![Image](https://farm2.staticflickr.com/1960/30653787357_5380139d92_c.jpg)
![Image](https://farm2.staticflickr.com/1958/43777048930_c07bc70e07_c.jpg)
DamZ! - Hersenfitness overal en altijd
Jong Oranje zaterdag 27 oktober op Schiphol onderweg naar WK Jeugd in Wit-Rusland. Foto's: Rik Keurentjes.
Waarom grijpt de moderator van dit forum niet in? Al dat gespam met die dambordjes in het topic bestuursbeleid, erg irritant. Post alleen topic gerelateerd of maak gewoon een topic aan m.b.t. de damz sets. Veel lezers zijn dit met mij eens.henk stoop wrote:Een juffrouw in Culemborg heeft 27 bordjes besteld. Voor alle leerlingen in de klas één.
Sorry Bart, je hebt helemaal gelijk. In elke post in deze draad móet het woord bestuursbeleid staan.VibeMan wrote:Waarom grijpt de moderator van dit forum niet in? Al dat gespam met die dambordjes in het topic bestuursbeleid, erg irritant. Post alleen topic gerelateerd ....?
VibeMan wrote:Waarom grijpt de moderator van dit forum niet in? Al dat gespam met die dambordjes in het topic bestuursbeleid, erg irritant. Post alleen topic gerelateerd of maak gewoon een topic aan m.b.t. de damz sets. Veel lezers zijn dit met mij eens.henk stoop wrote:Een juffrouw in Culemborg heeft 27 bordjes besteld. Voor alle leerlingen in de klas één.
Over bestuursbeleid gesproken.... zijn er nog interessante dingen gebeurd tijdens de bondsraadsvergadering?
Aanvullende cijfers van De Cirkel die vandaag zijn binnen gekomen:Marcel Kosters wrote:Geweldig, Paul! Nu dus al een score van 31,25%. Enschede is binnen enkele weken tijd onderweg van een jeugd dam dichtheid van praktisch nul naar wellicht de grootste dam dichtheid in een stad in Nederland.
Jouw ervaring komt overeen met mijn indrukken op schoolniveau eerder deze week in Haarlem. Inmiddels - onder lestijd! - introductieles gegeven aan 10 groepen van OBS De Cirkel. Gemiddeld (uitschieters naar 20% en meer dan 50%) gaf in iedere groep zo'n 30% van de kinderen aan (heel) graag te willen meedoen aan het schooldam kampioenschap. De ouders van twee HDC jeugdleden hoorden van de gastlessen op 'De Cirkel' in Haarlem en inmiddels ligt er een verzoek voor gastles op de school van hun kinderen, deze keer voor 11 groepen.
Deze uitspraak gaat wel erg ver. Je suggereert dat met DamZ-DamSet je de kinderen i.p.v. met promillages met percentages kunt bereiken, of lees ik dat fout?Marcel Kosters wrote:Daarvoor is de DamZ! DamSet met bijbehorend concept bedacht: om op een slimmer manier zo te organiseren dat onze Calimero organisatie een aanzienlijk deel van die 2 miljoen basisschool kinderen kan bereiken. En een percentage (geen promillage) van deze kinderen vaker achter het dambord kan zetten.