Zijn echte naam is te vinden op zijn website... [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]ildjarn wrote: Als ik het goed begrijp is Steenslag geverifieerd bij Alexander (ik weet ook wie het is), maar heeft hij aangegeven dat hij liever zijn echte naam niet hier vernoemd wil zien.
"Geen anoniemen" forum
Re: "Geen anoniemen" forum
Mag deze lijst nog wel, gezien de AVG?
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
- Marcel Kosters
Natuurlijk. Iedere gebruiker heeft bewust ingestemd met het feit dat zijn of haar echte naam gekoppeld is aan een pseudoniem.
Ik zou graag een logische volgende stap zien. Namelijk het afvoeren van de mogelijkheid op een anoniem forum gedeelte te posten.
En het verwijderen van het anonieme gedeelte. Dit omdat het anonieme gedeelte amper wordt gebruikt. Maar meer belangrijk, omdat
het anonieme gedeelte vrijwel uitsluitend wordt gebruikt voor persoonlijke aanvallen. Persoonlijke aanvallen zullen vast mogen. Maar
laat een ieder dat dan maar onder eigen naam doen.
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.
-
- Real name: Eric van Dusseldorp
Mee eens!Marcel Kosters wrote: ↑Tue Jul 02, 2019 07:29Natuurlijk. Iedere gebruiker heeft bewust ingestemd met het feit dat zijn of haar echte naam gekoppeld is aan een pseudoniem.
Ik zou graag een logische volgende stap zien. Namelijk het afvoeren van de mogelijkheid op een anoniem forum gedeelte te posten.
En het verwijderen van het anonieme gedeelte. Dit omdat het anonieme gedeelte amper wordt gebruikt. Maar meer belangrijk, omdat
het anonieme gedeelte vrijwel uitsluitend wordt gebruikt voor persoonlijke aanvallen. Persoonlijke aanvallen zullen vast mogen. Maar
laat een ieder dat dan maar onder eigen naam doen.