Dammers Saai ?????

Discussies over damsport (in het Nederlands)
banaan

Dammers Saai ?????

Post by banaan » Tue May 25, 2004 21:11

Het is een soort gegeven dat mensen over het algemeen dammers saaie mensen vinden. Klopt dat? en hoe zou dat ''imago'' aangepast kunnen worden. En is het terecht dat mensen dat over dammers vinden??
geef nu uw mening weer!

Gezellig

Post by Gezellig » Tue May 25, 2004 21:15

saai onderwerp

Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij » Tue May 25, 2004 21:39

Ja ik weet het niet, ik zou wel een antwoord kunnen geven, maar ja ik zit net te stofzuigen, en mn plantjes moeten water en ja... allemaal moeilijke vragen en dan moet ik weer iets gaan verzinnen. Pffff, nounounou, ik weet het niet dus.

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Tue May 25, 2004 22:35

Arjen de Mooij wrote:Ja ik weet het niet, ik zou wel een antwoord kunnen geven, maar ja ik zit net te stofzuigen, en mn plantjes moeten water en ja... allemaal moeilijke vragen en dan moet ik weer iets gaan verzinnen. Pffff, nounounou, ik weet het niet dus.
Ik kan ook niet antwoorden. Ik moet bij mijn geraniums achter het raam blijven zitten kijken naar de kinderen in de straat!
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

fredje

Post by fredje » Tue May 25, 2004 23:03

Oh heerlijk dit ouwenelen. Net bezig met een breiwerkje, kopje thee erbij......

banaan

Post by banaan » Tue May 25, 2004 23:04

Kom op jullie moeten in dit forum juist het tegendeel bewijzen!!, lijkt er nog niet veel op tot nu toe [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]

fredje

Post by fredje » Tue May 25, 2004 23:07

KNDB is een open inrichting, kun je moeilijk saai noemen toch! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Saai?

Post by Kosmos » Wed May 26, 2004 00:19

Nou, ik wilde graag antwoorden, maar ik moet naar bed.
Morgen roept de wekker weer, tringtiiiiiiiiiiiing en dat betekent dat deze slaaf naar zijn baas moet. Doeoeooeooeg.
Heaven is no location, but a state of mind

ZevenInEenKlap

Post by ZevenInEenKlap » Wed May 26, 2004 00:28

Kunnen we 'saai' misschien vervangen door 'kinderachtig'? Daar lijkt hier meer sprake van te zijn!

Even ontopic> dammers behoren tot de bizarste mensen die er zijn. Excentriekelingen, social outcasts, depressievelingen, NERDS, enzovoorts. Ik kom zelden 'normale' dammers tegen. Saai? Tja, als je bizar saai vindt...
Vertel de saaivinders maar eens wat leuke anecdotes over wat excentriekelingen (van der Wal kennen ze al) en ze zullen van mening veranderen.
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy

Fons van der Plas

Post by Fons van der Plas » Wed May 26, 2004 08:53

Misschien zijn we saai omdat we zo gek zijn 4 uur of langer achter een dambord te zitten en het nog leuk vinden ook.

Marjola

Re: Dammers Saai ?????

Post by Marjola » Wed May 26, 2004 10:23

banaan wrote:Het is een soort gegeven dat mensen over het algemeen dammers saaie mensen vinden. Klopt dat? en hoe zou dat ''imago'' aangepast kunnen worden. En is het terecht dat mensen dat over dammers vinden??
geef nu uw mening weer!
Deze vraag werd ook in de trein richting A'foort gesteld. Veel mensen zeiden dat dammers saai waren maar denken daar nu vast heel anders over ..

PeterHt

Post by PeterHt » Wed May 26, 2004 11:19

banaan wrote:Het is een soort gegeven dat mensen over het algemeen dammers saaie mensen vinden. Klopt dat? en hoe zou dat ''imago'' aangepast kunnen worden. En is het terecht dat mensen dat over dammers vinden??
geef nu uw mening weer!
Is 'banaan' trouwens dezelfde persoon als 'komkommer'? Allebei dezelfde voorwerpsvorm en dezelfde soort topics.

Misschien kunnen 'banaan' en 'komkommer' zich melden in de thread 'bijnamen'...

banaan

Post by banaan » Wed May 26, 2004 11:28

Marjola wrote:
geef nu uw mening weer!
Deze vraag werd ook in de trein richting A'foort gesteld. Veel mensen zeiden dat dammers saai waren maar denken daar nu vast heel anders over ..
Hoezo zouden ze er anders over denken?

FDA

Post by FDA » Wed May 26, 2004 19:00

Misschien moeten we eerst voor zorgen dat ze het niet verwarren met schaken

Post Reply