World Cup toernooi en Europees kampioenschappen blitz en rapid in Israel

Post Reply

A.Presman
Real name: Alexander Presman

Re: World Cup toernooi en Europees kampioenschappen blitz en rapid in Israel

Post by A.Presman » Mon Sep 17, 2018 23:26

Ondanks de deadline worden de inschrijvingen nog door de organisatie geaccepteerd.
Even ter info voor late beslissers.

arjan vd berg
Real name: Arjan van den Berg

Post by arjan vd berg » Wed Sep 26, 2018 10:12

Mocht er iemand op de dag waarop de eerste ronde plaatsvindt een lift willen van de luchthaven naar de speelzaal, laat het me dan even weten op vandenberg punt arjan apenstaartje yahoo punt com

Casper van der Tak

Post by Casper van der Tak » Thu Sep 27, 2018 15:26

arjan vd berg wrote:Mocht er iemand op de dag waarop de eerste ronde plaatsvindt een lift willen van de luchthaven naar de speelzaal, laat het me dan even weten op vandenberg punt arjan apenstaartje yahoo punt com
Ik neem aan dat je meespeelt Arjan - ik weet niet eens waar (had graag meegedaan maar ben elders), maar in ieder geval: succes!

arjan vd berg
Real name: Arjan van den Berg

Post by arjan vd berg » Fri Sep 28, 2018 13:06

Casper van der Tak wrote:
arjan vd berg wrote:Mocht er iemand op de dag waarop de eerste ronde plaatsvindt een lift willen van de luchthaven naar de speelzaal, laat het me dan even weten op vandenberg punt arjan apenstaartje yahoo punt com
Ik neem aan dat je meespeelt Arjan - ik weet niet eens waar (had graag meegedaan maar ben elders), maar in ieder geval: succes!
Dank je Casper, jammer dat je zelf niet meespeelt. Ik had begrepen dat je wel eens in Amman zat, dan had je zelfs met de bus kunnen komen, overstappen bij de Damascuspoort in Jeruzalem :-)

Post Reply