Ik kan begrijpen dat de bondsraad (want ik ga ervan uit dat Frans de Jonge draagvlak heeft van de bondsraad, en niet op eigen houtje opereert) er voor kiest wat minder transparant te zijn.Marcel Kosters wrote:Ik hoop een beetje op voortschrijdend inzicht en ik hoop op van de eerste motie-shock herstelde bondsraadsleden. Bovendien neem ik aan dat zeker de indieners van de motie van wantrouwen dit voorstel - of een willekeurig ander voorstel dat de transparante en democratische gang van zaken rond de formatie van een nieuw KNDB-bestuur borgt (en, heel belangrijk, zelfs de schijn van kliekvorming voorkomt) - zullen omarmen.Ton van Namen wrote:Het is jammer dat de bondsraad deze werkwijze, die in mijn ogen zeer transparant is, niet gevolgd heeft
Overigens vind ik het bericht over de procedure en verdere informatie van 6 juli op de KNDB-site wel weer transparant….
Maar eerder hebben we hier de wijze mannen Haijtink en Van den Hoek al afgebrand. Dan is het wel logisch dat er verder geen namen en rugnummers meer genoemd worden. Laat de bondsraad in alle rust haar werk doen.