Natuurlijk heb je gelijk Paul. Maar mocht het bestuur nou niet in staat zijn om een visie te ontwikkelen zouden ze toch op zijn minst alle zaken voor de damsport die niet discutabel zijn kunnen bewerkstelligen?
Neem bijvoorbeeld de DAMZ-site. Die werkt nog steeds niet terwijl dat zeker nu zou moeten met de uitrol van de damz-damsets. Is er 1 dammer te vinden die zegt dat het beter is om die site slecht te laten werken?
Heel de bondsraad zegt dat die damz-site nu eens moet gaan werken en het bestuur vertikt het om dit doen. Totale onwil zeker met 2 ton op de bank. Desnoods geef je Damz inclusief budget aan vrijwilligers die nu ook al met damz-damsets bezig zijn. Doe ten minste IETS op dit gebied.
Bondsraad, bestuur en bestuursbeleid
-
- Real name: Thijs van den Broek
-
Re: Bondsraad, bestuur en bestuursbeleid
Een noodkreet die gehoord moet worden.playforstacks wrote: ↑Sun Jan 27, 2019 18:26Natuurlijk heb je gelijk Paul. Maar mocht het bestuur nou niet in staat zijn om een visie te ontwikkelen zouden ze toch op zijn minst alle zaken voor de damsport die niet discutabel zijn kunnen bewerkstelligen?
Neem bijvoorbeeld de DAMZ-site. Die werkt nog steeds niet terwijl dat zeker nu zou moeten met de uitrol van de damz-damsets. Is er 1 dammer te vinden die zegt dat het beter is om die site slecht te laten werken?
Heel de bondsraad zegt dat die damz-site nu eens moet gaan werken en het bestuur vertikt het om dit doen. Totale onwil zeker met 2 ton op de bank. Desnoods geef je Damz inclusief budget aan vrijwilligers die nu ook al met damz-damsets bezig zijn. Doe ten minste IETS op dit gebied.
Bestuur, waar zijn jullie, en waarom lijkt het aantoonbaar en bewijsbaar dat jullie lege e-mails verzenden? Of klopt dat dat dan toch niet?
En bondsraad, ook dit bestuur kan worden weggestuurd!!!
-
Jaap van Galen wrote: ↑Sun Jan 27, 2019 22:32Een noodkreet die gehoord moet worden.playforstacks wrote: ↑Sun Jan 27, 2019 18:26Natuurlijk heb je gelijk Paul. Maar mocht het bestuur nou niet in staat zijn om een visie te ontwikkelen zouden ze toch op zijn minst alle zaken voor de damsport die niet discutabel zijn kunnen bewerkstelligen?
Bestuur, waar zijn jullie, en waarom lijkt het aantoonbaar en bewijsbaar dat jullie lege e-mails verzenden? Of klopt dat dat dan toch niet?
En bondsraad, kunnen jullie hier kritische vragen over stellen, en om een niet-leeg antwoord vragen?
-
- Real name: Michel Stempher
Het verbaast me dat dit bestuur zichzelf nog niet heeft weggestuurd. Als het echt een technisch mankement is, zouden andere mensen in de CC en/of BCC ook wel reageren. Aangezien dat tot dusver niet gebeurt, ga ik ervan uit dat het een doelbewuste actie is van de voorzitter.
-
Ik geloof niet in opzet.
Ik denk dat de imponerende toespraak van voorzitter de Jong na de WK match een begin is van een nieuwe toekomst .
- Henk de Witt
Het raadsel van de lege emails.Dat is weer een spekkie voor het bekkie van een deel van de forum incrowd. 'Wat zit daar achter?' 'Daar moet iets achter zitten!' 'Hij, Ebbo de Jong, moet vooral mij hebben qua lege emails. Vergelijkend onderzoek heeft uitgewezen dat ik recordhouder ben qua lege emailgebeuren.' 'Nou ik heb er anders ook behoorlijk veel gekregen hoor!'
Goed niveau, heren. Vooral van de inmiddels al dan niet uitgetreden bondsraadsleden. Het is natuurlijk veel te ingewikkeld om Ebbo even te bellen en hem om opheldering te vragen. Ik kan jullie wel op weg helpen door zijn telefoonnummer te verstrekken: 06 - 51 10 67 39. Hiermee schend ik niet Ebbo's privacy. Zijn telefoonnummer staat open en bloot op de KNDB-site. De bedoeling daarvan lijkt me dat Ebbo af en toe gebeld wordt. Door een bondsraadslid of zo.
Goed niveau, heren. Vooral van de inmiddels al dan niet uitgetreden bondsraadsleden. Het is natuurlijk veel te ingewikkeld om Ebbo even te bellen en hem om opheldering te vragen. Ik kan jullie wel op weg helpen door zijn telefoonnummer te verstrekken: 06 - 51 10 67 39. Hiermee schend ik niet Ebbo's privacy. Zijn telefoonnummer staat open en bloot op de KNDB-site. De bedoeling daarvan lijkt me dat Ebbo af en toe gebeld wordt. Door een bondsraadslid of zo.