Bron: Facebookgroep
International Draughts
Steven Tjong is with
Melvin Gameboy Dahl.
International Draughts
Dammen met Melvin Dahl.
La Guyane Réveillez-vous Frans Guyana 2024
Saint-Laurent
Frans-Guyana is een Frans overzees departement aan de noordkust van Zuid-Amerika. Het is het grootste gebied van de Europese Unie buiten Europa. Het grenst in het westen aan Suriname en wordt verder omsloten door de Braziliaanse deelstaat Amapá
Hieronder wat sfeerbeelden van het toernooi:

de Eindstand
Melvin Gameboy Dahl
Top contributor
Steven Tjong dank je voor de topic. Het is onze eerste officiele toernooi geweest en het was niet makkelijk. Borden met nummers gebruikt en toch werd er verkeerd genoteerd

maar over het algemeen verliep het wel vlot. Ik dank hierbij ook Piet Bouma en Henry Sjoerwamo die me veel hebben bijgestaan om het toernooi goed te laten verlopen. Andrew Tjon A Ong krijgt ook mijn dank als tussenpersoon voor het maken van de topic

. Er volgen na dit toernooi zeker andere en waarschijnlijk ook open toernooien. De kampioen is zoals verwacht geworden
Amoni Afonsoewa Hij won 500€ een trofee en een ticket naar Costa Rica. De 2de plek won 300€ een trofee zn ook een ticket Costa Rica. De derde plek kreeg 200€ en een trofee. De 4de plek kreeg een trofee en de 5e plek Melvin Gameboy Dahl kreeg ook een trofee.