Insomnia
- Arjen de Mooij
Insomnia
Maak uw keuze
-
-
Blaf
Blaffende honden beffen niet, is de uitdrukking.MonestrySoul wrote:hahaha, tering!!!
Bijtende eenden blaffen niet
Mooie, communistisch geïnspireerde keuzevrijheid.
Heaven is no location, but a state of mind
ik vind het nogal moeilijk om te kiezen, kan er de overweging worden gemaakt om als 3e keus ze allebei te nemen? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Neen, Frerik, onmogelijk.FDA wrote:ik vind het nogal moeilijk om te kiezen, kan er de overweging worden gemaakt om als 3e keus ze allebei te nemen? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Je moet een knoop doorhakken!
huh wat bedoel je? ik heb deze topic (onderwerp) niet aangemaakt en heb er ook nog niks in geschreven. Kijk nog maar eens goed wie het heeft geschreven, alleen als er aan de linkerkant insomnia staat dan heb ik het geschreven!draakje13 wrote:ik vind t ook onzin sorry insomnia dit keer slaat t echt nergens op
Ik denk dat ik dan maar voor keuze 2 ga, die geeft toch het beste weer waar het over gaat.Kosmos wrote:Neen, Frerik, onmogelijk.FDA wrote:ik vind het nogal moeilijk om te kiezen, kan er de overweging worden gemaakt om als 3e keus ze allebei te nemen? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Je moet een knoop doorhakken!
Hey Insomnia oftewel Joost Verplak (of beter gezegd Jorijn Verplak) je hebt wel degelijk een topic geopend. Die ene van Kosmos of hij een ongelooflijke klootzak is of niet.Insomnia wrote:huh wat bedoel je? ik heb deze topic (onderwerp) niet aangemaakt en heb er ook nog niks in geschreven. Kijk nog maar eens goed wie het heeft geschreven, alleen als er aan de linkerkant insomnia staat dan heb ik het geschreven!draakje13 wrote:ik vind t ook onzin sorry insomnia dit keer slaat t echt nergens op
En wat vind jij Appie? Ik ben toch zeker wel een enorme klootzak of niet?Appie wrote:Hey Insomnia oftewel Joost Verplak (of beter gezegd Jorijn Verplak) je hebt wel degelijk een topic geopend. Die ene van Kosmos of hij een ongelooflijke klootzak is of niet.Insomnia wrote:huh wat bedoel je? ik heb deze topic (onderwerp) niet aangemaakt en heb er ook nog niks in geschreven. Kijk nog maar eens goed wie het heeft geschreven, alleen als er aan de linkerkant insomnia staat dan heb ik het geschreven!draakje13 wrote:ik vind t ook onzin sorry insomnia dit keer slaat t echt nergens op
[img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Hehe , vraag het mij ook eens [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Appie schreef:
Insomnia schreef:
draakje13 schreef:
ik vind t ook onzin sorry insomnia dit keer slaat t echt nergens op
huh wat bedoel je? ik heb deze topic (onderwerp) niet aangemaakt en heb er ook nog niks in geschreven. Kijk nog maar eens goed wie het heeft geschreven, alleen als er aan de linkerkant insomnia staat dan heb ik het geschreven!
Hey Insomnia oftewel Joost Verplak (of beter gezegd Jorijn Verplak) je hebt wel degelijk een topic geopend. Die ene van Kosmos of hij een ongelooflijke klootzak is of niet.
En wat vind jij Appie? Ik ben toch zeker wel een enorme klootzak of niet?