Transfermarkt Nationale Competitie 2018-2019

Post Reply
User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2798
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Transfermarkt Nationale Competitie 2018-2019

Post by Andrew Tjon A Ong » Sat Jun 09, 2018 00:24

Overgenomen uit de Facebookgroep "International Draughts"

Wereldkampioen Alexander Shvartsman wil komend seizoen 2018-2019 graag in de Nederlandse Competitie uitkomen. Wilt u met uw club de kans op succes vergroten, dan is er geen betere keuze, dan 's werelds sterkste dammer in te lijven. Ook is hij te boeken voor simultaans, trainingen etc.etc. Heeft u belangstelling? Neem dan svp contact met mij op: tjonaong@gmail.com

Image
Image

Topspeelster Viktoriya Motrichko, de nummer één op de vrouwenratinglijst van 1 oktober 2017, zou heel graag in de Nederlandse Competitie 2018-2019 willen uitkomen. Het liefste in de Ere- of Hoofdklasse. Over andere klassen valt ook te praten. Het hoeft om te beginnen, geen volledige competitie te zijn. Een stuk of vijf zes wedstrijden, bijvoorbeeld, wanneer de club extra versterking goed zou kunnen gebruiken, zou ze al te gek vinden. Ze komt uit Oekraïne en draait al een jaar of tien mee in de top van het vrouwendammen. Heeft u interesse of tips? Neem dan svp contact met mij op: tjonaong@gmail.com
Hieronder haar prestatiecurve en motivatie:
Motivation:
Dutch competition is unique league in the draughts. Viktoriia wants to be best women in future and hope that this strong league can help to raise her level up.
Image
Image

Egor Bobkov wil komend seizoen 2018-2019 graag in de Nederlandse Competitie uitkomen. Hij is een zeer talentvolle jeugdspeler uit de Oekraïne (6x jeugdkampioen van Oekraïne), die zich graag verder wil ontwikkelen in de sterke Nederlandse competitie. Hij is nu woonachtig in Polen en dat maakt het reizen richting Nederland makkelijker en goedkoper. Hij zou het liefste Hoofd- of Ereklasse spelen, maar een andere klasse zou ook nog wel kunnen. Heeft u belangstelling of tips? Neem dan svp contact met mij op: tjonaong@gmail.com

Hieronder zijn resultaten en motivatie:
My results
6 time Ukrainian champion, cadets and juniors.
2 place World Championship blitz cadets 2014
2 place European championship juniors 2015
3 place World championship juniors 2017
Winer of the international tournament LZS, Poland 2017
Winner of the international tournament Gniezno doors 2018

My motivation : I want to get draughts experience, make a progress in game, get a new friends. Because in future I want to try get to the Nederlands and leave in this country

Image
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

wim martin
Posts: 73
Joined: Sat May 22, 2004 22:02

Re: Transfermarkt Nationale Competitie 2018-2019

Post by wim martin » Sun Jun 10, 2018 13:21

Het fenomeen spelersmakelaar heeft blijkbaar nu ook bij het dammen zijn intrede gedaan.

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2798
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Transfermarkt Nationale Competitie 2018-2019

Post by Andrew Tjon A Ong » Sun Jun 10, 2018 17:31

wim martin wrote:Het fenomeen spelersmakelaar heeft blijkbaar nu ook bij het dammen zijn intrede gedaan.
Ben je ook op zoek naar een nieuwe club Wim? :wink:
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

wim martin
Posts: 73
Joined: Sat May 22, 2004 22:02

Re: Transfermarkt Nationale Competitie 2018-2019

Post by wim martin » Sun Jun 10, 2018 19:02

Nog even niet Andrew. Maar mocht het ooit aan de orde zijn, dan weet ik nu in ieder geval iemand die me tegen een (ik mag hopen minieme) vergoeding ergens onderbrengt.

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2798
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Transfermarkt Nationale Competitie 2018-2019

Post by Andrew Tjon A Ong » Sun Jun 10, 2018 20:54

wim martin wrote:Nog even niet Andrew. Maar mocht het ooit aan de orde zijn, dan weet ik nu in ieder geval iemand die me tegen een (ik mag hopen minieme) vergoeding ergens onderbrengt.
Geen probleem, dat je nog niet op de transferlijst wilt, Wim! Natuurlijk zou ik ook voor jou mijn uiterste best doen, om een royale vergoeding voor je te regelen, maar als ik naar jouw prestatiecurve kijk, zou het waarschijnlijk geen vetpot worden :wink:
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

Dieter
Posts: 1379
Joined: Thu Sep 18, 2003 20:30
Location: Sittard
Contact:

Re: Transfermarkt Nationale Competitie 2018-2019

Post by Dieter » Mon Jun 11, 2018 21:54

Cema/De Vaste Zet is nog op zoek naar versterking maar heeft geen budget voor vergoedingen. Reiskosten worden natuurlijk betaald. Versterking mag kwalitatief maar ook kwantitatief zijn. Met onze teams in Hoofdklasse en tweede klasse hebben we een platform voor elk niveau. Stuur maar een p.b. als je interesse hebt.

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2798
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Transfermarkt Nationale Competitie 2018-2019

Post by Andrew Tjon A Ong » Mon Jun 25, 2018 20:50

Even een update met de laatste stand van zaken. Viktoriya Motrichko en Egor Bobkov zijn inmiddels door een Nederlandse club ingelijfd en zijn dus niet meer beschikbaar. Beiden hebben naar behoren gepresteerd in het 3* Worldcuptoernooi Open Flevoland.
Nieuw op de transfermarkt is GMI Igor Kirzner. Hij woont in Oekraïne en wil ook graag in de Nederlandse clubcompetitie uitkomen. Heeft u belangstelling, dan kunt u contact met mij opnemen: tjonaong@gmail.com

Image

Image
Egor Bobkov (L), hier tijdens Open Flevoland, is blij dat hij komend seizoen in de Nederlandse competitie kan uitkomen.

Image
Viktoriya Motrichko heeft het vrouwenklassement gewonnen in Open Flevoland en was dubbel zo blij, omdat ze het komend seizoen ook nog in de Nederlandse competitie kan spelen. Elena Chesnokova (r) heeft ook interesse om in Nederland te komen spelen, maar is m.i. nog veel te jong.

Image
Viktoriya Motrichko, de winnares van het vrouwenklassement in de Open Flevoland Worldcup
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Oscar
Posts: 146
Joined: Sat Jan 03, 2009 21:27
Location: France
Contact:

Re: Transfermarkt Nationale Competitie 2018-2019

Post by Oscar » Sat Aug 25, 2018 09:43

hello ! damistes Friends
I would like to join a club for the new season.
If you are interested, contact me on my mail: oslog0301@gmail.com
Thank you in advance for your answers.
Good week to you!
Image
http://oslog0301.wix.com/damlog1

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2798
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Transfermarkt Nationale Competitie 2018-2019

Post by Andrew Tjon A Ong » Sat Sep 08, 2018 13:35

Nog één week voordat de Nationale Competitie gaat beginnen! Wilt u op de valreep nog de wereldkampioen inlijven? Dat kan nog! Onderstaande is nog steeds van toepassing. Hij is direct inzetbaar!

Wereldkampioen Alexander Shvartsman wil komend seizoen 2018-2019 graag in de Nederlandse Competitie uitkomen. Wilt u met uw club de kans op succes vergroten, dan is er geen betere keuze, dan 's werelds sterkste dammer in te lijven. Ook is hij te boeken voor simultaans, trainingen etc.etc. Heeft u belangstelling? Neem dan svp contact met mij op: tjonaong@gmail.com

Wij hebben hem alvast ingehuurd om een Masterclass Concentreren en Calcularen te komen geven. Zie info hier onder en een apart topic. Wat de andere kandidaten uit dit topic betreft, kan ik melden dat Egor Bobkov (inmiddels Europees kampioen U26 2018 (studenten) is ondergebracht bij CCR, Constant Rotterdam en dat Viktoriya Motrichko haar kunsten mag vertonen bij Heijmans Excelsior.

Image
Image
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Oscar
Posts: 146
Joined: Sat Jan 03, 2009 21:27
Location: France
Contact:

Re: Transfermarkt Nationale Competitie 2018-2019

Post by Oscar » Tue Dec 04, 2018 21:30

hello ! damistes Friends
I would like to join a club for the new season. I'm not expensive.
If you are interested, contact me on my mail: oslog0301@gmail.com
Thank you in advance for your answers.
Good week to you!
Image
http://oslog0301.wix.com/damlog1

Post Reply