Ik begrijp het dus goed dat waar heel Nederland zich naar een 24/7 samenleving ontwikkelt de KNDB juist weer teruguit gaat in de tijd en zich ontwikkelt naar een middeleeuwse sportbond.Michel Stempher wrote:In een ver verleden waren de halve finales van Nederland nog zonder ellendige dubbele rondes (die dubbele ronde betekent 7.30 vertrek en pas 23.00 thuis ofzo). Hoe werd dit gecompenseerd? Door de twee rondes te verspreiden over de zaterdag en zondag. Ik begrijp niet zo goed waarom hiervan is afgeweken.
Zo gaan we de ledendaling niet omzetten in een ledenstijging.
We moeten ons richten op 17 miljoen Nederlanders niet op die paar fundamentalistische gristenen.
Ebbo heeft nog een hoop werk te verrichten.
Wie is trouwens wsdvrules?
Toch niet dat bondsraadlid dat net uit de bondsraad gestapt is vanwege de bestuurswisseling!
Dan moet ik uitkijken met wat ik hier op het forum schrijf.
Maar daar heb ik een truukje voor ik citeer gewoon iemand anders:
Beste Erik van de Weerdhof,
Waarom kopieer je teksten uit chatboxen?
En wat is de reden dat je ze dan naar TG toestuurt om "te laten zien dat je erover beschikt"
En waarom bied je hier aan om deze teksten op te sturen aan belangstellenden?
bewijs:
Iemand die teksten uit chatboxen kopieert, daar mensen mee lastig valt en uiteindelijk via WSDV, GDB en KNDB een royement weet te bewerkstelligen die kan maar beter niet in de bondsraad zitten.nadinevantiel wrote:Beste Erik van de Weerdhof,
Waarom kopieer je teksten uit chatboxen?
En wat is de reden dat je ze dan naar TG toestuurt om "te laten zien dat je erover beschikt"
En waarom bied je hier aan om deze teksten op te sturen aan belangstellenden?
Maar ja bij WSDV zit die natuurlijk wel op de goede plaats.