Muziek
Muziek
Wat vinden dammers mooie muziek?
Noem eens een topsong!
Noem eens een topsong!
Heaven is no location, but a state of mind
-
Re: Muziek
Probeer je Ingo hiermee uit de tent te lokken? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Kosmos wrote:Wat vinden dammers mooie muziek?
Noem eens een topsong!
Marillion - The incubus
Alles van Boudewijn de Groot (Nijgh), jaren zestig en klassiek (Canon in D van Pachelbel, mits in de juiste uitvoering, is werkelijk hemels).Kosmos wrote:Wat vinden dammers mooie muziek?
Noem eens een topsong!
Angerfist - Sons of SatanKosmos wrote:Wat vinden dammers mooie muziek?
Noem eens een topsong!
in alle zinnen van het woord, de woorden, figuurlijk letterlijk immoraal sexueel explexiet
Post Scriptum je hebt die ingo hard uitgeluld. Ik vind dat stuk(ken) van je zoo fantastisch, kan niemand aan tippen. Maarja niemand fuckt met De Kosmos natuurlijk.
-
Het was toch eerder andersom, Joost.Insomnia wrote:Angerfist - Sons of SatanKosmos wrote:Wat vinden dammers mooie muziek?
Noem eens een topsong!
in alle zinnen van het woord, de woorden, figuurlijk letterlijk immoraal sexueel explexiet
Post Scriptum je hebt die ingo hard uitgeluld. Ik vind dat stuk(ken) van je zoo fantastisch, kan niemand aan tippen. Maarja niemand fuckt met De Kosmos natuurlijk.
Gezien een antwoord in een eerder topic houdt Bert Zwart van het Kabouterlied van Kabouter Plop [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Kosmos wrote:Wat vinden dammers mooie muziek?
Noem eens een topsong!
-
Zeker! Als een een aantal biertjes opheb [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]kneeltje wrote:Gezien een antwoord in een eerder topic houdt Bert Zwart van het Kabouterlied van Kabouter Plop [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Kosmos wrote:Wat vinden dammers mooie muziek?
Noem eens een topsong!
Bert, je weet toch dat er slechts perceptie is en geen werkelijkheid?Bert Zwart wrote:Het was toch eerder andersom, Joost.Insomnia wrote:Angerfist - Sons of SatanKosmos wrote:Wat vinden dammers mooie muziek?
Noem eens een topsong!
Maar als het om uitlullen gaat is de Adder natuurlijk een liefhebber en kenner bij uitstek!
Last edited by Kosmos on Mon May 31, 2004 18:50, edited 1 time in total.
Heaven is no location, but a state of mind
-
Ik vrees dat jij voor Nederlands een laag cijfer gaat halen Joost, argumenten wegen is echt niet voor je weggelegd, misschien moet je ook eens wat Cicero lezen en vertalen, en dan nog eens beoordelen wie er de beste argumenten had in die discussie...Insomnia wrote:Angerfist - Sons of SatanKosmos wrote:Wat vinden dammers mooie muziek?
Noem eens een topsong!
-
- Real name: Irene Stegeman
Ik ben gek van Trance.. Onder anderen : Grove Coverage en Novaspace!!!!Kosmos wrote:Wat vinden dammers mooie muziek?
Noem eens een topsong!
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Jasper, ik weet echt wel wie Cicero is en hoe hij dingen behandelt, heb nog stukken van hem vertaald. Ingo had wel goede argumenten, maar hij word gewoon uitgeluld, dan maakt het mij niks uit. Ingo plaatst nooit damtechnisch nuttige bijdragen, iets wat de Kosmos wél doet.Double_D wrote:Ik vrees dat jij voor Nederlands een laag cijfer gaat halen Joost, argumenten wegen is echt niet voor je weggelegd, misschien moet je ook eens wat Cicero lezen en vertalen, en dan nog eens beoordelen wie er de beste argumenten had in die discussie...Insomnia wrote:Angerfist - Sons of SatanKosmos wrote:Wat vinden dammers mooie muziek?
Noem eens een topsong!
in alle zinnen van het woord, de woorden, figuurlijk letterlijk immoraal sexueel expleciet
je veranderd wel erg snel en veel van smaak, of vind je alles leuk?Damkoningin wrote:Ik ben gek van Trance.. Onder anderen : Grove Coverage en Novaspace!!!!Kosmos wrote:Wat vinden dammers mooie muziek?
Noem eens een topsong!
Trance is voor mietjes, hoewel trancegirls meestal wel lekker zijn.
Insomnia: je veranderd wel erg snel en veel van smaak, of vind je alles leuk?Damkoningin wrote:Ik ben gek van Trance.. Onder anderen : Grove Coverage en Novaspace!!!!Kosmos wrote:Wat vinden dammers mooie muziek?
Noem eens een topsong!
Trance is voor mietjes, hoewel trancegirls meestal wel lekker zijn.[/quote]
Het lijkt hier verdomme de EO wel. Daar zitten ze, waar het programma ook over gaat, altijd binnen de 30 seconden bij Het Hogere. Jullie pubertjes slagen er eveneens in om in elke draad binnen een paar tellen op seks uit te komen. Dat jullie nog aan dammen toekomen...
Last edited by composite on Mon May 31, 2004 19:08, edited 1 time in total.
Klaar met wat?Bert Zwart wrote:Ik ben er klaar mee Tjalling, zoek het maar uit.
Tjalling is in veel aspecten van het dammen een groot persoon en daar kan nauwelijks iemand aan tippen.
Maar laten we ontopic wezen, misschien een poll over houden?