-
AnDa
Dieter wrote:ildjarn wrote:Dieter wrote:Jammer dat sommige clubs zo zeer het plaatsen van partijen nalaten. helaas ook niets in in dumpstore, zou best wel willen helpen.
Kroonschijf-DeVasteZet.png
Dat bedoel ik Joost, daar erger ik me nu mateloos aan
Ik vraag meestal bij uitwedstrijden aan de wedstrijdleider van de thuisclub of zij de partijen invoeren in TB.
1. Ja, prima!
2. Nee ->
2a. In één geval bood de wedstrijdleider aan dat ik de originele partijen en retourenvelop mee mocht nemen als ik de partijen zelf zou invoeren en de envelop daarna op de post zou doen, heb ik ook zo gedaan.
2b. Het is niet verboden dat iemand van de uitspelende club de kopie-biljetten verzameld van zijn clubgenoten (of in deze tijd: even een fotootje maken van het notatiebiljet) en deze zelf invoert.
Als je wilt kunnen dus zeker alle partijen van je eigen vereniging in TB komen te staan. En ja, soms moet je daarvoor ook zelf iets doen...
-
Piet Bouma
AnDa wrote:Dieter wrote:ildjarn wrote:
Kroonschijf-DeVasteZet.png
Dat bedoel ik Joost, daar erger ik me nu mateloos aan
En ja, soms moet je daarvoor ook zelf iets doen...
Dat is een waarheid als een koe.
Op zich is het dan vreemd dat Erwin Heunen en Paul Nitsch (spelers van Cema met een account van Toernooibase) hun partijen niet even invoeren.
En Dieter en Martijn hebben ook rechten om ook andere spelers van Cema een account te geven in Toernooibase via de link Beheer. Is eventjes wat meer zoeken en wat meer werk (en spelers zelf een email te sturen met gebruikersnaam en wachtwoord), maar dan kun je het voor elkaar krijgen. Moeten spelers het invoeren natuurlijk nog wel even willen doen...
https:toernooibase.kndb.nl More than 415.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 21.000 games broadcasted (semi-)live, more than 12.900 inserted tournaments!
-
Michiel
Vandaag moet de wedstrijd Witte van Moort - Hijken gespeeld worden. Het zal mij benieuwen hoe dit gaat aflopen. In Westerhaar zitten ze in ieder geval om 12 uur achter het bord .
-
Alex
Michiel wrote: ↑Sat Jan 12, 2019 01:17
Vandaag moet de wedstrijd Witte van Moort - Hijken gespeeld worden. Het zal mij benieuwen hoe dit gaat aflopen. In Westerhaar zitten ze in ieder geval om 12 uur achter het bord .
De match is toch niet afgelopen? Dus dezelfde spelers als vorige week zullen niet kunnen spelen? Dan had dus niet uitgesteld hoeven worden?
-
Edwin Twiest
Krijg net bericht dat Hijken om 11:50 toch heeft besloten niet te komen; gevalletje tuchtcommissie??
Op zich wel vreemd, want Wim Koopman heeft donderdag toegezegd vandaag te zullen spelen; dus dit is wel een moedwillige aktie geweest; zonde om dan iemand vanuit Duitsland, Friesland, ...... dan te laten komen; neem aan dat dit gewoon bij Hijken verhaald kan worden....
Heel onsportief van Hijken in elk geval.
Lijkt op WSDV tegen Hijken; ook ongegrond, maar WSDV kwam nog wel opdagen en nam een grote nederlaag voor lief.
Volgens mij is het nu 20-0 voor Westerhaar (zou het moeten zijn)
Ik ben groot fan van Hijken, maar dit is te amateuristisch aangepakt door die club; het landskampioenschap kunnen ze denk ik wel vergeten (al komen ze op karakter natuurlijk nog wel heel ver!)
-
Piet Bouma
Vreemd allemaal. Waarom in hemelsnaam die wedstrijd op 12 januari willen spelen?
In programmaboekje staat het volgende:
Een team dat niet is opgekomen krijgt twee wedstrijdpunten in mindering en een boete van honderd euro (artikel 41.4 SWR). De competitieleiding stelt een nieuwe datum vast, de aanvullende kosten komen voor rekening van het niet opgekomen team.
Dat zal wel van toepassing zijn.
https:toernooibase.kndb.nl More than 415.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 21.000 games broadcasted (semi-)live, more than 12.900 inserted tournaments!
-
Edwin Twiest
Er zijn 3 alternatieve data gegeven ; 2 in december en 12 januari.
Vorige week kwam het eerste teken van leven, waardoor de eerste twee opties al afvielen.
26 januari was ook geopperd als ik het goed heb, maar dan kon Wiersma, Wolff en Sipma niet en ik geloof Aalbers niet bij Westerhaar; dat blijkt dus ook geen optie geweest te zijn.
En daarna is het einde van de competitie en de inhaalwedstrijd moet voor ???? gespeeld zijn (voor de 10e ronde dacht ik?)
Het houdt een keer op natuurlijk; it takes 2 to tango he?
-
Edwin Twiest
Uiteraard ben ik niet van alles op de hoogte al jaren geen bestuurslid meer en speler van het tweede
nog een extra reaktie op Piet: waarom om vredesnaam...... ; waarom zegt Hijken wel te spelen en meldt zich om iets voor 12 af??
Voor de match hadden ze Sijbrands ook kunnen vragen ; dan Tromifov optrommelen en dan zijn ze topfavoriet toch? (Sipma en Aalbers spelen halve finales als het goed is, ondanks dat Wouter secondant is)
Hier laat ik het bij....tijd om van de fantastische match te genieten...nu kan het eindelijk een beetje spannend worden ...met nadruk op kan.
-
Paul van de Veen
by Paul van de Veen » Sat Jan 19, 2019 16:41
Paul van de Veen wrote:De stand na 7 ronden:
______________Niet opgekomen___Aantal wedstrijden__ Perc.
2013/2014_____52_______________6830_______________0,7613%
2014/2015_____35_______________6510_______________0,5376%
2015/2016_____57_______________6810_______________0,8370%
2016/2017_____57_______________6400_______________0,8906%
2017/2018_____63_______________6600_______________0,9545%
2018/2019_____70_____________4130_____________1,695%
[/quote]
Ik tel nu al 8 niet opgekomen in ronde 9. Statistiek moet weer even bijgewerkt worden.
-
Michiel
Het zal zaterdag en donderdag nog een heet potje worden tussen Westerhaar en Hijken.
https://www.tubantia.nl/twenterand/damc ... haring_web
Damclub Hijken wordt wel aan alle kanten gematst. Natuurlijk is het mooi als je een match kunt organiseren en ook nog een wereldkampioen kunt verwelkomen. Als de zaterdag van de nationale competitie gewoon een rustdag was ingelast had er gewoon gespeeld kunnen worden. Nu moeten anderen maar op de blaren zitten. Heb ik het nog niet eens over WSDV die wel kwam opdagen met minder spelers. En dan worden er in de uitspraak van het protest wel allerlei regeltjes bij gehaald maar het blijft gewoon meten met 2 maten. En ik heb er veel meer mensen zo over horen praten.
Dus KNDB luister eens een keer naar je leden.
-
Rob
Ik las net het volgende persbericht op knvb.nl:
"De klassieker Feyenoord-Ajax zal komende zondag worden gespeeld door teams van zevens spelers elk. Een aantal spelers van Ajax is dit weekend op zakenreis naar Barcelona en kan niet van de partij zijn. De wedstrijd begint zoals gepland om 14.30 uur in stadion de Kuip. Donderdagavond zal in de Ahoyhallen de rest van de wedstrijd worden gespeeld door teams van vier spelers elk. Het concert van Beyonce dat die avond daar zou worden gehouden is afgelast en zal worden verplaatst naar een nader te bepalen datum. De extra kosten komen, m.u.v. de extra reiskosten van de scheidsrechter, geheel op rekening van de Rotterdammers. De KNVB hoopt op deze manier een eerlijk verloop van de competitie te bevorderen."
-
GuidoB
Rob wrote: ↑Wed Jan 23, 2019 23:19
Ik las net het volgende persbericht op knvb.nl:
"De klassieker Feyenoord-Ajax zal komende zondag worden gespeeld door teams van zevens spelers elk. Een aantal spelers van Ajax is dit weekend op zakenreis naar Barcelona en kan niet van de partij zijn. De wedstrijd begint zoals gepland om 14.30 uur in stadion de Kuip. Donderdagavond zal in de Ahoyhallen de rest van de wedstrijd worden gespeeld door teams van vier spelers elk. Het concert van Beyonce dat die avond daar zou worden gehouden is afgelast en zal worden verplaatst naar een nader te bepalen datum. De extra kosten komen, m.u.v. de extra reiskosten van de scheidsrechter, geheel op rekening van de Rotterdammers. De KNVB hoopt op deze manier een eerlijk verloop van de competitie te bevorderen."
Volkomen begrijpelijk.
De op 27 januari 2019 niet gespeelde wedstrijd Feyenoord - Ajax had tegen de achtergrond van de op handen zijnde transfer van speler Frenkie de Jong niet op die datum mogen worden vastgesteld. Het niet-opkomen van Ajax op die dag, hoe afkeurenswaardig op zichzelf overigens ook, kan daarom niet worden bestraft met toepassing van artikel 41.4 van het Spel- en Wedstrijdreglement.
Wel heeft Feyenoord het recht om extra gemaakte kosten die het gevolg zijn van het niet-opkomen, door KNVB en Ajax vergoed te krijgen, voor zover het kostenposten betreft die binnen de KNVB als normaal declareerbaar gelden.
-
Frans de Jonge
- Real name: Frans de Jonge
by Frans de Jonge » Thu Jan 24, 2019 09:16
Michiel wrote: ↑Wed Jan 23, 2019 21:01
Het zal zaterdag en donderdag nog een heet potje worden tussen Westerhaar en Hijken. En dan worden er in de uitspraak van het protest wel allerlei regeltjes bij gehaald maar het blijft gewoon meten met 2 maten.
Is het advies van de Protestcommissie openbaar en/of ergens te vinden?
Het zijn niet allen koks die lange messen dragen.....
-
Piet Bouma
Frans de Jonge wrote: ↑Thu Jan 24, 2019 09:16
Het zal zaterdag en donderdag nog een heet potje worden tussen Westerhaar en Hijken. En dan worden er in de uitspraak van het protest wel allerlei regeltjes bij gehaald maar het blijft gewoon meten met 2 maten.
Wat dacht je van KNDB-site:
https://www.kndb.nl/zaterdag-halve-fina ... commissie/
-
Frans de Jonge
- Real name: Frans de Jonge
by Frans de Jonge » Thu Jan 24, 2019 10:27
Piet Bouma wrote: ↑Thu Jan 24, 2019 10:03
Frans de Jonge wrote: ↑Thu Jan 24, 2019 09:16
Wat dacht je van KNDB-site:
https://www.kndb.nl/zaterdag-halve-fina ... commissie/
Het zijn niet allen koks die lange messen dragen.....