Is Bert v/d Schaaf een dammer?banaan wrote:PeterHt wrote:komkommer = banaan, zoals ik me in een andere thread al afvroeg... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Banaan wil dus weten hoe anoniem zijn tweede naam komkommer eigenlijk is [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Nee dat is niet waar, als ik wist wie komkommer was had ik dit topic niet geopend
WIE IS KOMKOMMER????????
-
teejow Geplaatst: Wo Mei 26, 2004 11:34 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
appel schreef:
Komkommer moet zich bekendmaken!
Maak jij je ook meteen ff bekend dan!
Ik ben appel, maar ik ben niet banaan of komkommer. Ik had me voor de grap even met appel geregistreerd.
--------------------------------------------------------------------------------
appel schreef:
Komkommer moet zich bekendmaken!
Maak jij je ook meteen ff bekend dan!
Ik ben appel, maar ik ben niet banaan of komkommer. Ik had me voor de grap even met appel geregistreerd.
Re: WIE IS KOMKOMMER????????
Heb ik iets gemist? Waar is dat afgesproken?banaan wrote:Aangezien er laatst afgesproken is dat niemand meer anoniem op het forum zou zijn, en van komkommer weet niemand het, dus vandaar de vraag: Wie is komkommer.
En om te voorkomen dat mensen mij hypocriet gaan vinden zal ik alvast vermelden wie ik ben. Ik ben Bert v/d Schaaf
-
Iemand die het leuk vind om dit soort topics te openen.banaan wrote:Wie vermoed u dan? als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]Bert Zwart wrote:Ik heb wel een vermoeden wie komkommer is.
Ben ik niet met je eens, ik denk dat het iemand is die het niet leuk vind om dit soort topics te openen. [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Bert Zwart wrote:Iemand die het leuk vind om dit soort topics te openen.banaan wrote:Wie vermoed u dan? als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]Bert Zwart wrote:Ik heb wel een vermoeden wie komkommer is.
Pffff..na al deze zware kost ben ik wel toe aan een fruithapje......
[img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
[img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]