Fred van Amersfoort wrote:Ik kreeg mijn geniale tekst niet weg. En eigenlijk was ik nog te mild. Ik moet die types niet.
O, dit is dus een staaltje geschiedvervalsing.
Je kunt als je te ver bent gegaan natuurlijk ook alles laten staan en dan in een nieuwe post, sorry zeggen.
Dat doe ik altijd!
Niet dat ik van plan ben om dat ooit te doen maar hoe werkt dat dan je tekst in een punt veranderen?
Ik begrijp het toch goed dat michel en jij geen vrienden zijn?
Dat begrijp ik eigenlijk niet want michel is heel sympathiek en jij lijkt me ook best wel aardig ook al kom je dan uit Gelderland en kruip je voor de Gelderse machthebbers.
Kunnen jullie niet beter ipv elkaar te bestrijden, samen de misstanden binnen de KNDB bestrijden.
Hier op dit topic zouden jullie dan samen de willekeur van de vooruitspeelregeling aan de kaak kunnen stellen net als ik.
Want over een ding zijn wij hetmet zijn drieeen denk ik wel eens:
Als er al geknoeid wordt in het competitieschema (liever niet dus !!!) dan moeten daar wel heel verschrikkelijk goede redenen voor zijn en niet in het ene geval wel en het andere zelfde geval niet.
Om het maar actueel te houden.
Het overlijden van de kopman van het eerste tiental misschien eventueel wel maar een vakantie naar Tallinn van een willekeurige speler in het tiental zeker niet.