Dammers Saai ?????
Dammers Saai ?????
Het is een soort gegeven dat mensen over het algemeen dammers saaie mensen vinden. Klopt dat? en hoe zou dat ''imago'' aangepast kunnen worden. En is het terecht dat mensen dat over dammers vinden??
geef nu uw mening weer!
geef nu uw mening weer!
- Arjen de Mooij
-
- Real name: Irene Stegeman
Ik kan ook niet antwoorden. Ik moet bij mijn geraniums achter het raam blijven zitten kijken naar de kinderen in de straat!Arjen de Mooij wrote:Ja ik weet het niet, ik zou wel een antwoord kunnen geven, maar ja ik zit net te stofzuigen, en mn plantjes moeten water en ja... allemaal moeilijke vragen en dan moet ik weer iets gaan verzinnen. Pffff, nounounou, ik weet het niet dus.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Kom op jullie moeten in dit forum juist het tegendeel bewijzen!!, lijkt er nog niet veel op tot nu toe [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
KNDB is een open inrichting, kun je moeilijk saai noemen toch! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Saai?
Nou, ik wilde graag antwoorden, maar ik moet naar bed.
Morgen roept de wekker weer, tringtiiiiiiiiiiiing en dat betekent dat deze slaaf naar zijn baas moet. Doeoeooeooeg.
Morgen roept de wekker weer, tringtiiiiiiiiiiiing en dat betekent dat deze slaaf naar zijn baas moet. Doeoeooeooeg.
Heaven is no location, but a state of mind
-
Kunnen we 'saai' misschien vervangen door 'kinderachtig'? Daar lijkt hier meer sprake van te zijn!
Even ontopic> dammers behoren tot de bizarste mensen die er zijn. Excentriekelingen, social outcasts, depressievelingen, NERDS, enzovoorts. Ik kom zelden 'normale' dammers tegen. Saai? Tja, als je bizar saai vindt...
Vertel de saaivinders maar eens wat leuke anecdotes over wat excentriekelingen (van der Wal kennen ze al) en ze zullen van mening veranderen.
Even ontopic> dammers behoren tot de bizarste mensen die er zijn. Excentriekelingen, social outcasts, depressievelingen, NERDS, enzovoorts. Ik kom zelden 'normale' dammers tegen. Saai? Tja, als je bizar saai vindt...
Vertel de saaivinders maar eens wat leuke anecdotes over wat excentriekelingen (van der Wal kennen ze al) en ze zullen van mening veranderen.
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
==> Aphex Twin - Come to Daddy
-
Re: Dammers Saai ?????
Deze vraag werd ook in de trein richting A'foort gesteld. Veel mensen zeiden dat dammers saai waren maar denken daar nu vast heel anders over ..banaan wrote:Het is een soort gegeven dat mensen over het algemeen dammers saaie mensen vinden. Klopt dat? en hoe zou dat ''imago'' aangepast kunnen worden. En is het terecht dat mensen dat over dammers vinden??
geef nu uw mening weer!
Is 'banaan' trouwens dezelfde persoon als 'komkommer'? Allebei dezelfde voorwerpsvorm en dezelfde soort topics.banaan wrote:Het is een soort gegeven dat mensen over het algemeen dammers saaie mensen vinden. Klopt dat? en hoe zou dat ''imago'' aangepast kunnen worden. En is het terecht dat mensen dat over dammers vinden??
geef nu uw mening weer!
Misschien kunnen 'banaan' en 'komkommer' zich melden in de thread 'bijnamen'...
Hoezo zouden ze er anders over denken?Marjola wrote:Deze vraag werd ook in de trein richting A'foort gesteld. Veel mensen zeiden dat dammers saai waren maar denken daar nu vast heel anders over ..banaan wrote:Het is een soort gegeven dat mensen over het algemeen dammers saaie mensen vinden. Klopt dat? en hoe zou dat ''imago'' aangepast kunnen worden. En is het terecht dat mensen dat over dammers vinden??
geef nu uw mening weer!