Ik ben er inderdaad achter gekomen dat guido een pm heeft gestuurd.GuidoB wrote:Zucht...
Nou, dan maar zo. Kan de hele wereld meegenieten.
Ik heb je aan het begin van de avond een Pm gestuurd en net nog een e-mail. Misschien weet je de Pm niet te vinden en heb je een e-mail adres opgegeven dat je niet leest. Je gaat maar door met mensen te beschadigen en als er iemand voor je voeten loopt, maak je het in rap tempo nog erger.
Nogmaals het verzoek hiermee te stoppen. Ik heb je in de Pm netjes gevraagd een en ander op te ruimen, maar je geeft hier geen gehoor aan. Waarom, weet ik niet. Je moet het zelf maar weten. Ik zal proberen je in het vervolg te negeren.
Een in mijn ogen hele vreemde pm vol beschuldigingen misvattingen en misverstanden.
Guido zegt bijvoorbeeld dat hij dacht dat ik ruzie heb gehad met Tjalling Goedemoed.
Hoe komt hij erbij?
Denkt hij dat echt en is hij dus op dat punt ter goeder trouw.
of speelt hij een smerig spelletje, ik ken Guido niet?
Ik heb in elk geval het aanbod gedaan om ons dispuut per huis e-mail op te lossen.
Ik heb goede bedoelingen en na het lezen van zijn pm ook nog wel goede hoop dat we er samen uitkomen.
Ik heb nog geen e-mail ontvangen.
Voor de zekerheid Guido heb jij wel mijn pm met mijn e-mail adres ontvangen.
Ook als je onverhoopt geen contact meer met mij wilt laat dat dan in elk geval even weten