Pim Meurs, Joost Verplak en Robin Vogelaar. In deze tabel worden de onderling gespeelde wedstrijden tijdens het NK aspiranten opgenomen. De eerste drie van deze tabel plaatsen zich voor het WK aspiranten.
Als je dus bij de eerste drie bent heb je dus gewoon een grote kans dat je naar het WK mag. Maar grote kans dat dat toch dezelfde 3 zijn.

Insomnia
Posts: 147
Joined: Mon Sep 29, 2003 20:45

Post by Insomnia » Thu Jun 03, 2004 18:54

Ajax-fan wrote:
Het NK aspiranten 2004 zou gespeeld worden in twee fasen (18-20 juni en 13-17 juli), omdat het WK aspiranten gespeeld zou worden van 3 tot en met 10 juli in Omsk (Rusland). Vandaag heeft de FMJD de KNDB bericht dat het WK aspiranten is uitgesteld. Er is momenteel nog geen informatie wanneer het WK aspiranten nu wel zal plaatsvinden.
Het KNDB bestuur heeft daarom, in overleg met de organisatie (Meurs/Denk en Zet), besloten de oorspronkelijke geplande NK-data te herstellen. Het NK aspiranten wordt dus gespeeld van 9 juli tot en met 17 juli.
Nu het WK aspiranten toch na het NK aspiranten wordt gehouden, zullen bij het NK aspiranten ook rechten voor het WK behaald kunnen worden. (Naast de EK kwalificatie: de nummers 1 tot en met 3 van de eindstand van het NK aspiranten plaatsen zich voor het EK dat van 1 tot en met 7 augustus in Kluczbork (Polen) wordt gehouden.)
Om recht te doen aan het feit dat er reeds drie spelers waren aangewezen voor het WK (in alfabetische volgorde Pim Meurs, Joost Verplak en Robin Vogelaar) en om recht te doen aan het zich plaatsen voor een WK via het NK, zullen op de volgende manier de drie WK plaatsen worden ingevuld. De nummers 1 tot en met 3 van de eindstand van het NK aspiranten ‘spelen’ met Pim Meurs, Joost Verplak en Robin Vogelaar voor de drie WK plaatsen. Aan de hand van de eindstand van het NK aspiranten wordt een tabel opgemaakt met de nummers 1 tot en met 3 van de eindstand van het NK en met Pim Meurs, Joost Verplak en Robin Vogelaar. In deze tabel worden de onderling gespeelde wedstrijden tijdens het NK aspiranten opgenomen. De eerste drie van deze tabel plaatsen zich voor het WK aspiranten.
Als je dus bij de eerste drie bent heb je dus gewoon een grote kans dat je naar het WK mag. Maar grote kans dat dat toch dezelfde 3 zijn.
Ja die kans is wel redelyk. Daar hoop ik ook op, geen gezeik enzo.
toch is het genaaid voor pim robin en mij.
maar met zn vieren de barrage wie zou de 4e zijn? Pim mostert? of de fan van die kutclub? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

User avatar
Maikel
Posts: 122
Joined: Sun Sep 21, 2003 23:40
Location: Groningen
Contact:

Post by Maikel » Thu Jun 03, 2004 22:00

Stelletje prutsers

Het zijn altijd weer die Gelderlanders die de favoriet zijn.

Mijn broertje en Pim Mostert blazen jullie allemaal van het bord af

Drenthe domineert het NK Asp!

Post Reply