WIE IS KOMKOMMER????????
WIE IS KOMKOMMER????????
Aangezien er laatst afgesproken is dat niemand meer anoniem op het forum zou zijn, en van komkommer weet niemand het, dus vandaar de vraag: Wie is komkommer.
En om te voorkomen dat mensen mij hypocriet gaan vinden zal ik alvast vermelden wie ik ben. Ik ben Bert v/d Schaaf
En om te voorkomen dat mensen mij hypocriet gaan vinden zal ik alvast vermelden wie ik ben. Ik ben Bert v/d Schaaf
En wie mag banaan dan wel zijn???????????????
Zometeen hebben we hier een hele fruitschaal... [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Zometeen hebben we hier een hele fruitschaal... [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Met hun hebben we inderdaad nog een appeltje te schillen! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
dat heb ik toch gezegd, wel goed lezen he voordat je van die opmerkingen gaat maken.Damsaurus wrote:En wie mag banaan dan wel zijn???????????????
weet iemand trouwens al wie komkommer is???
Even goede vrienden hoor [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Damsaurus wrote:Excuses Banaan,
Ik was idd te snel.
Gegroet
Damsaurus
-
Wie vermoed u dan? als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]Bert Zwart wrote:Ik heb wel een vermoeden wie komkommer is.
-
komkommer = banaan, zoals ik me in een andere thread al afvroeg... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Banaan wil dus weten hoe anoniem zijn tweede naam komkommer eigenlijk is [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Banaan wil dus weten hoe anoniem zijn tweede naam komkommer eigenlijk is [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
PeterHt wrote:komkommer = banaan, zoals ik me in een andere thread al afvroeg... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Nee dat is niet waar, als ik wist wie komkommer was had ik dit topic niet geopend
-
Misschien is komkommer wel de echte naam van Guest?
Horen jullie nog wel eens iets van hem [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]
Maar wat is dan de voornaam van komkommer? [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Horen jullie nog wel eens iets van hem [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]
Maar wat is dan de voornaam van komkommer? [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]