Bondsraad

Post Reply
GuidoB

Re: Bondsraad

Post by GuidoB » Mon Jul 10, 2017 23:48

Ganesha wrote:
Ton van Namen wrote:
Ganesha wrote:
Ik vind het echt ongelooflijk dit maar steeds uit jouw mond te horen Marcel.

Ik vind dat Frans de Jonge dit prima doet. Een mooie functie omschrijving, waarbij verbinden juist centraal staat. Verbinden met de provinciale bonden, breedte en topsport en ook nog met FMJD/EDC.

Beter te luisteren naar een Paul Sier dan naar Marcel Kosters die in de uitvoering steeds op die punten tekort is geschoten die hij nu als belangrijke voorwaarden eist!
Beste Daan,

Ik kan het helaas niet met je eens zijn.
Het bestuursprofiel (waarvoor ik niet alleen Frans verantwoordelijk houd, het is geplaatst na overleg met de overige bondsraadsleden, zo heb ik vernomen) , zoals geplaatst op de KNDB-site, suggereert een mooie toekomst voor de KNDB.
Ik denk dat die suggestie niet reeel is, namelijk :
1) De KNDB heeft serieuze financiele problemen.
2) De plannen, zoals gepresenteerd door de bondsraad, hebben in het verleden gefaald. En zonder een serieuze analyse waarom ze gefaald hebben, zullen ze opnieuw falen. Wat mij betreft (en ik geloof dat ik daar niet alleen in sta) zijn zij meer een droom dan een realistisch plan.

Wat dat betreft geven naar mijn mening Henk de Witt, Casper vd Tak, Marcel Kosters, Piet Bouma en mogelijk ook Thijs vd Broek blijk van een meer realistische benadering. De financien (en contractuele verplichtingen) zijn een bottle-neck. En die dienen eerst opgelost te worden, voordat we andere (geld kostende) plannen gaan bedenken.

Tenslotte krijg ik de indruk dat je plannen van Marcel afwijst, puur omdat hij ze indient. Niet omdat ze inhoudelijk falen.
Dat vind ik ongezond.
En ja, ik ben me ervan bewust dat de jonge Marcel als bestuurder in het verleden niet altijd een goede beslissing genomen heeft. Maar veel van deze gevallen heeft hij toegegeven (een kwaliteit die je niet bij veel mensen ziet).

Ik denk dat Marcel ondertussen veel wijzer is. En om eerlijk te zijn, ik denk dat hij op dit moment de ideale voorzitter van de KNDB zou zijn.
Hij verdient een tweede kans. En ik denk dat hij dat waar zal maken. Hij heeft een realistisch toekomstscenario voor de KNDB in gedachten en zal in ieder geval een faillissement voor de KNDB voorkomen.
(iets wat met de huidige onrealistische plannen van de bondsraad wel dreigt).
Beste Ton,

Je mag best de plannen van de BR onrealistisch vinden.Ieder zijn mening. Zelfs mag jij positief zijn over de oudere Marcel. Echter ik spreek over een Marcel van 0-3 jaar geleden. ik beoordeel hem op zijn daden. Mooi praterij over transparantie heb ik niets mee. Marcel plaats hier wel de mail van Paul Sier aan hem, maar niet zijn eerdere mail aan Paul Sier. Dat vind ik opvallend genoeg om nog steeds in te zien dat Marcel niets veranderd is, Transparantie van anderen eisen zonder zelf transparant te zijn.

In Marcel een nieuwe voorzitter te zien!! Dan begrijp jij er niets van en dat vind ik vreemd gezien de loopbaan die jij hier geschetst hebt. Ken jij Marcel nog vanuit andere situaties dan hier op het Forum. Ik leer graag ook over onvermoede capaciteiten van Marcel Kosters.
Ik ken Marcel al 27 jaar en hij is nog nooit een spat veranderd. Ik kan zo het bezwaarschrift posten waarin hij met gladde praatjes een extra puntje probeerde te vergaren in het Noord-Hollands aspirantenkampioenschap. Ook een jeugdzonde wellicht, maar het gedrag is kenmerkend.

Marcel als KNDB voorzitter is werkelijk om te kotsen! Net als die roep om transparantie van zijn hand. Als meneer ook maar een beetje transparant was geweest, hadden we meer dan 10 jaar geleden al gestopt met die topsport onzin. In die tijd zaten Daan en ik in de bondsraad. Maar meneer vond het interessanter om in het kader van een zogenaamde landenuitdaging de hele wereld af te reizen en in exotische landen een zieltje te winnen dat aan een WK voorronde wilde meedoen. Achteraf te bizar dat we daar in zijn getrapt.

Paul van de Veen

Post by Paul van de Veen » Tue Jul 11, 2017 00:19

playforstacks wrote: Maar het lijkt mij ook ongezond als ik mensen als Dieter en Paul van Veen allerlei zaken laat roepen die gewoon onjuist zijn. .
Het lijkt me ook ontzettend ongezond om Thijs van den Broek allerlei dingen te laten roepen die absoluut onjuist zijn.
Een kleine correctie daarom. Mijn naam is Paul van de Veen.
Thijs, alles begint met nauwkeurig schrijven. Zonder dat bereik je nooit iets.

playforstacks
Real name: Thijs van den Broek

Post by playforstacks » Tue Jul 11, 2017 00:33

Paul van de Veen wrote:
playforstacks wrote: Maar het lijkt mij ook ongezond als ik mensen als Dieter en Paul van Veen allerlei zaken laat roepen die gewoon onjuist zijn. .
Het lijkt me ook ontzettend ongezond om Thijs van den Broek allerlei dingen te laten roepen die absoluut onjuist zijn.
Een kleine correctie daarom. Mijn naam is Paul van de Veen.
Thijs, alles begint met nauwkeurig schrijven. Zonder dat bereik je nooit iets.
Mijn excuses, ik had het in een andere post wel goed gedaan. Ik zal er de volgende keer op letten.
Dat ik zonder nauwkeurig schrijven nooit iets bereik lijkt mij trouwens ook onjuist Paul van de Veen.

Ganesha

Post by Ganesha » Tue Jul 11, 2017 10:20

GuidoB wrote:
Ganesha wrote:
Ton van Namen wrote:

Beste Ton,

Je mag best de plannen van de BR onrealistisch vinden.Ieder zijn mening. Zelfs mag jij positief zijn over de oudere Marcel. Echter ik spreek over een Marcel van 0-3 jaar geleden. ik beoordeel hem op zijn daden. Mooi praterij over transparantie heb ik niets mee. Marcel plaats hier wel de mail van Paul Sier aan hem, maar niet zijn eerdere mail aan Paul Sier. Dat vind ik opvallend genoeg om nog steeds in te zien dat Marcel niets veranderd is, Transparantie van anderen eisen zonder zelf transparant te zijn.

In Marcel een nieuwe voorzitter te zien!! Dan begrijp jij er niets van en dat vind ik vreemd gezien de loopbaan die jij hier geschetst hebt. Ken jij Marcel nog vanuit andere situaties dan hier op het Forum. Ik leer graag ook over onvermoede capaciteiten van Marcel Kosters.
Ik ken Marcel al 27 jaar en hij is nog nooit een spat veranderd. Ik kan zo het bezwaarschrift posten waarin hij met gladde praatjes een extra puntje probeerde te vergaren in het Noord-Hollands aspirantenkampioenschap. Ook een jeugdzonde wellicht, maar het gedrag is kenmerkend.

Marcel als KNDB voorzitter is werkelijk om te kotsen! Net als die roep om transparantie van zijn hand. Als meneer ook maar een beetje transparant was geweest, hadden we meer dan 10 jaar geleden al gestopt met die topsport onzin. In die tijd zaten Daan en ik in de bondsraad. Maar meneer vond het interessanter om in het kader van een zogenaamde landenuitdaging de hele wereld af te reizen en in exotische landen een zieltje te winnen dat aan een WK voorronde wilde meedoen. Achteraf te bizar dat we daar in zijn getrapt.

Dank Guido dat jij het voor een 2de keer nog duidelijker omschrijft dan ik dat deed. Voor mij heeft Marcel in deze discussie echt geen recht van spreken. Zal zijn post dan vanaf nu geheel overslaan. een 2de kans (Ton van Namen) verdiend ieder mens, maar Marcel heeft er al talloze gehad.

Ganesha

Post by Ganesha » Tue Jul 11, 2017 10:21

Michel Stempher wrote:Dit is dus exact de reden waarom we niet met namen gaan lopen strooien: zodra er een naam op tafel ligt, vinden dammers het cool om meteen te gaan roeptoeteren over de persoon in kwestie. Zoals Thijs van den Broek, mijn collega in de Bondsraad, ook al heeft aangegeven worden de personen in kwestie binnen de Bondsraad vertrouwelijk besproken. Dit lijkt me veel vruchtbaarder dan een publieke schandpaal opzetten.

Een heel juiste opstelling Michel die jij en de overige BR-leden goed in acht nemen.

Casper van der Tak

Post by Casper van der Tak » Tue Jul 11, 2017 10:55

Michel Stempher wrote:Dit is dus exact de reden waarom we niet met namen gaan lopen strooien: zodra er een naam op tafel ligt, vinden dammers het cool om meteen te gaan roeptoeteren over de persoon in kwestie. Zoals Thijs van den Broek, mijn collega in de Bondsraad, ook al heeft aangegeven worden de personen in kwestie binnen de Bondsraad vertrouwelijk besproken. Dit lijkt me veel vruchtbaarder dan een publieke schandpaal opzetten.
Michel, is er een soort taakverdeling hierover in de BR, en zo ja, wie zijn dan voornamelijk bezig met het zoeken naar bestuurskandidaten?

pieter

Post by pieter » Tue Jul 11, 2017 11:02

Ganesha wrote:
GuidoB wrote:
Ganesha wrote:

Dank Guido dat jij het voor een 2de keer nog duidelijker omschrijft dan ik dat deed. Voor mij heeft Marcel in deze discussie echt geen recht van spreken. Zal zijn post dan vanaf nu geheel overslaan. een 2de kans (Ton van Namen) verdiend ieder mens, maar Marcel heeft er al talloze gehad.
Wat een bijzonder kinderachtig gebeuren hier en buitengewoon verstandig dat potentiële kandidaten hier niet worden bekend gemaakt.

Eenieder hier probeert mee te denken aan een goede oplossing voor de KNDB en het is jammer dat er constant andere dingen bij gehaald worden.
Ja, Marcel heeft wellicht in zijn bestuursjaren voor beleid gepleit waarvan hij nu inziet dat het wellicht anders had gemoeten; hij heeft wellicht ook met het nodige slijmwerk eens een puntje willen bij sprokkelen in een jeugd toernooi 25 jaar geleden; en ja misschien wilde hij ook de wereld zien (overigens is die landen uitdaging een blamage; te gek voor woorden hoe dat in z'n werk ging). Misschien heeft Marcel mij ook wel eens rotte appel genoemd en neem ik hem dat nog altijd kwalijk.

Dat wil niet zeggen dat hij nu geen goede ideeën zou kunnen inbrengen die op zijn minst objectief bekeken kunnen worden en zo nodig meegenomen worden. Op voorhand door de afkeer die jullie voor Marcel voelen berichten van zijn hand niet serieus nemen/dan wel te negeren vind ik bijzonder kwalijk. Als dat de norm is dan komen we nooit verder met z'n allen.

Ganesha

Post by Ganesha » Tue Jul 11, 2017 12:12

pieter wrote:
Ganesha wrote:
GuidoB wrote:

Wat een bijzonder kinderachtig gebeuren hier en buitengewoon verstandig dat potentiële kandidaten hier niet worden bekend gemaakt.

Eenieder hier probeert mee te denken aan een goede oplossing voor de KNDB en het is jammer dat er constant andere dingen bij gehaald worden.
Ja, Marcel heeft wellicht in zijn bestuursjaren voor beleid gepleit waarvan hij nu inziet dat het wellicht anders had gemoeten; hij heeft wellicht ook met het nodige slijmwerk eens een puntje willen bij sprokkelen in een jeugd toernooi 25 jaar geleden; en ja misschien wilde hij ook de wereld zien (overigens is die landen uitdaging een blamage; te gek voor woorden hoe dat in z'n werk ging). Misschien heeft Marcel mij ook wel eens rotte appel genoemd en neem ik hem dat nog altijd kwalijk.

Dat wil niet zeggen dat hij nu geen goede ideeën zou kunnen inbrengen die op zijn minst objectief bekeken kunnen worden en zo nodig meegenomen worden. Op voorhand door de afkeer die jullie voor Marcel voelen berichten van zijn hand niet serieus nemen/dan wel te negeren vind ik bijzonder kwalijk. Als dat de norm is dan komen we nooit verder met z'n allen.
Beste Pieter, inderdaad zeer verstandig dat potentiële kandidaten hier niet worden bekend. Dat is werk voor de Bondsraad.

Het beoordelen van Marcel Kosters heeft daar niets mee te maken. Dat jij het kinderachtig vind, ook dat is je goed recht. Ik beoordeel een persoon op de manier waarop hij zijn ideeën ten uitvoer brengt. Het gaat mij niet alleen maar om goede ideeën het vervolg is mí. uiteindelijk veel belangrijker. Luchtkastelen kunnen velen bouwen.

pieter

Post by pieter » Tue Jul 11, 2017 12:31

Ganesha wrote:
pieter wrote:
Ganesha wrote:

Beste Pieter, inderdaad zeer verstandig dat potentiële kandidaten hier niet worden bekend. Dat is werk voor de Bondsraad.

Het beoordelen van Marcel Kosters heeft daar niets mee te maken. Dat jij het kinderachtig vind, ook dat is je goed recht. Ik beoordeel een persoon op de manier waarop hij zijn ideeën ten uitvoer brengt. Het gaat mij niet alleen maar om goede ideeën het vervolg is mí. uiteindelijk veel belangrijker. Luchtkastelen kunnen velen bouwen.
Het is duidelijk dat Marcel zijn eigen ideeën (goed of fout) niet gaat uitvoeren. Ik zie dan ook niet waarom zijn eventuele belabberde uitvoerende kwaliteiten van invloed zouden zijn op de manier waarop jij zijn plannen beoordeelt/ tot je neemt. Wellicht zijn die plannen wel heel veel waard mits uitgevoerd door meer bekwame bestuurders.
Uiteraard je goed recht om ideeën zo te benaderen, maar als je dat rationeel bekijkt klopt dat natuurlijk van geen kant.

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Tue Jul 11, 2017 14:41

pieter wrote:...... (overigens is die landen uitdaging een blamage; te gek voor woorden hoe dat in z'n werk ging).....
Deze landenuitdaging is al een paar keer eerder in dit topic naar voren gekomen.
Was een speciaal budget vanuit breedtesport volgens mij dat daar naar toe is gegaan.
Doel was om zo veel mogelijk landen aan de WK-cyclus te laten meedoen.
Er was namelijk een NOC/NSF eis/voorwaarde dat er minimaal 55 landen in een WK-cyclus meededen.
Het speelde dacht ik in 2012 net voordat er een nieuwe cyclus NOC/NSF subsidie af zou moeten komen.
(Net als in 2016 voor de periode 2017/2020).

Wat voor blamage was dat dan volgens jou Pieter. Hoe ging dat in zijn werk?
https:toernooibase.kndb.nl More than 415.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 21.000 games broadcasted (semi-)live, more than 12.900 inserted tournaments!

Marcel Kosters

Post by Marcel Kosters » Tue Jul 11, 2017 15:00

Een volhardende lezer van deze draad zal een eerder bericht van mij hebben gelezen waarin ik uitleg dat het goed is de namen van bestuurskandidaten buiten de schijnwerpers te houden. Waarom mensen schrijven alsof ik het tegendeel betoogd zou hebben weten alleen de betreffende schrijvers. Ik sluit niet uit dat de betreffende schrijvers slechte lezers zijn.

Wel bepleit ik publicatie van de namen van de bondsraadsleden die verantwoordelijk zijn voor de selectie van bestuurskandidaten. En hoe zij die verantwoordelijkheid hebben gekregen. Bij voorkeur bij besluit van de bondsraad. En niet bij bijvoorbeeld gedogen of berusten van de bondsraad.

Dan weten de KNDB-leden bij wie zij hun kandidaten kunnen melden en kunnen zij er op basis van de diverse samenstelling van de selectiecommissie op rekenen, dat aan de basis voorwaarden voor een democratisch proces wordt voldaan. Daarmee doet de KNDB recht aan de situatie. Dat ik dit moest en moet bepleiten vind ik jammer want het is een vanzelfsprekendheid. Zeker na een motie van wantrouwen wegens gebrek aan transparantie. En zeker na de hier gepubliceerde e-mails.

Wie tegen mijn verwachting in nieuwsgierig is geworden naar mijn hier al dan niet subtiel toegeschreven kwalificaties dan wel bijdrage als KNDB-bestuurder kan op damspel.kndb.nl het archief van 'Het Damspel' nalezen en op kndb.nl de notulen (met presentielijst) van de bondsraadsvergaderingen 2004-2013 waar ik blijkbaar nooit was. Ik heb geen idee of daarmee deze kwalificaties bevestigd of ontkracht zullen worden, maar in ieder geval zul je meer kennis hebben van hoe de KNDB in elkaar steekt of stak.
Last edited by Marcel Kosters on Tue Jul 11, 2017 16:39, edited 1 time in total.
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.

Ton van Namen
Real name: Ton van Namen

Post by Ton van Namen » Tue Jul 11, 2017 16:25

Marcel Kosters wrote: Wie tegen mijn verwachting in nieuwsgierig is geworden naar mijn hier al dan niet subtiel toeschreven kwalificaties dan wel bijdrage als KNDB-bestuurder kan op damspel.kndb.nl het archief van 'Het Damspel' nalezen en op kndb.nl de notulen (met presentielijst) van de bondsraadsvergaderingen 2004-2013 waar ik blijkbaar nooit was. Ik heb geen idee of daarmee deze kwalificaties bevestigd of ontkracht zullen worden, maar in ieder geval zul je meer kennis hebben van hoe de KNDB in elkaar steekt of stak.
Beste Marcel,

Kan je me alsjeblieft een link geven naar de notulen van de bondsraadsvergaderingen 2004-2013 ?
Notulen van zeer recente vergaderingen (behalve die van juni 2017) kan ik vinden op de KNDB-site, maar notulen uit bovengenoemde periode niet.
Dus een link (of links) naar notulen van vergaderingen in de periode 2004-2013 wordt op prijs gesteld.

Marcel Kosters

Post by Marcel Kosters » Tue Jul 11, 2017 17:12

Ton van Namen wrote:Beste Marcel,

Kan je me alsjeblieft een link geven naar de notulen van de bondsraadsvergaderingen 2004-2013 ?
Notulen van zeer recente vergaderingen (behalve die van juni 2017) kan ik vinden op de KNDB-site, maar notulen uit bovengenoemde periode niet.
Dus een link (of links) naar notulen van vergaderingen in de periode 2004-2013 wordt op prijs gesteld.
Die stukken zijn zo lang ik me kan herinneren altijd gepubliceerd en gearchiveerd op kndb.nl. Ik heb een e-mail naar het bureau gestuurd die attendeert op het missen van een deel van het archief. Misschien een technisch probleempje, glitch bij migratie tussen oude en nieuwe KNDB-site of misschien een bewuste keuze. In dat laatste geval ben ik zelf van mening dat het juist goed is voor het collectief geheugen om als KNDB ook oude / verouderde raadsstukken beschikbaar te houden. Het kost praktisch niets en van tijd tot tijd kan het handig zijn als je wilt nazoeken hoe of waarom iets ook alweer zit of is gekomen. Anyway, binnenkort vast online en ik denk dat ik zelf ondertussen ook in mijn eigen archief ga grasduinen.
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.

Frans de Jonge
Real name: Frans de Jonge

Post by Frans de Jonge » Tue Jul 11, 2017 19:46

Piet Bouma wrote:Laat de bondsraad in alle rust haar werk doen.
Zo is dat Piet. Dat zijn wijze woorden van je.

De lijstjes die we aangereikt kregen zijn soms nog grotendeels de lijstjes van 10 jaar terug en iedereen die als potentieel bestuurder wordt gezien, wordt ook keer op keer benaderd. Bovendien zijn veel bestuurders ook al bezet of in een levensfase beland dat bestuurlijke activiteiten (tijdelijk) op een lager pitje moeten worden gezet. Een aantal moest het ook vanwege puberende kinderen tijdelijk laten afweten, al was de uitdaging en urgentie voor hen erg groot. Maar overal was er de grote zorg voor de damsport en de interesse om de schouders onder de uitdagingen te zetten. Vanwege de diversiteit aan contacten en opvattingen was dit een enthousiasmerende rondgang.

De zoektocht gaat verder dan alleen maar om kale bestuursposities te vervullen. Het gaat ook om communicerende vaten tussen het bestuur en werkgroepen/-commissies: bestuursleden die besturen en leden van (ook nog niet bestaande) werkgroepen die aan het werk gaan met elkaar. Ik heb tijdens mijn rondgang in ieder geval veel animo gezien om de topprioriteiten op te pakken in ook nog nieuw in te stellen werkgroepen. Er is dus een goede "bijvangst". Daarnaast zijn de ambities best hoog: verjonging, nieuw élan, de wil om al lang gesignaleerde problemen ook daadwerkelijk op te pakken. Dat vraagt toch om wat bijzondere competenties die je in een traditionele sportbond niet overal tegenkomt.

De nieuwe teams (bestuur en werkgroepen/-commissies) gaan straks met elkaar aan de slag. Wat zou het mooi zijn om in het najaar rond de Bondsraadvergadering een mooi jaarplan en werkgroepplannen te mogen presenteren op de algemene ledenvergadering/Bondsraad met een "volle tribune" aan geïnteresseerde leden. Een inspirerende bijeenkomst van met elkaar samenwerkende Bondsraad, werkgroepleden, bestuur en leden. Of is dit een voor de KNDB (nu nog) onrealistische droom. Één ding weet ik zeker, Fred van Amersfoort bemant de stand over het Deltaplan! Nietwaar Fred?
Het zijn niet allen koks die lange messen dragen.....

Casper van der Tak

Post by Casper van der Tak » Tue Jul 11, 2017 19:56

Frans de Jonge wrote:
Piet Bouma wrote:Laat de bondsraad in alle rust haar werk doen.
Zo is dat Piet. Dat zijn wijze woorden van je.

De lijstjes die we aangereikt kregen zijn soms nog grotendeels de lijstjes van 10 jaar terug en iedereen die als potentieel bestuurder wordt gezien, wordt ook keer op keer benaderd. Bovendien zijn veel bestuurders ook al bezet of in een levensfase beland dat bestuurlijke activiteiten (tijdelijk) op een lager pitje moeten worden gezet. Een aantal moest het ook vanwege puberende kinderen tijdelijk laten afweten, al was de uitdaging en urgentie voor hen erg groot. Maar overal was er de grote zorg voor de damsport en de interesse om de schouders onder de uitdagingen te zetten. Vanwege de diversiteit aan contacten en opvattingen was dit een enthousiasmerende rondgang.

De zoektocht gaat verder dan alleen maar om kale bestuursposities te vervullen. Het gaat ook om communicerende vaten tussen het bestuur en werkgroepen/-commissies: bestuursleden die besturen en leden van (ook nog niet bestaande) werkgroepen die aan het werk gaan met elkaar. Ik heb tijdens mijn rondgang in ieder geval veel animo gezien om de topprioriteiten op te pakken in ook nog nieuw in te stellen werkgroepen. Er is dus een goede "bijvangst". Daarnaast zijn de ambities best hoog: verjonging, nieuw élan, de wil om al lang gesignaleerde problemen ook daadwerkelijk op te pakken. Dat vraagt toch om wat bijzondere competenties die je in een traditionele sportbond niet overal tegenkomt.

De nieuwe teams (bestuur en werkgroepen/-commissies) gaan straks met elkaar aan de slag. Wat zou het mooi zijn om in het najaar rond de Bondsraadvergadering een mooi jaarplan en werkgroepplannen te mogen presenteren op de algemene ledenvergadering/Bondsraad met een "volle tribune" aan geïnteresseerde leden. Een inspirerende bijeenkomst van met elkaar samenwerkende Bondsraad, werkgroepleden, bestuur en leden. Of is dit een voor de KNDB (nu nog) onrealistische droom. Één ding weet ik zeker, Fred van Amersfoort bemant de stand over het Deltaplan! Nietwaar Fred?
Frans, is er een soort taakverdeling hierover in de BR, en zo ja, wie zijn dan voornamelijk bezig met het zoeken naar bestuurskandidaten? Of zoekt de hele BR?

Post Reply